יום שני, 27 בפברואר 2012

ראיונות עבודה לתפקיד מתמחה ביטוח בשחם סוכנויות ביטוח בקרית מטלון בפ"ת


ראיונות עבודה לתפקיד מתמחה ביטוח בשחם סוכנויות ביטוח בקרית מטלון בפ"ת
1.לאחר שעברתי את בחינות הביטוח יסודות הביטוח וגמר פנסיוני בסוף 2007, שלחתי קורות חיים לשחם לתפקיד מתמחה ביטוח ושיווק פנסיוני באמצע 2008.

קבלתי תשובה מפקידה ושמה אורלי ולאחר שיחה קצרה הוזמנתי לראיון עבודה אצל מנהלי הסוכנות. שאלתי את הפקידה האם צריך את כל המבחנים או שלא צריך, והיא אמרה שהיא לא יודעת ומנהל הסוכנות יודע מצוין.

הגעתי לפני השעה הייעודה לרחוב האודם בפ"ת. לפני כן הייתי בראיון לתפקיד נציג טכני בבזק בינלאומי (לאחר בחינה על המחשב נאמר לי שאני לא עובר לשלב הבא).שחם עוברת השנה לבנין ליד מגדל ביטוח ברחוב היצירה ליד צומת גהה בקרית אריה. עליתי במעלית והגעתי לפקידה .לאחר המתנה קצרה , הוזמנתי להיכנס לחדר. 2 מנהלים בסוכנות מבוגרים עם שער לבן.

בשורה התחתונה, הראיון קצר ונאמר לי שהמשרה לא רלבנטית למי שלא עבר את כל המבחנים ולא עבר מקצועית א',יתכן שלא תעבור את המבחן בתקופת ההתמחות ויתכן שלא תעבור כלל, כי הבחינה קשה ומיעוטם עוברים.

צריך לחכות חצי שנה בין בחינה לבחינה (יש 2 בחינות בשנה קלנדרית).רק אחרי שאעבור את מבחן מקצועית א' ביוני-יולי או אוקטובר- נובמבר השנה ,אוכל ליצור איתם קשר לתחילת עבודה ונתנו לי כרטיס ביקור.

את המבחן מקצועית א' לא עברתי עד היום, ואם הייתי עובר, לא הייתי מגיע אליהם כלל. אני צריך אותם לפני שאני עובר את המבחן ולא לפני כן. מחפש את האדם\המעסיק החכם שיקבל אותי לפני מעבר בכל המבחנים ולא אחרי.

2. לאחר שנה שלחתי קורות חיים, יצרו איתי קשר משחם סוכנות ביטוח והזמינו אותי לכנס של מתמחים בביטוח בסוכנות. אני ידעתי שאין שום טעם להגיע לשם,כי לא עברתי את המבחן מקצועית א', אז ממילא לא הגעתי. התקשרו אלי לאחר מכן משחם למה לא הגעתי והסברתי מדוע.

3-4. לפני שנה-שנתיים התקשרו אלי משחם סוכנות ביטוח והזמינו אותי לראיון עבודה. אמרתי לאותה פקידה מה שהיה בעבר. אם המנהלים יכולים לקבל אותי לעבודה כרפרנט ביטוח או כמתמחה גם ללא מעבר במקצועית א'- אני יגיע ויתקבל לעבודה. אבל אם עדין צריך לעבור את כל המבחנים כדי לקבל עבודה- אין טעם שאגיע. כך שאם יש תשובה רלבנטית ,תוכלי לחזור אלי ואני אגיע לראיון עבודה. כצפוי אותה פקידה לא חזרה אלי.

5. באמצע פברואר 2012 יש הצעת עבודה בלשכת תעסוקה של שחם של פקיד ביטוח רצוי עם ניסיון בביטוח אלמנטרי, ולאחר בירור של יעקב מטרסו שדבר עם פקידה בשם דפנה בטלפון קווי 03-9206773 ,הוברר שאפשר גם פקיד ביטוח חיים ובריאות ולא רק אלמנטרי.

שלחתי קורות חיים לצילה במייל tzilaf@shaham.co.il ולא קבלתי כל תשובה. יעקב מטרסו שבוע לאחר מכן יצר קשר עם דפנה וקבל תשובה ממנה שאני לא מתאים להם ללא הסבר מדוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה