יום שני, 20 בפברואר 2012

ראיונות עבודה טלפונים לתפקיד מכירות טלפוניות בחברת נטוויז'ן פארק סיבל ראש העין

ראיונות עבודה טלפונים לתפקיד מכירות טלפוניות בחברת נטוויז'ן פארק סיבל ראש העין

1.היום שני קרוב ל-17.00 בערב התקשרה אלי רכזת כ"א מחברת נטויז'ן ואמרה שקבלה קורות חיים שלי (שלחתי לפני שבועיים-חודש) בקשר לתפקיד מכירות טלפוניות. אכן בפעם הראשונה שמחברת נטויז'ן מתקשרים אלי להצעת עבודה.


המכירות ללקוחות פרטייים ומוכרים את כל מוצרי החברה- אינטרנט, שיחות לחו"ל וטלפון קווי . מיקום העבודה בפארק אפק ראש העין ליד פרטנר. רוב מוקדי החברה נמצאים בצפון ובקריות. המקום העבודה היחידי במרכז הוא במשרדי החברה.


היא שאלה מספר שאלות: אם מיקום העבודה מתאים לי? למה אני מעונין בעבודה טלפונית (ולא בעבודה פרונטלית) ? האם יש לי ניסיון  במכירות טלפוניות ופרונטליות? האם אני זמין לעבודה במיידית? שאלה האם אני לומד (באקדמיה או בקורס)? ועוד שאלות.


בכל התשובות שלי לשאלות שלה  ניכר שרכזת כ"א בודקת את התשובות לפי תשובות מודרכות שכתובות לפניה ועושה התאמה בין תשובות המועמד לבין התשובות המומלצות של החברה.  וזה נמצא בהרבה חברות ולא רק בנטויז'ן. יש רכזות כ"א מתחילות ויש יותר מומחיות.


מלבד שאלת שאלות,רכזת כ"א לא מסרה כל פרטים אחרים על התפקיד כמו: לגבי שעות עבודה ימי עבודה שכר עבודה וקורס או הדרכה למכירות.


וכמובן בסוף היא אמרה בע"פ שנתקשר אליך מחר אם זה יהיה רלבנטי ,אם לא נתקשר זה אומר שזה לא רלבנטי בשבילנו להזמין אותך לראיון עבודה. שאלתי אותה מה צריך להיות יותר רלבנטי מעבר למה שנשאלתי? והיא אמרה כאילו, יש עוד מועמדים לתפקיד.


אז מי שרוצה לדבר בקשר לעבודה ולמה הוא מתאים יותר שיתקשר אליה או ישלח הודעת טקסט לטלפון נייד 052-998-4687  בהצלחה. אני בטוח שהיא לא תתקשר אלי שוב. חברות שירות ומכירה מומחיות בקבלת עובדים לא מתאימים לעבודה ובדחיה של עובדים מתאימים בשירות ומכירה.

2.היום שלישי בשעה 13.30 לערך בצהרים מתקשרת אלי מורן רכזת כ"א אחרת מנטויז'ן (יותר נכון סלקום) בקשר למשרה מכירות טלפוניות.בקושי שמעתי אותה לאורך כל השיחה ולכן בקשתי בתחילה שתגביה את הקול,שמעתי אותה טוב רק בהתחלה.יש לה כנראה קול חלש או שיש לי בעיה באוזן עקב הרעשים מבחוץ.

אמרתי לה בתחילה שאתמול התקשרה אלי כבר אחת ועשתה לי ראיון טלפוני ואמרה שיש עוד מועמדים, האם היא מתקשרת אלי להזמין אותי לראיון? לא שמעתי את תשובתה,אבל הבנתי שהיא תמשיך את הראיון טלפוני שנפסק מאתמול.

היא שאלה אותי כבר בתחילה,למה אני ניגש למשרה זו (לא עסקתי בתחום התקשורת,ויש לי תואר שני במנהל עסקים)? עניתי שזה מה שאומרים לי כבר 3 שנים וזו הסיבה שאני לא עובד 3 שנים מלבד במשרה חלקית. אני מאסטר בתחום השירות והמכירה, אני מתאים לדרישות התפקיד שלכם ואני יכול לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר אני מעונין לעבוד לפחות שנה-שנתיים בחברה בהתאם למה שהחברה יכולה להציע.עבדתי במוקדים טלפונים ועבדתי במכירות טלפוניות וגם בתיאום פגישות כולל סגירות.  

רכזת כ"א פרטה את התפקיד שרכזת כ"א מאתמול לא נתנה שום פרטים:

העבודה במוקד טלפוני בראש העין. שעות עבודה במשמרות:בוקר וערב (לא שמעתי את תחילת וסוף שעות המשמרות) צריך לתת 2 משמרות ערב ויום שישי לסירוגין עד 14.00 בצהרים (האם יש לך בעיה לעבוד ביום שישי עד 2 בצהרים? לא. השאלה רק משקפת שהחברה לא מקבלת דתיים..).

 שכר 30-35 ש"ח לשעה כולל עמלות ויתכן יותר בהתאם למכירות (כלומר שהשכר מינימום). תחילת קורס ביום ראשון הקרוב בשעות 8-18.00 בערב למשך חודש. הקורס בשכר (מינימום)

והזמינה אותי ליום היכרות (מילה מכובסת למרכז הערכה ולחוסר מחויבות כלשהי של החברה לקבלת עובדים) ביום חמישי הקרוב מחרתיים בשעה 14.00 בפארק סיבל רחוב המלאכה 15 ראש העין קומה 1.

צריך להביא תעודת זהות או רישיון נהיגה לצורך הזדהות.שאלתי אותה שאלת תם למה צריך רישיון נהיגה אם התפקיד טלפוני ולא שטח.

יום היכרות-מרכז ההערכה יכלול הצגה עצמית, דינימיקה קבוצתית וראיון אישי עם ראש צוות. כמובן שרק מי שיעבור את מרכז ההערכה יעבור לראיון עם ראש צוות. מרכז ההערכה יקח כ-3 שעות לערך. אני מעריך שהזמן הארוך כי מזמינים 9-14 מועמדים לעבודה  .

שאלתי אותה האם יום היכרות יתחיל בזמן או שיתחיל רבע-חצי שעה אחרי הזמן,בפרט שמדובר אחרי ארוחת צהרים?, והיא ענתה שצריך להגיע ברבע ל-14.00 וזה יתחיל ב-14.00. נראה האם נטויז'ן עומדים בזמנים.

וכמובן אמרה שאני יעדכן אותה אם אני לא מגיע כי המקומות ממוספרים,גם תשלח לי מייל עם כל הפרטים של יום ההיכרות (שלחה לי מייל עם הפרטים). כולל טלפון 052-9984554 ומייל cellcomgiyus@cellcom.co.il   למי שלא יודע- נטויז'ן מוזגה עם סלקום,ותפקידי הגיוס מבוצעים כעת ע"י חברת סלקום.

אמרתי לה שאני יגיע לראיון ולמרכז הערכה,אלא אם אני אתקבל לעבודה ע"י מעסיק אחר. צריך לקרות נס שזה יקרה,בינתיים 3 שנים זה לא קרה,ואין סיבה שזה יקרה עכשיו.

תגובה 1:

  1. כשמקבלים הצעות עבודה בתחומים כמו שירות ומכירות, לא ניתן לצפות פני עתיד באשר לקבלתך לעבודה הן בשל ריבוי מועמדים מתאימים והן בשל תהליכי הגיוס המשתנים בין ארגון לארגון. בכל מקרה המזל משחק כאן תפקיד לא קטן.

    השבמחק