יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

ראיון עבודה טלפוני נוסף לתפקיד תמיכה טכנית בבזק בינלאומי עם חידוש


ראיון עבודה טלפוני נוסף לתפקיד תמיכה טכנית בבזק בינלאומי עם חידוש
שלחתי אתמול בבוקר קורות חיים למשרה תמיכה טכנית בחברת בזקבינלאומי בפ"ת. התקשרו אלי בצהרים ,אך מכיוון שהייתי בספריה ולמדתי לא שמתי לב שהטלפון צלצל כאשר הטלפון במצב שקט.

לא להתפלא שחזרו אלי כ"כ מהר ,כי לא שולחים לבזקבינלאומי כ"כ הרבה קורות חיים, ולרכזות כ"א ולמערכת המחשוב יש זמן לעבור עליהם ולבחור את הטובים שבהם.

לאחר שעה לערך , נשלחה אלי הודעת sms סטנדרטית שמחליפים רק את השם והטלפון בהודעה .לשון הודעה טקסט: "שלום,אני מעונינת להציע לך משרה בבזק בינלאומי .אשמח אם תחזור אלי,ג'ני 076-5014824 שיהיה המשך יום טוב".

כמובן שלא התקשרתי חזרה.חבל לטרוח ולהתקשר חזרה,תחסכו בחשבון הטלפון בפרט אם הוא טלפון נייד. פעם קודמת הטלפון לא היה נכון ולא מחובר. יש לי ניסיון פשוט מבזק בינלאומי. אם אתם לא מתקשרים ,ממילא חוזרים אליך תוך יום אחד.

התקשרו אלי היום מבזקבינלאומי רכזת כ"א צעירה מטלפון 076-5014036 (ובדרך אגב רוב הטלפונים מבזק בינלאומי מתחילים במספר 076-501 ,השוני רק ב-4 ספרות אחרות) . מכיוון שהיה רעש ממכוניות חולפות בכביש הראשי וגם אוטובוס ,לא שמעתי את שמה של הרכזת.

היא שאלה אילו תפקידים אני מחפש בבזק בינלאומי , ועניתי שירות לקוחות או תמיכה טכנית. היא אמרה שיש עבודה בתמיכה טכנית , ושאלה האם יש לי ידע מקצועי במחשבים עניתי שכן אני טכנאי מחשבים. בנוסף שאלה האם יש לי ידע מקצועי ברשתות תקשורת. אמרתי תקשורת בסיסית ולא מתקדמת.

רכזת כ"א פרטה את התפקיד: 3-4 משמרות בשבוע שמתוכם 3 משמרות ערב ומשמרת בסוף שבוע. עם 6-8 למשמרת שמתחילה ב-8 בבוקר, ומשמרת ערב שמסתיימת ב-2 בבוקר. אם אין אוטובוס בלילה אני זכאי להסעה למקום מגוריי.
22 ש"ח לשעה עם תוספת בונוסים על עמידה ביעדים (לא פרטה כמה) והתחייבות לשנה. וקורס של שבועיים לאחר החגים שמתחיל ב-8.30 עד 17.30 ,ונוכחות חובה.

שאלה איך זה נשמע? אמרתי בסדר גמור.

אך כאמור כמו שתיארתי בפוסטים קודמים בבלוג הייתי כבר ב-11 מרכזי הערכה בבזק בינלאומי כולל 4 ראיונות טלפוניים ולא התכוונתי שוב לבקר ולעבוד בחברה מפלה ומטוהרת מחרדים ודתיים במוקדים החילונים ועברינית על חוק שיוויון הזדמנויות בעבודה וגם לנסוע הלוך ושוב להגיע למרכז הערכה ולבזבז זמן של כמה שעות וכסף על נסיעות.

ולכן אמרתי שאני שומר שבת ואני יכול לעבוד רק בשישי בבוקר-צהרים ובמוצ"ש. הרכזת כ"א אמרה לי שטוב שאני אומר לה את זה.ולקח כמה שניות שהיא רשמה זאת על ניר –ולא על המחשב.

מכיוון שאני יודע שזו חברה מפלה,ניסיתי להוציא זאת מהרכזת ואמרתי-שאלתי אותה: אני מבין שיש בעיה עם עובד שומר שבת שלא יכול לעבוד בשבת וחג, היא ענתה " לא בהכרח" ולא ענתה ממש לא.

לאחר מכן היא שאלה אם אני סטודנט? ועניתי שנשאר לי עוד 2 מבחנים ויום לימודים אחד בערב בלבד בטרימסטר הבא. היא שאלה אם אני יודע מה יום הלימודים שלי בזמן הבא? עניתי שלא עדין, ואני אדע בעוד שבועיים לערך.

וכאן החידוש שלא היה קים בראיונות קודמים- היא אמרה בסדר, תברר אצל המזכירות מתי אתה לומד ותודיע לי ונמשיך הלאה, אם אתה לא מודיע לי מתי אתה לומד בערב לא נוכל להמשיך הלאה. אמרתי לה מדוע זה רלבנטי עכשיו? הרי אני צריך לתת 3-4 משמרות ערב ואחד בוקר ,אז אותו יום שאני לומד יהיה משמרת בוקר או שלא אעבוד כלל באותו יום.

היא עדין עמדה על כך שאני צריך לומר מה יום הלימודים לפני שנמשיך הלאה. שאלתי אותה האם זה אומר שאתם לא מעונינים שאני אעבוד אצלכם ? היא כמו תוכי חזרה על אותו משפט ,כאילו אני בן אדם שלא מבין אושהיא רובוט מתוכנת.

מכיוון שבדיוק הגיע האוטובוס 37 שחיכיתי לו לאחר שהתייצבתי בלשכת תעסוקה ביהוד בדרך לקניות באור יהודה, ועליתי כבר לאוטובוס והיה רעש ולא יכולתי לשמוע דבר מכל מה שהיא דברה בהמשך,נתקתי את הטלפון ביוזמתי. חבל להמשיך לדבר עם רכזת כ"א ועם נהלים לא רלבנטים. כמובן שהיא לא חזרה אלי שוב בטלפון.

תגובה 1: