יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות ושירות אלמנטרי ובריאות אצל אופירה סוכנת ביטוח בפ"ת

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות ושירות אלמנטרי ובריאות אצל אופירה סוכנת ביטוח בפ"ת
ביום שני השבוע הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו. האדון הנכבד ביצע את עבודת לשכת תעסוקה ביהוד ופינה מזמנו היקר שעה וחצי כדי למצוא לי עבודה מתאימה. אחת מהעבודות הייתה תיאום פגישות אצל סוכנת ביטוח בשם אופירה.

המשרה עצמה הייתה סגורה ולא פתוחה,ובתיאור התפקיד כתוב פקיד ביטוח אלמנטרי,ולמרות שאין לי ידע באלמנטרי ,אבל יחד עם זאת,יעקב התקשר אליה ושאל אם יש עדין רלבנטיות לעובדים? היא אמרה כן. ובעצם העבודה היא תיאום פגישות .

היא אמרה שכרגע היא לא יכולה לדבר,לקחה מספר טלפון נייד שלי והבטיחה לחזור אלי. בשעה 14.00 לערך באמצע ארוחת הצהרים, היא התקשרה אלי ואמרה שהיא ראיינה כבר מספר בנות, ומעונינת לראיין גם אותי, האם זה אפשרי שאני יגיע אליה עוד היום? אמרתי שכן .

עשתה לי ראיון טלפוני קצר בקשר לעבודות בביטוח. לא בקשה קורות חיים וגם בראיון  לא בקשה. שעות עבודה 9-13  (משרה חלקית )בתפקיד תיאום פגישות לסוכנת ביטוח שזו היא (לא ציינה את שם סוכנות הביטוח אם בכלל יש).

הפגישות בתחום אלמנטרי-רכב ודירה, וגם בתחום חיים ובריאות. אם בעתיד תהיה הצלחה בתיאום הפגישות וסגירות עסקאות, שעות העבודה יכולים לגדול עד שעה 15.00.

הכתובת ברחוב אורלנסקי 33 קומה 2  דירה 6 בפ"ת בשכונת מחנה יהודה. אמרה שאין לה משרד כרגע, והעבודה בתוך דירה- שאלה האם יש לי בעיה עם זה? ואמרתי שלא. (לפני שאני אומר לא בודאי ,אני צריך לבדוק את המקום),אמרה שהשנה 2012 העבודה יהיה בדירה,ורק בשנת 2013 תשכיר משרד.

סיימתי את ארוחת צהרים במהרה, הגעתי לתחנת אוטובוס 76 ותוך כמה דקות האוטובוס הגיע, ירדתי בתחילת רחוב רוטשילד והלכתי ברגל עם קצת ריצה כ-10 דקות. הגעתי וצלצלתי בפעמון הכניסה ועליתי למעלה ואופירה פתחה הדלת ממש לפני שדפקתי על הדלת.

אכן מדובר בדירת מגורים. היא אמרה שהיא חפשה דירה בקומה 1 עם אפשרות ל-2 כניסות ופיצול בין הדירה לבין הסוכנות אך לא מצאה בפ"ת. אם אתם מכירים דירה כזו בפ"ת אתם מוזמנים להתקשר אליה לטלפון  052-3890464. 

אם אתם מעונינים בסוכנת ביטוח מומחית בתחום אלמנטרי חיים ובריאות ואתם רוצים לקבל ייעוץ חינם ובדיקת ביטוחים חינם וגם העברת הביטוחים לאופירה צלצלו 052-3890464  וקבעו פגישה.

סוכנת ביטוח אישה בוגרת לקראת סוף שנות ה-30 תחילת שנות ה-40 שעבדה כמנהלת בחברת ביטוח דקלה מחוז צפון במספר  תחומים. היא פתחה סוכנות ביטוח בצפון בכרמיאל ומעונינת לפתוח גם במרכז בפ"ת.יש לה עדין מבטא רוסי. היא עובדת עם כל חברות הביטוח והיא יכולה לתת הצעות מחיר עם המחיר הכי טוב שיש ועם שירות.

אמרתי לה על הניסיון שלי במכירות בחברת ביטוח דקלה, ובתיאום פגישות באילון ובסוכונות ביטוח יניב מושקוביץ. אמרתי לה שאין סיכוי שהסוכן ביטוח יניב שעובד בתחום חיים ובריאות ישתף איתה פעולה בתחום האלמנטרי, הוא ישתף את אחיו שהם גם סוכני ביטוח בתחום האלמנטרי ,והוא מעונין לעבוד לבד ולא עם שותפים ולא עם סוכנים.

תיאום פגישה עם יושבי פ"ת בלבד מדפי זהב ללקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים. לאחר סגירת פ"ת היא תנסה לעבוד במקומות אחרים,בפרט מלידים של לקוחות קיימים. נוסף קצת שירות ללקוחות קימים ,וכמובן עבודה על מערכות חברות הביטוח והאופיס והכנת הצעות מחיר. בעתיד יוכנסו תוכנות ביטוח חיצוניות רלבנטיות.

אמרתי לה את הקשיים של תיאום פגישות מהניסיון מדקלה ואילון חברות הביטוח שמדברים בקושי עם 20 לקוחות רציניים כאשר מתקשרים ל-100-180 לקוחות (טלפון לא מחובר, טעות במספר, לא נמצא בבית ,לא עונים כי אף אחד לא נמצא,לא רוצה ביטוח, יש לי כבר סוכן ביטוח,לא עובד עם סוכני ביטוח רק בביטוח ישיר ועוד)

הדרישה לחודש היא 10 פגישות ומכירות בתחום חיים ובריאות  ו-20 פגישות מכירות על ביטוח אלמנטרי רכב ודירה.ממוצע של פגישה אחת וקצת ביום.ואפשר שלקוח אחד יעשה או יעביר יותר מביטוח אחד.דרישה סבירה. לא דובר כלל על פגישות על פנסיה וביטוח מנהלים שהיום יש לכל עובד בחוק.

המשכורת 23 ש"ח לשעה בסיס עם עמלות פגישה מקוימת אך לא מחויב  סגירה. קרוב לדרישה שלי של 2500 ש"ח לחצי משרה. ואמרתי שאם תיאום הפגישות והמכירות לא יהיו בהתאם לדרישות ,גם השכר יהיה יותר נמוך. אני עובד על ביצועים ולא מעונין לקבל כסף שלא מגיע לי לקבל.

כמובן שדנתי איתה על עוד דרכים למימוש פגישות והתנגדויות ועוד דברים אחרים שקשורים לתפקיד,אך דברים אלו אישיים ומקצועיים ומתוך הגנת הפרטיות אני לא מפרסם אותם כאן בפומבי.

בסוף הראיון אמרה שתתקשר אלי עד יום חמישי ,והוסיפה שהיא מראיינת ביום שלישי עוד מועמדים לעבודה. עד כה לא התקשרה, אך זה לא רלבנטי בשבילי כאדם דתי. אני לא יכול לעבוד לבד עם אישה בדירה אחת שהיא גם הדירה שלה. גם בגלל איסור ייחוד שיכול להביא לניאוף וגם בגלל חשד וסבירות לתלונה על הטרדה מינית או גניבה מדירתה.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה