יום שבת, 7 ביוני 2014

מבצע ביטוח והיכן אפשר לקבל ביטוח בזול?

מבצע ביטוח והיכן אפשר לקבל ביטוח בזול?
כיום אני עובד בסוכנות ביטוח שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם חברת הביטוח הראל, בעבר עבדתי במספר תפקידים (נציג שירות, נציג מכירות, תיאום פגישות רפרנט ועוד) בכמה חברות ביטוח כמו דקלה, איילון,הפניקס, כלל ,וגם בכמה סוכניות ביטוח שעבדו עם הפניקס כלל והראל .אני עובד כנציג מכירות טלפוני ופרונטלי בסוכנות,עברתי את מבחני הביטוח של משרד האוצר ורשות ני"ע כבר ב2007 , וקבלתי היתר מיוחד להציע ביטוחים ללקוחות בהנחה ניכרת.
על איזה ביטוחים אני מדבר? אני לא מדבר על ביטוח רכב או דירה או עסק (שמכונה ביטוח אלמנטרי) ,אלא על תוכניות ביטוח חיים,בריאות,סיעודי, מחלות קשות ותאונות אישיות, אובדן כושר עבודה ונכות תעסוקתית. 
כמה הנחה ניכרת אפשר ללקוח? אפשרי 10% עד 30% ! בהתאם לפרמיה. ככל שהפרמיה יותר גבוהה כך ההנחה יותר גדולה, ובהתאם גם לכמות הלידים שאקבל. לקוח שיתן מספר כמות לידים שגם תעשה אצלי ביטוחים יזכה לעוד הנחה. אם אתם חושבים שחברות הביטוח או סוכנויות ביטוח נותנות הנחות באופן חופשי, אתם טועים ובגדול! חלקם לא נותנים הנחות כלל. 
מה בעצם נותנת ההנחה עבורך? לא רק שתשלמו מחיר יותר זול, אלא לעיתים שגם תוכלו לרכוש יותר כיסויים באותו מחיר, כמו לגבי ביטוח סיעודי תוכלו לרכוש פיצוי חודשי גבוה יותר,או לחילופין לרכוש עוד ביטוח שמקודם לא יכולתם לרכוש מחוסר תקציב,ועכשיו יש כסף גם לזה. 
אם אתם שבויים או התחתנתם אצל סוכן ביטוח ורוצים להישאר אצלו ,גם אם אני מציע מחיר זול יותר וגם יותר כיסויים וגם שירות מצוין , בטוח שאתם משלמים עשרות ומאות ש"ח לחודש מיותרים,שאתם זורקים לחברת ביטוח ללא קבלת תמורהכלשהי,במקום גם לשלם פחות כסף וגם לקבל יותר כיסויים וגם להבטיח שתקבלו את הכסף או השירות הרפואי ברגע האמת ולא תאלצו להגיע לבית משפט כי חברת הביטוח לא משלמת והסוכן לא עוזר לכם לקבל את הכסף או השירות הרפואי,כמו בהרבה מקרים ששמעתי וראיתי.
בנוסף אוכל לתת הצעה הרבה יותר טובה לביטוחים שיש לכם היום בחברות ביטוח אחרות בוודאות, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת כיסויים בפוליסות באחריות מלאה בפרט אם אתם נמצאים בחברות ביטוח הישירות ובמגדל! זאת לאור בדיקה שעשיתי עם הלקוחות לגבי הביטוחים שיש להם. 
בנוסף תקבלו אצלי ייעוץ מקצועי וגם שירות מצוין, לא רק לפני רכישת הביטוחים אלא בעיקר לאחריה. אני זמין מ8-20 בערב לטובת הלקוחות לעומת סוכנים אחרים שבקושי זמינים בין 9-16 ,שגם יוצאים לחופשות ופגישות ומזכירות שמשאירים הודעות. 
אז למה אתם מחכים? אפשר לפנות לאיל מהדב מומחה ביטוחי בריאות וחיים בטלפון 0525968568 או במייל  eyalm34@gmail.com 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה