יום שלישי, 21 בפברואר 2012

האם יש כדאיות כלכלית לעשות כרטיס אשראי you של מגה עם דיינרס?


האם יש כדאיות כלכלית לעשות כרטיס אשראי you של מגה עם דיינרס?
לרשת מגה יש כרטיס מועדון you.ההטבות שיש בכרטיס מועדון you יש גם בכרטיס אשראי you.כך שכדאיות הכלכלית לעשית כרטיס אשראי you תלויה בהטבות שיש רק בכרטיס אשראי ואין בכרטיס מועדון.

אני ממליץ לכל אחד ואחת לעשות כרטיס מועדון לקוחות של מגה.בפרט מי שקונה באופן קבוע במגה.והעלות אפסית, רק מילוי טפסים וקבלת כרטיס מועדון you.

יש מבצעים והנחות שבועיות או חודשיות בכרטיס מועדון,(חלק מהמבצעים וההנחות משתלמים וזולים, הרוב לא)בחלק מהמוצרים יש הנחה נוספת של 5% מכרטיס אשראי you.

 יש מגוון מבצעים בלעדיים ויש הנחות קבועות על סל קניה של 5% ברשתות סופר אלונית ואלונית (המחירים יקרים ואין כדאיות כלכלית לקניה). יש הנחה בכרטיס מועדון ובכרטיס אשראי בשיעור 5% ברשתות: ששת,כפר השעשועים,ד"ר בייבי,סי אספרסו.

יש הנחה בשיעור 5% בכרטיס מועדון, ובכרטיס אשראי 10% ברשתות: חנויות נוחות אלונית,ורדינון,נעמן, (כמובן שיש לבדוק האם למתחרים יש מחירים זולים יותר, לאחרונה התפרסם שלרשתות הנ"ל יש פחות הכנסות ויותר הוצאות,ולא בגלל שהם זולים.

יש הנחה בתחנות דלק אלון. מכיוון שמדובר בתקנון , you יכול לשנות התקנון ואת ההנחה.כיום עקב הורדת המרווחים לחברות ולתחנות הדלק,ולכן הן מרוויחות פחות,ולכן הן הרוידו את ההנחות בכרטיסי מועדון לקוחות, כולל you.

לכרטיס אשראי you יש מתנת הצטרפות של שובר חד פעמי לקניה אחת בגובה 10% במגה בעיר ובמגה בול. (זה לא הנחה גדולה בכלל בפרט שמגה בעיר היא הרשת הכי יקרה בנוסף לשופרסל שלי )מומלץ בעיקר למוצרים בסיס ופיקוח ומוצרים דומים במחירם לרשתות זולות אחרות וכמובן קנית מבצעים באותו שבוע\חודש.כדאי לבחור 
את הזמן הנכון.

יש הנחה על משלוחים לבית במגה בעיר: בקניה עד 350 ש"ח,13 ש"ח ובקניה מעל 350 ש"ח,5 ש"ח.  במגה בול בקניה עד 750 ש"ח,13 ש"ח ובקניה מעל 750 ש"ח,משלוח חינם. המגה באינטרנט בקניה מעל 500 ש"ח משלוח חינם. (רלבנטי בעיקר בקניה מאד גדולה,או כאשר אין רכב וקשה לסחוב המוצרים)

יש הנחה קבועה של 5% על 10 מוצרים, לבחירה מתוך מאות מוצרים (הנקודה שהמוצרים כלל לא זולים ויקרים,כך שגם לאחר הנחה ,המוצרים יקרים).לא כתוב האם אפשר להחליף בין המוצרים בתקופת זמן מסוימת או שזה קבוע לתמיד.

יש פטור מדמי חבר בשנה הראשונה בסך 48 ש"ח,ויש פטור ל-3 שנים הראשונות מדמי חבר לבן\בת הזוג(לעוד כרטיס אשראי).

כמובן ככרטיס אשראי חוץ בנקאי יש גם אפשרות לקבל הלוואות- לא ממליץ בכלל, הריבית גבוהה מאד ואין כדאיות לקבל הלוואה גם מבנקים.

יש מגוון הטבות בעולם הבידור והפנאי 1+1 מתנה.(לא רלבנטים לדתיים)

לא כתוב כלום לגבי קופונים למוצרים מסוימים לתקופת זמן של חודש.ולא כתוב לגבי תווי הנחה על קניות. ואני מניח שיהיה.

יש גם מתנת הצטרפות בהתאם לקניות חודשיות ושנתיות מ-600,800,1000,1500 ש"ח בחודש.כל אחד יכול להתחיל עם 600 ש"ח. יש לברר בקופה הראשית האם זה עדין קים.

בשורה התחתונה לסיכום, האם יש כדאיות כלכלית? למי שיש סניף מגה בעיר או מגה בול ליד הבית כדאי לעשות כרטיס אשראי ולא רק כרטיס מועדון ולנצל את כל ההטבות שיש עד שנה אחת ללא תשלום דמי חבר.לבטל את הכרטיס לקראת סוף השנה הראשונה. ולבדוק אילו הטבות נצלתם במהלך החודש\השנה.   

לכרטיס אשראי you אין יתרון כלשהו על כרטיס אשראי של רשתות שיווק פרטיות אחרות כמו רשת יש. ברשת יש יש הנחה של 5% ל-10 מוצרים וגם הנחה בתחנות דלק פז וגם אשראי חוץ בנקאי וגם הנחה במספר עסקים ברחבי הארץ

יש גם פטור מדמי חבר בשנה הראשונה ואח"כ 8 ש"ח בלבד וגם הנחה לבת\בן זוג לכרטיס נוסף ,וגם 10% מתנת הצטרפות ולאחרונה עד סוף ינואר 2012 מצטרפים חדשים קבלו 20% לקניה אחת עד אמצע מרץ 2012.   
יש קבלת קופונים למוצרים. יש קבלת תווי הנחה על קניה בשיעור 13-10% לפני חגים: פסח וראש השנה וגם באמצע השנה. יש מבצעים והנחות גדולות על מאות מוצרים רק למחזיקי כרטיס אשראי יש. עלות משלוחים נמוכה יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה