יום שלישי, 14 בפברואר 2012

איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים עם צרכנות ברשת יש השבוע?


איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים עם צרכנות ברשת יש השבוע?
השבוע יש המשך של מבצעים משבוע שעבר בפרט דגים וירקות ואין מבצעים כ"כ גדולים. אני מניח שהמבצעים יתחילו להיות עוד שבוע שבועיים לפני פורים ויתחזקו לקראת פסח.בקרוב יהיו מבצעים של מוצרי חמץ כמו כל שנה, אלא אם היצרנים ורשתות השיווק  יחליטו להקטין הצעי מוצרים ולא לעשות מבצעים.

מבצעי ירקות: תפוח אדמה לבן ברשת, גזר בצל וכרוב ב-2 ש"ח לקילו מוגבל עד 4 קילו לקניה. אין התנית קניה. המבצע משלישי עד חמישי 14-16 פברואר 2012.

מבצעי דגים ועופות: יש התנית קניה של 100 ש"ח מהמוצרים לא במבצע, והגבלת כמות של 4 ק"ג לקניה. פילה אמנון קפוא ופיה סלמון אילתית קפוא ב-30 ש"ח לקילו, נסיכת הנילוס קפוא ב-20 ש"ח. עוף שלם טרי ב-12 ש"ח לקילו- יש לבדוק בכל סניף מה המבצע ואיזה חברה של עוף יש מבצע- זה לא לכל החברות ולכל הכשרויות.

מבצעי מוצרים: ב-10 ש"ח יש: רסק עגבניות פרי מבורך (השגחת בדץ) 10 יחידות של 100 גרם (מחיר סביר, אפשר לקבל יותר זול בקופסת שימורים של רסק עגבניות 550 גרם במבצע של 3 ב-10עד 15).
3 קופסאות שימורים תירס או אפונה יש 550 גרם(כלומר קילו תירס או אפונה ב-10 ש"ח, אם יש תירס א אפונה קפוא ב-7 ש"ח ולמטה  אפשר לקנות קפוא ולא שימורים).

3 קילו אורז עממי של מיה (אורז קטן ושבור באיכות גרועה ,טוב רק לממולאים, המחיר לא כ"כ זול יחסית נמכר גם 2-2.5 ש"ח לקילו ברשתות שיווק אחרות)

אנטי קלאק סנו 700 מ"ל וסנו פורטה פלוס 750 . אני ממליץ לחכות לפני פסח ולקנות את כל מוצרי הניקיון שלכם לכל השנה בזול. כל מוצרי הניקיון נמכרים בהנחה עד 50% והכי זול בכל השנה. בשנה שעברה התחילו למכור גם מוצרי ניקיון בזול בראש השנה,אך לא מומלץ לסמוך על כך, רק למי שאין מקום אחסנה למוצרים.

יש אבקת כביסה מקסימה 1.25 קילו (משקף מחיר 50 ש"ח ל-6 קילו, לא כ"כ זול יחסית לתחליפים ולמתחרים ,נמכר יותר זול באריזות גדולות ) יש 4 משקה קל קריסטל 2 ליטר.

יש קטשופ אוסם 750 ש"ח ב-8 ש"ח,מוגבל ל-2 יחידות מוצר והתנית קניה של 100 ש"ח ,כיום שרשתות שיווק מוכרים קילו עגבניות ב-2-3 ש"ח,אפשר לעשות קטשופ ביתי בזול, בפרט בקיץ שהעגבניות עוד יותר בזול ויש יותר היצע מסוגים שונים וזמינות יותר.  

יש קפה נמס טסטרס צויס ב-25 ש"ח מוגבל ליחידת מוצר אחד ובהתנית קניה של 100 ש"ח. למי ששותה רק קפה איכותי זה, מחיר זול ומומלץ. בד"כ אני ממליץ גם למי שלא קונה קפה זה,גם לקנות ולעשות רווח כספי ע"י החזרת המוצר ברשת שיווק אחרת שמוכרת יותר ביוקר.

משקל קל ספרייט ליטר וחצי במארז 6+2 חינם. שניצל טבעול תירס 750 גרם 2 ב-40. למי שקונה טבעול ולא בשר או עוף,המחיר סביר ולא מעבר לכך.

ניר טואלט מולט 48 גלילים ב-30 ש"ח. כמו שציינתי בפוסטים קודמים המחיר סביר ולא זול, אפשר להשיג יותר זול ויש להמתין.

בנוסף יש עוד מבצעים בסניף שלא כתוב בעיתונות ובמבצעי הרשת באינטרנט,כדאי לבדוק. יש 3 נוזל כלים של סנט מוריץ 750 גרם ב-16 ש"ח. יש מבצעים של מוצרי אוסם. עד 18 לפברואר תחילת שבוע הבא, יש מבצעי מוצרי אוסם במגה בעיר ומגה בול- מחירים הכי זולים למוצרי אוסם, אולם לתחליפים ולמתחרים זה עדין מחיר לא זול.

יש מוצרים שמיוחדים למשלוח מנות בפורים. אולם יש לבדוק מחיר, המחיר ממש לא זול יותר לעומת שנים קודמות 
וחבל. לדוגמא היה 3 קפה נמס ראד מאג נסטלה ב-10 ש"ח, היום יש רק 2 יחידות ולא 3.  3 קרקרים 150 גרם ב-10 ש"ח.

מבצעים למי שכרטיס אשראי יש (מי שלא עשה מומלץ בדחיפות לעשות כדי לפחות לזכות לקופונים של פסח) :המומלצים- יש גבינה לבנה סקי 250 גרם 3 ב-11 ש"ח מוגבל למימוש אחד לקניה. יש קפה נמס ארומה מגורען של עלית 200 גרם ב-17 ש"ח.

2 ליטר מיץ לימון משומר מחברת מיטב ב-6 ש"ח- לא מכיל מיץ לימון טבעי אלא במחציתו וחלקו מים. כאשר נמכר קילו לימון ב-2 ש"ח ברשתות השיווק, לא מומלץ לקנות כלל מיץ לימון, וכדאי לסחוט טרי.

יש לכם מבצעים נוספים או הערות? מוזמנים לכתוב למטה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה