יום שני, 27 בפברואר 2012

ראיון עבודה לתפקיד פקיד ביטוח ומנהל משרד אצל סוכן ביטוח בקרית מטלון בפ"ת



ראיון עבודה לתפקיד פקיד ביטוח ומנהל משרד אצל סוכן ביטוח בקרית מטלון בפ"ת
ביום חמישי שבוע שעבר הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל יעקב מטרסו, וקבלתי הצעת עבודה (שגם אני ראיתי אותה הצעה במערכת תעסוקה) אצל סוכן ביטוח אלי גוטמן ברחוב הסיבים בקרית מטלון בפ"ת.

יעקב מטרסו התקשר לאותו סוכן ביטוח שהעביר אותו אלי ולאחר שיחה קצרה מאד תיאמנו פגישה ביום ראשון (אתמול) ב-16.30. כולל שאני אשלח קורות חיים לפני הפגישה. שלחתי לו קורות חיים בחמישי בלילה. ביום ראשון לאחר שלא ראיתי שהוא שלח מייל לקבלת קו"ח, התקשרתי אליו ב-15.00 לערך ושאלתי האם קבל קו"ח וענה שכן ,וחזרתי שתיאמנו ב-16.30 ונשתמע.

ב-15.30 עליתי על קו 68 תוך 20 דקות עד גהה. קו 51 עד הסיבים ועוד כ-10 דקות הליכה עד למקום. השעה 16.10 ולא 16.30 יצאתי מוקדם על מנת לא לאחר. לעולם אל תגיעו למקום עבודה של הראיון מוקדם מידי. הסיכוי להתקבל לעבודה קלוש. להגיע כרבע-10 דקות לפני הזמן זה סביר. אפשר גם להגיע בזמן.

נכנסתי לבנין ומתברר שזה בנין חדש ועדין לא בנוי כולו. כתוב על קומות 4-5 פרופיט פיננסים. טוב ששאלתי מה הקומה ואמר 5 ,אחרת הייתי צריך לשאול בכל קומה.עליתי לקומה 5 לראות את המקום וירדתי חזרה במעלית. הלכתי קצת ברגל בחוץ לראות את דרכי הגישה למקום מכיוון קרית אונו-כביש מכבית,וגם מכיוון גבעת שמואל מערב להליכה ברגל חזרה.

חזרתי ועליתי למעלה ב16.20 ,צריך לצלצל בפעמון ולקבל אישור פתיחה. לקומה יש פתח כניסה אחד והוא מחולק למסדרון ארוך שלצידו חדרים חדרים. אמרתי לפקידת הקבלה שבאתי לאלי גוטמן וישבתי על הספה להמתנה. בא אדם מבוגר ואמר לי שאלי גוטמן עסוק כרגע ויקבל אותי בשעה שנקבעה. אמרתי לו וגם לפקידת הקבלה, יש לי סבלנות לחכות.  

בשעה הנקובה, סוכן הביטוח אלי יצא עם בחורה שכנראה ראיין קודם, והזמין אותי לראיון.נכנסתי לחדר ישיבות שם לראיון. הסוכן ביטוח לא הצליח לפתוח את קובץ קורות חיים במחשב וגם לא באייפון, אך הוא קרא את קורות חיים. אמר שהוא מעדף לעבוד בביטוח ולא לעשות ראיונות (אבל אין ברירה)ומסתדר כ"כ עם המחשב. הסוכן עובד לבד עם עובד\עובדים ,עדין אין לו נציגי מכירה ושירות רבים.

הסברתי לו באריכות כל מה שכתבתי בפוסט הקודם למה אני מתאים לתפקיד שירות ובק אופיס ורפרנט ביטוח חיים ובריאות ?  הסוכן ביטוח לא שאל שאלות, וטען שכבר כללתי את כל השאלות שרצה לשאול, ורצה גם לסיים השיחה ולומר שהוא צריך לחשוב ולבדוק ולהשוות מול שאר המועמדים.

אז לאחר מחצית השעה, הארכתי בעוד פרטים עד שהראיון עבודה התארך לכדי שעה וכבר מיציתי את כל מה שאפשר לומר על התפקיד ועלי ואת מה שעשיתי באותו תפקיד אצל סוכן הביטוח יניב מושקוביץ.

תיארתי לו מה אני צריך לעשות בתפקיד ומה אני מצפה שסוכן הביטוח יעשה לבד ולא שיעביר אלי את תפקידו(בנוסף להגבלות בחוק),ולא כמו שסוכן הביטוח הקודם זרק עלי במקום שהוא יעשה זאת.

טען שהוא מרגיש שאני נינוח (נמצא בשאנטי)ולא מצוי בלחץ, לא משדר עבודה זריזה ומקצועית, נראה עיף (שזה ההפך ממנו. הסוכן לא מחפש עובד מצוין אלא עובד כמוהו, מי שלא כמוני כנראה עובד פחות טוב). כמובן שעניתי לו גם על זאת בהפרכת בדברים.  אמר \אמרתי לו שהדברים עלי נשמעים יותר מידי טוב, ולכן הוא חושב לא אמיתי.

כצפוי, הסוכן אלי ליווה אותי למעלית ובדיוק שלחצתי כל כניסה נזכרתי ששכחתי את המעיל. וחזרנו כדי לקחת המעיל בנוסף גם שכחתי להחתים אותו על טופס הראיון של לשכת תעסוקה.

הסוכן אלי ביקש בכל זאת את הפרטים של יניב מושקוביץ כדי שיוכל לדבר איתו. שלחתי לו היום ותיארתי בפירוט מה עשיתי אצל הסוכן ביטוח בציון שיוכל לקבל חוות דעת שלילית מהסוכן ביטוח,סוכן שלא יודע להעריך עובד מצוין.



למי שחלם וחשב שיש לי סיכוי להתקבל עבודה גם לאחר כל היתרונות שהצגתי, היום בערב שולח לי הודעה: ערב טוב, לצערי לא נמצאת מתאים לעבודה במשרדי. שלחתי לו הודעה חוזרת -פראיירים לא מתים רק מתחלפים. הסוכן גם לא ראוי ומתאים עבורי לעבוד אצלו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה