יום חמישי, 19 ביוני 2014

ראיון עבודה בחברת aig לתפקיד מכירות טלפוניות נסיעות לחו"ל

ראיון עבודה בחברת aig לתפקיד מכירות טלפוניות נסיעות לחו"ל
ביוני 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידי מכירות בביטוח דרך גובמאסטר. גם לaig למרות שהייתי בכמה ראיונות ולא התקבלתי לאורך שנים.     כמה דוגמאות : 
קבלתי טלפון מרכזת כ"א בaig לגבי מכירות טלפוניות שיחות נכנסות לביטוח נסיעות לחו"ל.נח"ל (ביטוח מטען+ביטוח רפואי לטווח זמן מסוים) לקוחות מקבלות זכאות לביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי דרך חברת האשראי ,ותפקיד הנציג  לשכנע את הלקוח שהמוצר בסיסי ולעשות ביטוח נרחב יותר. אין אפשרות להציע גם ביטוחים אחרים כמו תאונות אישיות, שכמו שכתבתי בפוסט כאן, מאד רלבנטי להציע ולעשות לפני נסיעה לחו"ל. 
שעות  עבודה  משמרת בוקר 9-15  ומשמרת ערב 15-20 לערך.אפשר לעשות יותר שעות. וכמובן חייבים לעשות משמרת ערב כמה פעמים בשבוע וגם בוקר. אמרתי שאני מעדיף משמרת בוקר צהרים ופחות ערב. למרות שאמרו  לי בטלפון שאין בעיה שאעבוד רק בוקר.   יום שישי לסירוגין 9-13
לאחר ראיון קצר שכלל מה אתה רוצה לעשות ,מה הניסיון התעסוקתי שלך בעיקר מכירות והקשר שלך למשרה ,ופירוט קצר על המשרה בaig  ודרכי הגעה ומתי הראיון , נקבע ראיון ביום חמישי ב9 בבוקר. אמרתי שיש לי עוד ראיונות עבודה יותר מאוחר. רחוב הסיבים בפ"ת קרית מטלון קומת קרקע דלת מצד ימין, מרכז גיוס aig. צריך לבקש אישור מהמאבטח הממוחשב בכניסה .
חמישי בבוקר 8 וחצי אני מקבל טלפון, האם אני מגיע?, אמרתי שכן עם כמה דקות איחור. אילוצי תחבורה  אחרתי בכמה דקות. הגעתי  ונכנסתי ביחד עם רכזת כ"א שם,אמרו לי למלא טופס של 3 דפים לוקח 10-15 שעה. אמרו לי שהמאבחנת מאחרת ושאמתין. שתיתי כוס קפה. הראיון התחיל אחרי 9 וחצי!  לקח 15-20 דקות . 
הראיון עם מנהלת הישירה במוקד +מאבחנת. המנהלת הייתה נמוכה ומכוערת למראה,לא היה על מה להסתכל חוץ מלא להסתכל עליה בכלל לאורך כל הראיון. היא גם לא טרחה לשאול שום שאלה בראיון. מה שמעיד שאני לא רלבנטי עבורה מלבד לומר למאחבנת בסוף שהוא לא מתאים לי.לקחה את הדברים שלה והלכה. למרות שהגיע עוד עובד לראיון ב10 בבוקר.
שאלות בראיון מה העבודות האחרונות והקשר למכירות. ראיון שלא היו בו שאלות פתוחות מעבר ל2 משפטים. ולא היה לי אפשרות כלשהי לומר מילות משלי או להוסיף. מה שענין  את המאבחנת aig הוא מנין מקור מאגר המידע של הטלפונים שהתקשרתי -קלוקטיבים,לקוחות פרטיים,לקוחות כלל, מעסיקים, עצמאים וכדומה. 
שאלה מה אתה אוהב בתפקיד הזה, ומה הקשיים בעבודה. מצטער אבל אני תמיד אומר את הסיבה העיקרית בסוף והיא להרוויח הרבה כסף...זה מה שאמור לומר כל איש מכירות חילוני שהוא מכור לחומריות. ולא רק לתוצאה\לערף מוסף ללקוח, לדבר עם בני אדם, עבודה דינמית ולא שגרתית. 
רכזת כ"א בטלפון אמרה לי שכבר התחיל הקורס ברביעי ,ואחרי הראיון בחמישי כבר יאמרו לי להתחיל את הקורס. כצפוי בסוף הראיון אמרה לי המאבחנת לחכות בחוץ כמה דקות לתשובה. (אם לא קבלתי תשובה מיידית זה אומר שלא התקבלתי. אין מה להתייעץ כאן. אני מתאים או לא, קשה למנהל\מאבחנת לקבל החלטה?) .ואחר כמה דקות שמנהלת והמאבחנת יצאו, יצאה הרכזת ואמרה שישיבו לי תשובה בטלפון יותר מאוחר. 
כצפוי התקשרו מטלפון חסוי אחרי 17 בערב! אחרי שגמרו את הראיונות, ואמרו לי שלא התקבלתי לתפקיד. אמרתי לה, שאני מעדיף כבר לא להגיע לשום ראיון עבודה aig בעתיד, גם אם אשלח בעתיד בטעות קורות חיים, ושתעדכן במערכת. אמרתי לה אתמול שהייתי כבר למעלה מ5 ראיונות עבודה ואין שום ענין לבוא שוב ולקבל אותה תשובה. רוצים שאבוא? רק בתחימה על חוזה עבודה רלבנטי וטוב. 

תגובה 1: