יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות ומכירה ללקוחות עסקיים בחברת אשראי לאומי קארד


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות ומכירה ללקוחות עסקיים בחברת אשראי לאומי קארד
ביום שלישי ב16.55 שלחה לי מייל רכזת כ"א אפרת כהן מחברת אשראי לאומי קארד עם כותרת +קובץ רק רצינו להזכיר לך מה מחכה לך בלאומי קארד... וזה לשונו:

איל מהדב שלום,
פנית אלינו בנוגע למשרה בחברתנו. 
התרשמתי מקורות החיים שלך, אשמח למסור פרטים נוספים על המשרות שיש לנו להציע.
ניתן לחזור אלי במייל efrat_c@leumi-card.co.il  או לטלפון 03-6178596.
פתח  לקובץ (צ"ל את הקובץ) המצורף כדי להכיר אותנו.
תודה, צוות הגיוס, לאומי קארד

למועט לציין שהמכתב רשמי ולא אישי. טלפון חסוי התקשר אלי בשעה זו ונראה לי שהיא התקשרה. לא יכולתי לענות כי אז התחלתי את תפילת המנחה. ראיתי את המייל בלילה ושלחתי לה תשובה שהתרשמתי לטובה מהדף המצורף ואני מעונין בתפקיד ואני מתאים לדרישות התפקיד ואודה לראיון.

אתמול ביום רביעי בצהרים התקשרה אלי רכזת כ"א מחברת אשראי לאומי קארד בקשר למשרת שירות ומכירה ללקוחות עסקיים (ולא לקוחות פרטיים). ושאלה אותי מספר שאלות ותשובה בצד השאלה:

1.למה בחרתי בתפקיד של שירות? כי אני מאסטר בשירות ובמכירה,אוהב לעבוד עם לקוחות.אוהב לעבוד בצוות ובמוקד, יודע לעשות את העבודה- זו המומחיות שלי
*1. למה אני מעונין בתפקיד בחברת אשראי דווקא?
2.האם אני יכול לעבוד בתנאי לחץ ? אני עובד טוב יותר בתנאי לחץ
3. מה הנסיון התעסוקתי שלך בשירות ומכירה?
4. האם יש לך קרובים שעובדים בלאומי קארד או משרדי חקירות? עדין לא
5. יש התחייבות ל-10 חודשים. האם אתה יכול להתחייב ? כן וגם יותר מכך.
6. יש קורס בין השעות 8.30-17.30 למשך חודש וחצי, האם אתה יכול להיות בקורס? כן וגם בלילה.
7.יש משמרות של בוקר וערב בין 5-7 שעות במשמרת בין 8-20.00, ויש התחייבות ל-4 משמרות בשבוע ול-2 משמרות ערב בשבוע ,האם זה אפשרי מבחינתך ? כן. אני מעונין לעבוד גם במשמרות.

ועוד כמה שאלות  שאני כבר לא זוכר. בסוף הראיון עבודה היא אמרה שהיא עושה סבב טלפונים למועמדים לעבודה. אם אני מתאים לשלב הבא של המיון , ייצרו איתי קשר עד 15.00 אחרי הצהרים. כמו שאתם מבינים לא יצרו איתי כל קשר.

לאומי קארד לא מקבלת לעבודה עובד שיודע לתת שירות מצוין ויודע למכור את מוצרי החברה של אשראי ולגרום ללקוחות להיות מרוצים ונאמנים,עובד שיותר חכם מראש הצוות הילד שקבל קידום בלאומי קארד רק כי הוא עובד שנתיים בחברה(והשאר עזבו את החברה מזמן) ויודע להתנהל לבד ללא מנהל. ונראה שהדבר היחיד שמחכה לי בלאומי קארד הוא כלום ודחיה קבועה מידי שנה לכל הצעת עבודה כלשהי בחברה.

הערות כלליות: רכזת כ"א בקושי האזינה לדברי ונשמע מעין נתק בשיחה עד שהיא דברה,בנוסף אחרי דבריי היא אמרה בסדר מאולץ שאומר בעצם ההפך. רכזת כ"א לא הפסיקה אותי בדברי בתשובותיי.
נראה שלאותה רכזת כ"א יש דף עם תשובות לשאלות שהיא עונה, והיא צריכה לסמן האם המועמד\ת עונה בהתאם לתשובות. מועמד\ת שלא עונים בהתאם לתשובות לא ממשיכים איתם הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה