יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת שחר נזקי צנרת בר"ג


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת שחר נזקי צנרת בר"ג
ביום שני השבוע הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו. האדון הנכבד ביצע את עבודת לשכת תעסוקה ביהוד ופינה מזמנו היקר שעה וחצי כדי למצוא לי עבודה מתאימה. אחת מהעבודות הייתה שירות לקוחות בחברת שחר נזקי צנרת.

עיקר העבודה בשירות לקוחות היא קבלת פניות של לקוחות תיקוני צנרת ושאר תיקונים, תיאום עם טכנאי תיקונים ללקוח,טיפול ומעקב טלפוני אחר הפניה והתיקון,וכמובן למידת תוכנת השירות של החברה.

יעקב מטסרו יצר קשר עם יפה אלון בטלפון 03-5769247  ופקס 03-5755112 . המשרה עדין רלבנטית וצריכים עובדים. דברתי עם יפה והיא אמרה שיתקשרו אלי מחר לתיאום ראיון עבודה. מקום העבודה נמצאת ברחוב תובל 38 בר"ג ליד הבורסה.

התקשרה אלי למחרת ביום שלישי בצהרים בחורה ובקשה קורות חיים. לפני שליחת קורות חיים, אין ראיון (זאת לא אמרה יפה אתמול, אלא תיאום ראיון מידי), ואותה בחורה אפילו לא עשתה ראיון עבודה טלפוני כלשהו.

אמרתי לה שהיא יכולה לקבל את הקורות חיים שלי דרך חיפוש בגוגל "איל מהדב קורות חיים" ולהגיע לאתר שלי עם רשומה של קורות חיים, והוספתי שאת יכולה לקבל עלי עוד פרטים שם.

לפני ואחרי שבקשה קורות חיים,אמרתי לה למה אני חושב שאני מתאים לתפקיד(מפורט להלן). זה לא עזר, והבחורה אמרה שכך היא לא מקבלת קורות  חיים אלא אני חייב לשלוח לה למייל. היא הקריאה לי מייל (שתחילתו מיטל), והתברר לי אחרי ששלחתי שהמייל לא נכון. יחד עם זאת ,אני יודע שהבחורה כן הגיעה לקורות חיים שלי בבלוג.

מכיוון שהטלפון חסוי ואותה בחורה לא טרחה למסור לי טלפון כדי לחזור אליה, אז לא יכולתי ליצור קשר.שלחתי גם קורות חיים לפקס. לא יצרו איתי קשר כלשהו מחברת שחר עד כה ביום חמישי ולא נראה שייצרו קשר,היו צריכים ליצור איתי קשר במיידי באותו יום בשלישי.

האם זה אומר שמאסטר בשירות ומכירה, אחד שיודע ללמוד מהר ולעבוד על תוכנות שירות ,ולבצע את העבודה הכי טוב שיש לטובת הלקוחות ורווח החברה- לא מספיק טוב לעבוד בחברת שחר? לשחר פתרונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה