יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

ראיון עבודה לתפקיד מאבטח בקניון קרית אונו בחברת אבטחה אופק דיפנס


ראיון עבודה לתפקיד מאבטח בקניון קרית אונו בחברת אבטחה אופק דיפנס
היום חמישי 17 לנובמבר 2011 קבלתי הפניה ממנהלת  לשכת תעסוקה ביהוד, אורה שאלתיאל לעבודה בתחום אבטחה  לתפקיד בקר בחדר בקרה (של מצלמות)בקניון קרית אונו בחברת אבטחה אופק דיפנס.

למרות שאני בגיל 35 וחצי בעל תואר שני במנהל עסקים ואני לא מקבל הבטחת הכנסה או כל סיוע מהמדינה ואני מומחה בתחום שירות מכירה ובק אופיס, ממנהלת  לשכת תעסוקה ביהוד, אורה שאלתיאל החליטה שאני מתאים רק לעבודות בתחום ייצור, אבטחה  וניקיון. ועל כך בפוסט הבא.  

הגעתי לבית והתקשרתי לאריה מנהל אבטחה בקניון קרית אונו בחברת אבטחה אופק דיפנס. בשיחה הטלפונית הוא אמר לי שהתפקיד בקר בחדר בקרה (של מצלמות)בקניון קרית אונו לא רלבנטי עבורי והוא יכול להציע לי רק עבודה בתפקיד מאבטח בקניון קרית אונו בחברת אבטחה אופק דיפנס. מי שרוצה לעבוד בתור מאבטח בקניון קרית אונו להתקשר לאריה בטלפון 057-7481701.

 קבעתי איתו בעוד רבע שעה פגישה לראיון עבודה בקניון קרית אונו חניון מינוס 2 ליד אופיס דיפו לאחר ירידה מהמדרגות הנעות ,ממול דלת היציאה.שם הוא חדר הבקרה ומשרדו של אריה. הגעתי והוא כבר  יצא ,ישבתי על כסא בחוץ וחיכיתי מספר דקות, אריה הגיע ולאחר דקה נכנסתי והתיישבתי על כסא והתחיל הראיון.

אריה שאל אותי מה עסקתי קודם, אמרתי שעבדתי באבטחה בקרית אקדימת אונו 2003-2006 וסיימתי שם תואר 1 ו-2 במנהל סקים ולא מוצא עבודה.

אריה אמר שיש הרבה מנהלים על הראש- מנהל הקניון, סמנכלים ,מנהל משמרת, הסייר, ועוד שבוחנים את העבודה שלך. זה לא סתם עבודה. לא עובד טוב מפטרים- את זה הוא לא אמר. בינינו כמה מאבטחים מפטרים כי הם לא עבדו טוב?

אריה סיפר על התפקיד :עבודה במשמרות בוקר צהרים ולילה. ללילה יש עובדים קבועים ומומחים, כך שאני עובד במשמרת בוקר וצהרים בלבד. יש סידור עבודה ואני יכול לבקש סידור עבודה בבוקר או בצהרים. אם יש הכרח שאני אעבוד בצהרים או בבוקר והכל תפוס, אז אקבל יום חופשי ללא תשלום.

אריה אמר שהוא לא יעסיק אותי בשבת וחג אבל יש עבודה בערב שבת וחג ובמוצאי שבת וחג.  עבודה בערב שבת וחג מ-7 עד 14.00 או עד 15. ו15.30. אין אפשרות שחרור עבודה לפני שעה 14. בצהרים.  במוצאי שבת בחורף מ-18 עד 23.00 . ובקיץ מ-21-23 .

יש קורס של 3 ימים בבת ים. מי שלא עובר את הקורס לא יכול להתחיל לעבוד. ובד"כ כולם עוברים אותו ללא בעיה. בקורס יש קרב מגע, יעוץ משפטי, ונהלי עבודה ואבטחה. אמר שאוכל לקבל הסעה לבת ים למי שלא נייד עם רכב.
מי שמסיים את הקורס מקבל תעודה. התעודה שייכת לעובד ולא למעסיק, ולכן יכול לעבוד במקום אבטחה אחר ללא חזרה שוב על אותו קורס תוך הצגת התעודה. לאריה יש תעודה של מנהל אבטחה גם מטעם המשטרה.

עקב הקורס יש התחייבות לשנה ,מי שרוצה להשתחרר ולא לעבוד בחודש הראשון יש קנס  בעלות של  2400 ש"ח. 200 ש"ח לכל חודש שלא עובדים בשנה.

העבודה היא לא בעמדה אחת אלא עוברים עמדה מידי שעתיים. יש עמדת כניסה של אנשים, יש עמדת רכבים.וברכבים לעיתים עוברים תוך 4 שעות ואח"כ שעתיים עד שמסימיים את המשמרת. העבודה היא רק בעמידה. אין אפשרות ישיבה למעט  מי שמאבטח בעמדת רכבים ואין רכבים ,אז אפשר לשבת קצת

לא שאלתי לגבי שעות נוספות וגם הוא לא ציין. במוצאי שבת וחג עובדים מי שלא עבד כל השבוע מראשון עד שישי,וקבל יום חופש באמצע השבוע. יתכן לעבוד במוצאישבת וחג ברציפות, זה לא לסירוגין אלא האם קבלת יום חופש באמצע השבוע או לא, במלים אחרות אם עבדת כל השבוע או לא.

לבסוף הוא נתן לי טופס הצהרת בריאות ובקש שהרופא ימלא ויחתום. שאלתי אותו האם בעיה רפואית כמו אחרי התקף לב היא עדין רלבנטית לעבודה, והוא אמר שכן. (מענין איזה חצי בנאדם חולה אפשר להעסיק אותו בשמירה.) בקשתי ממנו שיחתום על הטופס של הפניה של לשכת תעסוקה.

התקבלתי לעבודה באבטחה בקניון קרית אונו. לא אקבל את התפקיד עקב ההתחייבות הדרקונית וגם עקב אופי העבודה. אני בחור רווק דתי ולא יכול להיות כ"כ בקרבת נשים חילוניות רבות עם לבוש חשוף ועם בדיקת תיקים ועם קרוב לגופן. סבלתי מכך בקריה האקדמית אונו ולא מתכווין לחזור על הסבל הזה שוב.  

על כך קבלתי סירוב ממנהלת לשכת תעסוקה ביהוד, אורה שאלתיאל שאני לא מעונין לעבוד בחברות שמירה וניקיון, ועל כך בפוסט הבא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה