יום רביעי, 25 ביוני 2014

נוסעים לחו"ל? כדאי שתעשו ביטוח תאונות אישיות

נוסעים לחו"ל? כדאי שתעשו ביטוח תאונות אישיות

מה המצב היום ? כיום מי שנוסע לחו"ל עושה ביטוח נסיעות לחו"ל אשר כולל ביטוח מטען וביטוח בריאות בחו"ל כי שירות קופת חולים וביטוח בריאות בחברת ביטוח לא תקף בחו"ל. חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל מורחב שכולל ניתוחים ואשפוזים ועוד, כי בחו"ל זה עולה מאד יקר.

כמה פעמים מי שלא עשה ביטוח נסיעות לחו"ל,נפגע בחו"ל (במחלה\אשפוז\ניתוח ועוד) והה עתיד לשלם אלפי ועשרות אלפי דולרים ורצה שיעשו לו בארץ את הביטוח למפרע...כך שהביטוח ישלם ולא הוא. כמובן שזה לא אפשרי. 

בניגוד לביטוחים אחרים, ביטוח תאונות אישיות תקף גם בחו"ל!  יש חברות ביטוח שהביטוח תקף בחו"ל וזה מובנה בביטוח תאונות אישיות כלומר זה חלק מתנאי הפוליסה ולא צריך לשלם תשלום נוסף, ויש חברות ביטוח כמו חברות הביטוח הישירות: aig וביטוח ישיר שכיסוי חו"ל לא מובנה בפוליסה וחו"ל הוא בתוספת תשלום והרבה כסף באופן יחסי. 
מה מכסה תאונות אישיות ? אני ממליץ לכל אחד ואחת שנוסעים לחו"ל שירכשו גם תאונות אישיות. הכיסויים:מוות מתאונה, נכות מתאונה, שברים (יד ,רגל,גולגולת,חזה,אצבעות), כוויות מדרגה 2 ,סיעודי , וכל יום אשפוז בבית חולים החל מהיום ה-3.בפרט למי שיש סיכון יתר לתאונות כמו גיל 60-70 +. 

ביטוח תאונות אישיות הוא פיצוי כספי, ולא שיפוי (החזר כסף בהוכחת הוצאות כנגד קבלות תשלום) ולא שירות רפואי. כלומר מקבלים כסף לחשבון הבנק שלכם ואתם יכולים לעשות עם הכסף מה שרוצים.

איך תובעים?  שימו לב- התביעה לקבלת הפיצוי הכספי אפשר לתבוע רק בארץ בחברת הביטוח,אי אשר לקבל את הכסף בחו"ל במיידי .בסיס התביעה הוא לאחר השגת ושליחת מסמכים רפואיים  לחברת הביטוח להוכחת מקרה התאונה. ההוכחה היא מאד פשוטה והביטוח נתבע הרבה  מכל חברות הביטוח ע"י הלקוחות 

עד מתי הביטוח תקף? הביטוח תקף בארץ ובחו"ל כל עוד שלא מבטלים את הביטוח,והוא לא תקף רק שנוסעים לחו"ל. אפשרי גם לרכוש לתקופת הנסיעה ולבטל שחוזרים, אם הביטוח לא רלבנטי כלל עבורך. יש לציין שהכיסוי לחו"ל מובנה בפוליסה ולא צריך להודיע לחברת הביטוח שנוסעים לחו"ל. רק לא לעשות טעות ולבטל את הביטוח שנוסעים לחו"ל או שנמצאים בחו"ל...
לקבלת ייעוץ מקצועי ועשית תוכנית תאונות אישיות בהראל ,צרו קשר לטלפון 0525-968568 איל מהדב. מומחה ביטוחי בריאות וחיים   או במייל  eyalm34@gmail.com  

תגובה 1: