יום שני, 20 בפברואר 2012

איך קונים בזול ומנצלים את מבצע יש חגיגה ברשת יש למחזיקי כרטיס אשראי יש השבוע?


איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים ברשת יש למחזיקי כרטיס אשראי יש השבוע?

אחד הדברים הכדאיים הוא שכל חודשיים לערך "יש חגיגה"- מבצע של עשרות חברות עם מאות מוצרים של 25% ומקצת חברות ועשרות מוצרים עם 50%. מחצית מהמבצעים הם לא מזון (טואליטיקה וניקיון).וזה רלבנטי רק למי שמשלם בכרטיס אשראי יש בלבד, לא מזומן ולא תווי קניה ולא כרטיס נטען.

ההנחה היא על המחיר הרגיל של המוצר שנמכר באופן קבוע ולא על מחיר מוצר שהעלו לו מחיר ועכשיו נותנים הנחה, ולכן יש כדאיות גדולה במבצע יש חגיגה בקנית המוצר בהנחה.

יחד עם זאת הנחה של 25% היא לא הנחה גדולה יחסית ואפשר לקבל את המוצר גם בהנחה של 30-50%, תלוי אלו מוצרים- רק מי שמקצועי בתחום ומי שעוקב אחרי מחירי המוצרים מידי חודש ושנה ובמבצעים יכול לזהות זאת.  

החסרון שבמבצע וההנחה-לא מצוין מחיר המוצר,רק ההנחה עצמה 25-50%, וצריך לדעת לפני הקניה מה מחיר המוצר,כדי לדעת האם הוא זול או לא זול ,גם יחסית לרשתות שיווק זולות אחרות,והאם אפשר לקנות עכשיו או בעתיד את המוצר בהנחה גדולה יותר.

אז השבוע בין שני לחמישי 20-23 לפברואר ,כז'-ל' בשבט יש מבצע "יש חגיגה".בד"כ מקבלים הזמנה בדיוור ישיר למבצע לפני זמן המבצע.

בנוסף בדיוור ישיר מקבלים קופני הנחה: קורנפלקס תלמה בד"ץ 750 גרם ב-10 ש"ח. שמן זית כתית יש 750 מ"ל ב-20 ש"ח.(קניתי קורנפלקס ושמן זית כשר לפסח) בומבה של חומוס סלטי שמיר 850 גרם ב-7 ש"ח. (ויש משחת כלים לימון של קליר 3.5 ק"ג ב-20 ש"ח –בעבר השתמשנו,היום כלל לא ,יש נוזל כלים נוזלי).

בקופון אפשר לקנות עד 2 יחידות מוצר ורלבנטי רק לבעל הכרטיס אשראי ולא ניתן להעברה.יחד עם זאת בעל הכרטיס יכול לקנות עבורו,ובעל כרטיס אחר ישלם לו בכסף או במוצרים.

מבצע נוסף: משחת שיניים קולגייט 100 מ"ל ב-8 ש"ח (במגה נמכר שבוע שעבר באותו מחיר בהתנית קניה) אבקת כביסה אריאל 6 קילו ב-50 ש"ח. ויש גם ניר טואלט ומגבונים-אך זה לא זול יחסית לתחליפים.

מבצעי 50%:מגוון קטניות (חומוס,שעועית,אפונה,פופקורן,חיטה,גריסים,עדשים ירוקים ואדומים)לא כולל אורז של מיה- המחירים נעים 9-11 ש"ח לקילו ,אין כדאיות לקנות חצי קילו רק קילו.ולספרדים יש כשרות לפסח. אקונומיקה ריחנית יש (החברה הדרומית)4 ליטר (8.80 ש"ח ליחידה לפני הנחה) ,כל מוצרי נטורלה ספיד סטיק,טיטולים פרימיום לא כולל מגבונים.

מבצעי 25%:  מזון: כריות תלמה(קניתי עינוגית אשבול 2 ב-32 בכמעט חינם), ברנפלקס תלמה (לאחר הנחה 14.60),כל מוצרי אחלה, עוגות אוסם סוגים שונים 380-400 גרם (11 וחצי ליחידה,מעל ל8 וחצי לאחר הנחה-לא זול,קניתי עוגת אחווה חצי קילו ב-8).

מארזי חטיפים מלוחים אוסם, מרקים של אוסם וקנור(אין כדאיות כלכלית לקניה),תה פירות ויסוצקי סוגים שונים 25 יחידות (14.80 ליחידה, קונה רק ב-10 ש"ח ומטה,לא קניתי) ,דבש יד מרדכי,שמן זית זיתא,שוקו שוק תנובה (11 וחצי לפני הנחה, לא זול גם לאחר הנחה,קונה רק מתחת ל-7 ),מוצרי עוף טוב\הוד לבן,רביעית ארסי וארסי קיו,

לא מזון:פמפרס(טיטולים),אולדייז\קרפרי(תחבושות הגייניות),אורל בי\קרסט (משחת שיניים), שמפו\מרכך הוואי,מרכך כביסה סוד(18 ש"ח לפני הנחה). רדיד אלומיניום קצר יש –זוג במארז. כל תבניות אלומיניום(11 וחצי לפני הנחה).

יש כמובן גם את המבצעים החודשיים ,אין כנראה מבצעים שבועיים.וכמובן יש מבצעים של מוצרים נוספים שלא כתובים, ולכן כדאי לעשות סיבוב קצר ולבדוק.

יש כמובן מבצעים של מיני ופלים ומצופים ועוגיות וכיוצא שמיוחדים לפורים ולמשלוח מנות, אך המחירים לא זולים יחסית.

יש מבצע יין אדום יש ומיץ ענבים יש ליטר 2 ב-22 ש"ח. 2 יין קונקורד קינד דיוויד ב-40 ש"ח.יש 4 יין סלקטד כרמל ב-100 ש"ח ויש סוגי יין 3 ב-100.  מבצעי היין יהיו יותר זולים לקראת פסח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה