יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

קונים בזול עם מבצעי השבוע ביש ובכמעט חינם ובשופרסל דיל לאחר החגים סוף אוקטובר 2011


קונים בזול עם מבצעי השבוע ביש ובכמעט חינם  ובשופרסל דיל לאחר החגים  סוף אוקטובר 2011

השבוע ביש - יש מבצעי מוצר ב-3 ש"ח בהתנית קניה של 75 ש"ח והתנית כמות של 3 מימושים לקניה (תמיד אפשר לעשות פיצול קניות של 2 קניות של 75 ש"ח ומעלה כל אחד) כל המוצרים מומלצים למאכל וגם המחיר זול מומלץ: 

המוצרים: מיץ לימון\חומץ ליטר מיטב,אורז עממי מיה קילו ,נוזל כלים לא ממותג  ליטר,קרקר בטעמים יש 110 גרם 2 ב-3, נקטר ספרינג ליטר, פתי בר וניל\שוקו יש 110 גרם 3 ב-3 ,עוגיות בטעם חמאה 225 גרם פופשדו, תירס\אפונה\אפונה וגזר יש 550 גרם ,חומוס\שעועית אפויה יש 580 גרם,גלילי ופלים 100 גרם (לא כדאי כלל וגם לא למאכל), גריסים \שעועית\פופקורן\אפונה\חיטה\גריסים\בורגל חברת מיה 500 גרם.

יש מבצעי תינוקות מותנה בקנית 75 ש"ח ובהתניית כמות עד 3 מימושים ללקוח : מטרנה מהדרין 700 גרם וגם חיתולי האגיס פרידום  2ב-90 . יש גם מחית פריטוב של טעמן  ויש גם מגבונים לחים יש. יש גם נסטי ליטר וחצי 3 ב-15 ש"ח.

מבצעי החודש ומבצעי השבוע ביש לא שווים הרבה והם לא זולים. השבוע – מבצעי קולה ארסי, כלים חד פעמי לבן 2+1 חינם,עוגיות עבאדי 400 גרם ,שטוחים בייגלה 2 ב-14.

מבצע 5 סוגי ירקות במגה בול שהיה בתחילת השבוע ראשון עד שלישי בלבד בשקל אחד בהתניית קניה של 100 ש"ח  ובהתניית כמות של 3 קילו בלבד. מכיוון שיש לנו 7% הנחת גמלאי במגה, והנחנו שגם שופרסל ויש יעשו מבצע ירקות אין כדאיות כלכלית לקניה.

מה יש מבצע בשופרסל דיל ? יש מבצע ירקות עד חמישי עגבניה חממה מלפפון כרוב לבן ותפוז בתפזורת (ירוק חדש ולא מתוק) ב-2 ש"ח בלבד ללא התניית קניה אך בהתנית כמות של 3 קילו לכל ירק בקניה אחת. אפשר תמיד לעשות פיצול קניה או קניה חוזרת או מספר קניות ה של כל אחד מבני המשפחה, מומלץ מאד.

בנוסף יש מבצעי תינוקות של מטרנה חיתולי פמפרס וחיתולי האגיס (להשוות מול יש) עד 31 לאוקטובר. יש גם מבצעים ב-20 ו-10 ש"ח  בהתניית קניה 100 ש" ח מיתר מוצרי חנות  והתניית כמות קניה של 2 מימושים לקניה אחת, בתוקף עד 29 לאוקטובר.  כדאי קפה נס טסטרס צ'ויס, קברנה מרלו שיראז סלקטד, 3 שקדי מרק בשקית שופרסל , הכל ב-20

בפרוספקט "שופרסל שלי" אין שום מוצר זול אפילו במוצר אחד לעומת רשתת אחרות  למבצעים של השבוע

מבצעי כמעט חינם השבוע – כרגיל יש מבצעי בשר ועופות קפוא ובקצביה. בשבוע שעבר ראיתי שבסניף אור יהודה עובדים בקצביה 2 עובדים דתיים אשכנזים שנראים חרדים. הרשת הבינה שכדאי לה להעסיק חרדים בפרט שהרשת כשרה וגם למהדרין מאשר להעסיק ערבים.

יש מבצעי ירקות ופירות : ירקות ב-2 ופירות ב-3.80. מומלץ לקניה. לא כתוב התניית כמות קניה אפשר לקנות חופשי.מומלץ לשאול אם יש התניית כמות את הקופאית ראשית ואת הקופאית לפני הקניה ולבדוק את החשבון.

יש מבצעי השבוע ומבצעי חברי מועדון  שהמוצר השני ב-2 ש"ח בלבד.  רוב המוצרים במבצע מומלצים לקניה ורלבנטים. מותנה בקניה ב-100 ש"ח משאר מוצרי החנות. קישור למבצעי השבוע  בכל שבוע בכל הסניפים . לא פרסומי מבצעי כרטיס אשראי ומבצעי החודש- הם ללא שינוי לעומת מה שפרסמתי בפוסט בקודם לכמעט חינם.

מכיוון שלנו אין מה לקנות ב-100 ש"ח זה לא רלבנטי עבורנו למרות שהמוצרים בזול. יחד עם זאת יש לנו את המוצרים במלאי והקניה הזולה נועדה לשמר את המלאי בקניה זולה. יש לנו חסרון בירקות לא קנינו במשך השבועיים של החג. יחד עם זאת מסתפקים בינתיים בעגבניה ומלפפון וכרוב  ופלפל אדום שקנינו בסוף שבוע שעבר בשוק וגם חמוצים. 

תגובה 1: