יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

איזה מבצעים והנחות יש במגה ובמגה בעיר ומגה בול בסוכות תשע"ב והאם שווה קניה ?


איזה מבצעים והנחות יש במגה ובמגה בעיר ומגה בול בסוכות תשע"ב והאם שווה קניה ?
במגה בול – בקניה במוצאי שבת בלבד יש הנחה של 10% לחברי מועדון בלבד שמציגים כרטיס מועדון או כרטיס אשראי youולא ניתן למימוש בתווי קניה או בתווים אלקטרונים. המלצתי בעבר וגם עכשיו לקנות מוצרי יסוד ומוצרים בפיקוח שהמחיר קבוע גם ברשתות אחרות. זה הרווח הכי גדול. ואח"כ יש לקנות מבצעים רלבנטים אם יש.
כמו שציינתי בעבר וגם עכשיו. מוצרי מגה ומגה בעיר בכל הסניפים בארץ וגם מגה בול באזורים מסוימים לא זולים לעומת רשתות אחרות. ולכן ההמלצה לא לקנות בכלל במגה ולא במגה בעיר. ההמלצה רלבנטית גם לשופרסל שלי וכיוצא. שהן הרשתות הכי יקרות בארץ.
מבצעי כל חודש אוקטובר- כצפוי כל המבצעים יקרים. אני יכול להמליץ על מבצעים כדאיים אילו: במעדניה יש מבצע גבינה בולגרית וצפתית של וגד ומשק צוריאל ובולגרית תנובה. לחם קל ב-11. שמיניית חלות ביבי ב-10 (יש לבדוק את המשקל של על לחמניה.90-100 גרם רלבנטי,פחות מזה יקר). לא ממליץ בכלל על מוצרי מגה במותג הפרטי. שקדי מרק אוסם 2 ב-18 ש"ח (בפרט אם יש 25% תוספת). בירה נשר מאלט ליטר וחצי ,השני בחצי מחיר. כל שאר המוצרים שנמצאים בגונדולות ובסטנדים במבצע דומה השני ב-50% הנחה הם יקרים גם לאחר הנחה ואין כדאיות כלכלית לקנות.
אנחנו חברי מועדון לקוחות מגה ולכן קיבלתי היום מכתב על כך שבמגה מגה בעיר ובמגה בול יש מבצעים למועדון לקוחות you בסוכות בתאריכים 9-12 לאוקטובר על מאות מוצרים. הנחה של 20% + 5% הנחה למשלם בכרטיס אשראי you. יש התניית קניה של 50 ש"ח וגם התניית כמות של 3 יחידות מכל מוצר.
רוב ככל המוצרים גם לאחר ההנחה לא זולים לעומת רשתות אחרות, ולכן כדאי לבדוק עכשיו את המחיר למוצר רלבנטי במגה עם הורדת מחיר 20-25% ולהשוות לעומת מוצר זהה ברשת שיווק אחרת זולה יותר.
השבוע מתפרסמים מבצעים והנחות של רשתות אחרות עד סוכות או סוף סוכות,ויש להם מבצע טוב יותר לחלק ממוצרי ההנחה של מגה. אז לא צריך לחכות להנחות של מגה (אם בכלל שווה לקנות) אלא לקנות מהרשתות הזולות יותר.
המוצרים והחברות בהנחה:
משקאות: סירופ פריגת בטעמים ליטר וחצי,נקטר סיידר תפוח\רימון תפוח ליטר וחצי סיידר הגליל,רביעיית rcליטר וחצי,שישית פפסי קולה\מרינדה\סבן אפ ליטר וחצי
חטיפים: חטיפים מלוחים של עלית ואוסם. חטיפי דגנים נסטלה,מאיר בייגל,דגני בוקר נסטלה, טבלאות שוקולד פרה עלית, פרינגלס 181 גרם בטעמים
בשר ועוף: נקניק עוף טוב,מאמא עוף טרי ארוז ושניצל דק\אמיתי מאמא עוף תנובה, המבורגר \קבב אדום אדום תנובה,
תוספות מזון: טחינה הנסיך, תוספי מזון פנינה רוזנבלום, רטבים לעוף\פסטה אוליביה, תבשילים \תיבוליות קנור בטעמים , תבנית אלומיניום\קרטון ניקול
תינוקות והגיינה וניקיון: חיתולי פמפרס אקטיב ביביי\פרימיום,ניר טואלט לילי,סבון נוזלי פלמוליב,קוטקס,מטהרי אוויר איירוויק,ממחטות טישו קלינקס,מרכך כביסה סוד מקס ליטר,צבעי שיער לוריאל, משחת שיניים סנסודיין.
בנוסף יש עוד הנחות בהתאם למגוון בכל סניף וסניף בד"כ רלבנטי לסניפים הגדולים ולא הקטנים. יש הנחות על מוצרי קמפינג-מחנאות כמו צידניות,שקי שינה,כסאות ים ועוד. יש הנחה על מוצרי פלסטיק (לא קטנים למזון) כמו שולחן,כסא,נדנדה. יש הנחה של מוצרי הלבשה תחתונה וחולצות. ומגוון אביזרי חשמל.

תגובה 1: