יום רביעי, 29 בפברואר 2012

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות וגביה במוקד הפיננסי של אורנג' בפארק אפק ראש העין


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות וגביה במוקד הפיננסי של אורנג' בפארק אפק ראש העין
שלחתי קורות חיים שבוע שעבר ויותר לתפקיד שירות וגביה במוקד הפיננסי של אורנג' בפארק אפק ראש העין. מתקשרת אלי הגר רכזת כ"א מאורנג' בקשר למשרה ושואלת האם זה רלבנטי. אמרתי שכן. הראיון הטלפוני ארך כרבע שעה

השאלה הבסיסית היא מה ציפיות השכר שלך? עניתי מעל 4500 ש"ח לפחות -5000 עם תנאים. תיארה את השכר והתפקיד:שכר יסוד מינימום 22 ש"ח לשעה.(להזכירך שכר המינימום עולה עוד חצי שנה ביולי 2012).

ברור שהשכר נמוך ולא צעירים רבים יגיעו ויסכימו לעבוד, וגם השכר באורנג' ירד בעקבות ירידת המניה ושווי החברה והחובות של בן-דוב בעל השליטה.

בנוסף לשכר הבסיס, יש בונוסים על גביה ויעדי שירות בד"כ מקבלים 400-1000 ש"ח עד תקרה של 2800 ש"ח (אשרי המאמין שמישהו בכלל יקבל מעל 1000 ש"ח..) יש תשלום על שעות נוספות (זה מובנה באורנג').

אמרתי לה שמה שהיא אומרת לגבי בונוסים ושעות נוספות,שמעתי כבר מרכזות כ"א ולבסוף התברר במרכז הערכה או בעבודה עצמה שהדברים לא נכונים? היא אמרה שהיא לא רכזת כ"א בחברת כ"א אלא עובדת אורנג', והיא מתחייבת לדברים.

עבודה במשמרות מתחיל בבוקר ב-8.30 ומסתים משמרת ערב ב-21.30.ביום שישי מ8.30 -13.15 ,אין עבודה בשבת וחגים. מקבלים ארוחות מסובסדות, טלפון נייד עם השתתפות בשיחות והסעות למקום העבודה.

יש מרכז הערכה (יום היכרות בלשונם) שכולל הצגה עצמית ודינימיקה קבוצתית (היא טרחה להסביר לי בפירוט מהו דינמיקה קבוצתית ,פשוט מדהים), אין כנראה ראיון עם ראש צוות לאחר מכן ,אלא כולם הולכים הבייתה ומקבלים ותשובה תוך 48 שעות. אם התשובה חיובית, צריך להגיע עוד הפעם לפני הקורס לשיחה עם ראש צוות ולהאזנות במוקד הגביה והשירות, ולא בטוח שהתקבלתם לעבודה או שתרצו לעבוד במוקד.

לא מקבלים על כך תשלום רק מתחילת הקורס. הקורס מתחיל ב-8 למרץ 2012. שעות הקורס מראשון עד חמישי 8.30-17.30  ויום שישי לפי הצורך 8.30-13.00 . תחילת גיוס לתפקיד מחר בחמישי. יש לי התחייבויות קודמות ולכן קבעתי את מרכז ההערכה ליום ראשון.

שאלה אותי על התפקיד האחרון שהיה רכז לימודי בתואר השני ועוזר מרצה עו"ד צבי יוגב בקורסים תורת השכנוע ודיבייט.

שאלה האם אני טוב יותר במכירות מאשר בשירות כי ראתה שעבדתי במכירות ולא בשירות? אני מומחה בשירות למרות שלא עבדתי בחברת שירות ולמדתי שירות מקורסים עיוניים באקדמיה כולל סמינר שירות לקוחות. בנוסף שגביה היא סוג של מכירה ולא שירות.

שאלה האם הייתי כבר במרכז הערכה באורנג'? אמרתי שכן לפני חצי שנה בפעם הראשונה(כתבתי על כך בפוסט בבלוג), שאלה האם יש לי בעיה עם התחייבות לשנה? לא. שאלה האם יש לי קרובי משפחה שעובדים באורנג? עדין לא. שאלה האם יש לי חוב כספי לאורנג? לא,לא לקוח של אורנג' (בקרוב תהיה הוסיפה), לא שאלה לגבי חברים- חבר מביא חבר!

שלחה לי מייל עם כל הפרטים. והוסיפה שאם אני יכול להגיע ,שנשלח לה הודעה במייל ולא בטלפון כי הטלפון  קווי ולא נייד. אמרתי לה שיש אפשרות לשליחת הודעה קולית ובנוסף אני לא צעיר ויש לי אחריות יותר מהצעירים שלא מודיעים ולא מגיעים לראיון כלל.

ובסוף שאלתי האם מרכז ההערכה יתחיל בזמן או שיתחיל באיחור,כמו שאר החברות? ענתה שכנראה ימתינו מעט למאחרים,אין התחייבות להתחיל ממש בזמן.

למרות שאמרתי שהייתי כבר בראיון (וכנראה הייתי בעוד ראיונות ) ואמרתי גם את הכתובת של אורנג העמל בפארק אפק בראש העין, רכזת כ"א הציעה לי אוטובוס מת"א מספר 286 של אפיקים, ואמרתי שאני נוסע מקו אוטובוס 5  פ"ת-ראש העין ולא מת"א ולא בחברת אפיקים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה