יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ראיון עבודה טלפוני מחברת כל יכול לתפקיד שירות ומכירה בשטראוס מים תמי 4


ראיון עבודה טלפוני מחברת כל יכול לתפקיד שירות ומכירה בשטראוס מים תמי 4
קבלתי טלפון מרכזת כ"א ביום שלישי ברבע ל-11 כאשר עליתי לאוטובוס 143 לראיון בצילום עתיק באזור כמו שכתבתי בפוסט קודם. לא יכולתי לשמוע כלום מהרעש ובקשתי להתקשר אלי עוד כמחצית השעה. רכזת כ"א מכל יכול התקשרה אלי בזמן לאחר שעתיים לאחר שחזרתי מהראיון והייתי קרוב לבית.

כל יכול היא חברה שירותים ומיקור חוץ על בסיס עסקי שמעסיקה בעיקר נכים ובעלי מוגבלויות .רכזת כ"א מחברת כל יכול  אמרה שהייתי אצלהם בראיון בעבר לתפקיד שירות לקוחות בלאומי קארד לפני מספר חודשים בתחילת נובמבר 2011 (כמו שכתבתי פוסטים מאז כאן).

אמרתי לה שאני לא מעונין לעבוד בפלאפון וחברות סלולר רק בלאומי קארד או בבזק. רכזת כ"א אמרה שלא מדובר בסלולר אלא בשטראוס מים ובעצם תמי 4 ,ועכשיו היא מציעה לי משרה חדשה בשירות לקוחות. העבודה והקורס במשך חודש מתחיל בעוד חודש,אך כל יכול עושה גיוס כבר מעכשיו לעובדים במוקד.

אמרתי לה גם בתחילת השיחה שאם אתקבל לעבודה בחברה אחרת לפני תחילת הקורס בעוד חודש, אני אתחיל לעבוד שם ואודיע לך בהתאם.רכזת כ"א הסכימה לכך.

אז בראיון עבודה אמרתי למנכ"ל כל יכול שעקב הורדת העלויות בחברות הגדולות הציבוריות הם יקבלו יותר עבודה בהתאם לחברת שירותים מיקור חוץ והחברות יצמצמו את העובדים שלהם –

אז הנה כבר יש חברה כזאת- שטראוס מים תמי 4, שידועה אצל רכזות כ"א בחברות כ"א שהתקשרו אלי במשך השנים האחרונות להצעת עבודה בתחום השירות והמכירה בתמי 4 שיש להם תנאי עבודה טובים ותמי 4 יודעת לשפר את תנאי העובדים לעומת חברות אחרות .

העבודה מוגדת כשירות לקוחות אך יש גם יעדים של מכירה ללקוחות. העבודה תהיה במוקד בראשל"צ ליד קניון הזהב .עבודה במשמרות בוקר וצהרים שמתחילה מהבוקר במספר שעות ,אך העבודה בין 8-17 בלבד ולא מעבר ל-17 בערב.

מעבר לכך, אני צריך להגיע לעוד 2 ראיונות: אחת עם רכזת כ"א והשני עם המנכ"ל החברה. ובנוסף לכך אני צריך לעבור מבחן על מחשב של חצי שעה לערך של שטראוס מים,האם אני מתאים לתפקיד ולחברה שטראוס מים.

אמרתי לה שכבר עשיתי 2 ראיונות ב-2 ימים,אחד עם רכזת כ"א בראשל"צ  ואחד עם מנכ"ל החברה בבנין קונקורד בבני ברק ברחוב בן גוריון. אז למה אני צריך שוב לעשות ראיונות שוב וגם לנסוע לראשל"צ?

רכזת כ"א טענה שיתכן שיהיה רק ראיון אחד עם רכזת כ"א בראשל"צ ולא יהיה ראיון שני עם המנכ"ל. אך זה לא מובטח. ושנית רכזת כ"א טענה שהראיונות היו לפני מספר חודשים כך שיש יישון על הראיונות עבודה.

ושלישית רכזת כ"א טענה שהראיונות היו בהתאם לתפקיד של שירות בחברה שמותאמים לחברות לאומי קארד ופלאפון ולא בהתאם לתפקיד החדש של שטראוס מים, בהמשך לשאלתי למה אחרי שלא התקבלתי ללאומי קארד,הציעו לי בכל יכול להתקבל במיידי לפלאפון ללא צורך בעוד ראיונות.

אמרתי לה שאני מצטער ואני לא מעונין להגיע שוב לראשל"צ ולעשות עוד 2 ראיונות ועוד מבחן על מחשב . אני צריך לבזבז לפחות 4 שעות מזמני כי יש אוטובוס רק פעם בשעה לערך גם שנוסעים וגם שחוזרים וגם לבזבז כסף נסיעות . רכזת כ"א לא הבינה מדוע אני מעדיף לנסוע לראיונות עבודה אחרים בחברות אחרות ולא להגיע לחברת כל יכול בראשל"צ.

השיחה ארכה כ-12 דקות לערך. אני בטוח שרכזת חברת כ"א אחרת או חברה אחרת לא הייתה ממשיכה לדבר אותי לאחר מספר דקות שהבעתי התנגדות כאמור והיתה מנתקת את השיחה, משום מה אותה רכזת כ"א התעקשה לשכנע אותי לקבל את העבודה.

לקראת סוף השיחה לאחר שהוספתי להתנגד לכך, היא ניסתה לומר לי שאני אחשוב על זה ואני לא חייב לענות תשובה שלילית כבר עכשיו ואולי אני אתחרט, ויש לי את הטלפון הנייד שלה ועוד כמה מילים.

אמרתי לה שההחלטה שלי היא קבועה ושרירה וקיימת ואני לא מתחרט על החלטות שאני לוקח בחיים,ואני לא מתכוון להגיע לעוד ראיונות בראשל"צ. אם חברת כל יכול תסכים לוותר על תהליכים אלו ,אני אגיע לקורס ולתחילת עבודה.

מה הסיבות הנוספות העיקריות שלא רציתי לעבוד?  מה שלא אמרתי לה הוא שאני לא מעונין לעבוד בראשל"צ, ולבזבז זמן על נסיעות של שעה ורבע לכל כיוון והמתנה לאוטובוסים מחצית השעה לערך לכל צד.

שנית אני לא מעונין לעבוד בשטראוס מים ולא בשטראוס. חברה שלאורך שנים אמרה שהלקוחות הדתיים הם לא הלקוחות שלה, אז גם אני כבחור דתי לא מעונין לעבוד בשבילה.(גם לא עכשיו שלכאורה שטראוס חזרה בה ויש לה כשרות בד"ץ בחלק מהמוצרים)

ושלישית אני לא עובד בשכר מינימום, השכר העלוב שחברת כל יכול נותנת לעובדים(היא יכולה לתת שכר זה למוגבלים ונכים,אבל  לא לעובד ברמה שלי בתחום שירות ומכירה).

לכן  בראיונות עבודה שאני לא מעונין בהם, אני לא אומר לא, אלא מציב תנאים שאני יודע שהצד השני לא יסכים להם. זה אחת הדוגמאות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה