יום ראשון, 29 ביוני 2014

טווח המחירים של פיצוי למחלות קשות כולל הנחה והקשר לנכות

טווח המחירים של פיצוי למחלות קשות כולל הנחה והקשר לנכות 

בפוסט הקודם דברנו למה בכלל צריך פיצוי למחלות קשות ולאילו מטרות. בעקבות שאלה המתבקשת ,אנחנו מעונינים להצטרף לתוכנית כמה זה עולה והאם יש אפשרות להנחה?  על איזה סכום פיצוי אני ממליץ ? האם יש קשר בין קבלת נכות מביטוח לאומי ומהפנסיה לגבי פיצוי למחלה קשה והאם רלבנטי לעשות  פחות פיצוי. 

ראשית, המחירים מתחלקים בין גבר לאישה. אישה חיה יותר וחולה פחות ולכן המחיר של אישה נמוך מאשר גבר. יתכן פער של 10-25% במחיר! ככל שהגיל עולה כך הפער במחיר עולה. ולהפך לעומת ביטוח סיעודי שמחיר לאישה גבוה  יותר מגבר, כי אישה חיה יותר ונמצאת במצב סיעודי יותר שנים מאשר גבר

שנית, המחירים מחולקים בין מעשן, לא מעשן. המעשן משלם 30-50% יותר! תלוי בגיל. ככל שהגיל עולה המחיר עולה. מדוע? כי הסיכוי לחלות בגיל מבוגר יותר עולה והסיכון למעשן לחלות גבוה הרבה יותר וחברת הביטוח תצטרך לשלם. 

הכניסה לפוליסה בגיל 3. התוכנית מסתיימת לחלוטין בגיל 70 בחברות כלל והפניקס. בהראל הכיסוי מסתיים בגיל 75 (מעבר לגיל 75 התוכנית נמשכת  ויש פיצוי על מצב סיעודי על חצי סכום פיצוי בלבד), כולמר אם עד גיל 70 או 75  לא חלית ,הלך הכסף לחברת הביטוח.

מחיר מחירון של חברות הביטוח בין 10 לילד עד 150 למבוגר לכל 100 אלף לפני הנחה. כל שנה המחיר משתנה. יש הבדל של 30-50% יותר כל עשר שנים. ומדובר על המחירים של עכשו שעודכנו. התוכנית החדשה היא זמן של חודש ביוני 2014, והקודמת לפני שנה שנתיים ,ולכן  יש פחות תובעים ופחות חולים שמשתמשים בפוליסה, ולכן המחיר זול באופן יחסי. 
דוגמא למחיר לחבר קרוב שעשיתי לו תוכנית .בחור בגיל 36  לא מעשן  רבע מיליון ש"ח 100 ש"ח. (כ40 ש"ח לכל 100 אלף ש"ח).  מעל
גיל 45 מחיר קופץ ל200 ש"ח.ואם רוצים לעשות גם לבת הזוג וגם לילדים יכול לצאת סכום של 500 ש"ח ויותר, וכל שכן אם הם מעשנים.

אני יכול לתת הנחה לך הלקוח דרך סוכנות ביטוח שעובדת עם הראל  15-35% הנחה, בהתאם לגובה הפרמיה.ככל שהפרמיה החודשית יותר גבוהה,כך אוכל לעשות הנחה גבוה יותר  

הקשר בין התוכנית פיצוי למחלות קשות לבין נכות -  מי שחולה במחלות המתוארות בפוסט הקודם ,כ30 מחלות, ועדין חולה בהם, יכול לקבל אחוזי נכות מביטוח לאומי, וגם מקרן הפנסיה כקצבת נכות,  ואם הנכות נגרמה מתאונה (כמו איבוד גפיים\אובדן שמיעה או ראיה) אפשר לקבל גם מתוכנית ביטוח  תאונות אישיות (או גם מביטוח חיים)  פיצוי נכות מתאונה (כולל  שברים\ימי אשפוז בבית חולים)

מכיוון שמדובר בתוכנית פיצוי ולא שיפוי או תלות בקבלת פיצוי ממקור אחר, אפשר לקבל פיצוי כספי מיידי לחשבון הבנק מכל מקור ומכל תוכנית ומכל חברות הביטוח. 

לשאלה האם כדאי לעשות פיצוי למחלות קשות מופחת בסכום אם יש לנו קרן פנסיה וכן ביטוח לאומי וכן אובדן כושר עבודה  וכן סיעודי ושאר ביטוחים - לא לשכוח שביטוח לאומי ,סיעודי ואובדן כושר עבודה, מקבלים כסף במינימום אחרי 3 חודשים ,אם בכלל. הפיצוי של מחלות קשות הוא במיידי עד חודש,בנוסף שהאדם שחלה במחלה קשה צריך את הכסף עכשו  להוצאות מיידיות כמו שהסברתי בפוסט הקודם. בנוסף שהפיצוי למחלות קשות הוא בגילוי המחלה ,אדם שהתגלתה אצלו המחלה מקבל כסף, גם אם לאחר זמן הוא התרפא מהמחלה . בשאר הביטוחים אם מצב בריאותו משתפר הוא לא מקבל כלום!   

לאדם שיש לו פחות כסף לביטוח ,יכול להסתפק בסכום פיצוי של מחלות קשות נמוך יותר. למי שיש יותר כסף, יכול בקלות להגדיל את הסכום.

לייעוץ מקצועי בביטוח ועשית תוכניות ביטוח ,צרו קשר. איל מהדב מומחה ביטוחי בריאות וחיים בטלפון 0525968568 או במייל   eyalm34@gmail.com 

תגובה 1: