יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

על מה שמאלניות נשים עושות הפגנה ?


על מה שמאלניות נשים עושות הפגנה ?

שמעתי ותרגז בטני שהשמאל הנשי  עושה הפגנה למען נשים בעתיד הקרוב . ההפגנה היא לא על אפלית אמהות ונשים בשוק העבודה, לא על חוסר קידום נשים בעבודה ותקרת זכוכית,לא על שכר לא שווה בין נשים וגברים באותו תפקיד, לא ליותר העצמת נשים בתחום העסקי, לא נגד הטרדות מיניות בעבודה ומחוצה לה, לא על אונס. לא על אי כניסת קצב לבית הסור למרות הרשעתו במשפט אונס והטרדת נשים, לא על פסיקות בית משפט נגד נשים. וואפשר לפרט עוד שורה ארוכה.

על מה כן ההפגנה ? ההפגנה היא על קווי מהדרין (של חרדים) באוטובוסים, והפרדה במדרכות מאה שערים בי"ם (שכונה חרדית) בין נשים לגברים, וכפיה חילונית שחיילות זמרות ישירו שירים חילונים מול גברים דתיים בצבא. מה שנוגע לעשרות נשים בודדות בלבד.

לדתיים ולחרדים לא משנה כלל על מה שהשמאל מפגין: אם השמאל מפגין נגד הדת והדתיים ועל מה שקשור לדתיים, או שמפגין על דברים אחרים לא קשורים כמו למחאה החברתית, שהציבור החרדי כלל לא שותף ולא יהיה שותף לה.

שמאל נשים יכולות להפגין על מה שהן רוצות ומתי שרוצות ואיפה שהן רוצות (צריכות רק לקבל את האישורים המתאימים).הנקודה היא לא ההפגנה המוצדקת אלא מה  סדרי עדיפויות של ההפגנה -  מה יותר חשוב להן להפגין ועל מה הן מפגינות . ונראה שהפגנות נגד דתיים ודת  יותר חשוב להן  מהפגנה על הרבה נושאים חשובים יותר שקשורים לנשים שהעליתי כאן.

הפגנת השמאל היא לא שיח ולא דיבור בין דתיים לחילונים אלא להפך.השמאל כלל לא רוצה להתקרב וגם לא לדבר עם דתיים  ולא רוצה להבין למה הדתיים מתנהגים ומרגישים כך.   אישור הפגנת כמה שמאלניות נשים במאה שערים לצורך פרובוקציה היא ממש לא שיח.

פורסם שחלק מתושבי רמת אביב ג' מתנגדים לחבדניקים הדתיים שנמצאים בשכונה והם חוששים מהתחרדות השכונה. מענין מנין לדתיים כסף לקנות ברמת אביב

יש אנשי ונשות שמאל שעדין לא יודעות מההפגנה, אך הן הביעו נכונות להשתתף בהפגנה.
מענין איך הדתיים יודעים  על ההפגנה והשמאל לא.

שאלה לשמאל : מתי תפגינו נגד כפיה חילונית ואפליה מבנית בשוק העבודה ? האם יש לשמאל  בעיה עם כפיה חילונית, או שהשמאל חושב  שכפיה חילונית לא קיימת ?  יש רק כפיה דתית וצריך להפגין. אין כפיה חילונית ואין מה להפגין. אז לידיעת השמאל אין ממש "כפיה דתית" (לחילונים שחושבים כך , כנראה  יש הפרעה פסיכולוגית קלה,ראוי להירשם לייעוץ פסיכולוגי ) ,יש ממש בשפע כפיה חילונית (כנראה שכחילונית וחילוני אתם  לא רואה כלום...)

 היהדות והדתיים - קול באישה ערוה (כפיה חילונית על דתיים לשמיעת זמר של זמרות חילוניות בשירים חילוניים) , תגובת השמאל -ערוה אמא שלך. בקרוב הסלוגן בהפגנת השמאל. השמאל זקוק לקורס מזורז בעיקר בלשון וביהדות.

השמאל שוב מוכיח שעיקר האידיאולוגיה שלו היא שנאת דת ודתיים ולא סוציאליזם ודמוקרטיה.

תגובה 1: