יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

איך אפשר לנצל את הקופונים ומבצעים של שטראוס ולקנות בזול מאד?


איך אפשר לנצל את הקופונים ומבצעים של  שטראוס ולקנות בזול מאד?
 יש מבצע 2+2 חינם ברשת יש על יוגורט ביו 150 גרם של דנונה שטראוס. מחיר ליחידה 2.65 ש"ח. יש מבצע 4 ב-10 (ליחידה 2.5 ש"ח) . לאחר הנחה 1.25 ש"ח ליחידה. קניתי 24 יחידות (בטעות ,רציתי לקנות רק 12) ,גם הטעות לטובה.

נרשמים ע"י לייק לדף הפייסבוק העסקי של שטראוס. באחד התוויות יש קופונים ,לאחר רישום קצר, מקבלים למייל או לטלפון הנייד את הקופון. זה מידי שבועיים עד חודש קופון אחד.ללא רישום הפרטים האישיים שלך,אין אפשרות לקבלת המייל,בנוסף לאפליקציה שמותקנת אצלך.

קבלתי קופון של שטראוס במייל דרך הדף העסקי של שטראוס בפייסבוק לקניה בשופרסל שלי ודיל. הקופון 40% הנחה. משלמים 50 ש"ח על מוצרי חלב ואחלה סלטים של שטראוס ומקבלים 20 ש"ח הנחה.

הלכתי לשופרסל שלי בקרית קרינצי ליד תל השומר וקניתי רק 2 קוטג' ו-8 גבינה 5% 250 גרם, שניהם במבצע 2 ב-10 ש"ח, יש כשרות בד"ץ מהדרין של הרב רובין מרחובות על הגבינות והקוטג' וזה מספק אותנו.אין רלבנטיות לקנית שאר המוצרים שלא כשרים עבורנו ,שמכילים אבקת חלב נכרי עם השגחת הרבנות בלבד. יש מוצרי חלב שטראוס שהם יטבתה עם כשרות רבנות אילת בלבד ולא בד"ץ

להבהרה, אני הולך ברגל לסניף שופרסל כרבע שעה הלוך ורבע שעה חזור ,כך שהלכתי היום חצי שעה וחצי שעה ,עוד פעם ללכת מחר בבוקר חצי שעה בשביל הנחה של גבינות וקוטג ,זה מחיר יקר. המחיר הזול שעשיתי קצת התעמלות וירדתי למשקל לשעה קלה עד לארוחה אחרי ההליכה המתישה הזאת.

אני ממליץ להירשם לקבל קופונים ולקנות. לא מבין איך חברה נותנת הנחה של 40% על מוצרים ועוד עם כפל מבצעים בסניף? אבל אם נותנים לנו ,לא ניקח וננצל זאת? בוודאי שכן וימשיכו ככה. זה הפעם היחידה שבה אני והמשפחה בכלל קונים שטראוס

 יש גם קופונים בעלית בדף העסקי בפייסבוק, כך התברר לי היום בבוקר בסניף בשופרסל שלי ,הם מקבלים הודעות על הקופונים שיש בשטראוס ועלית. לפני חודש על מבצע עלית על קפה שחור. משום מה את הקופון הזה לא קבלו הודעה למרות שהקופון רלבנטי כבר ב-1 לנובמבר וסוף התוקף ב-22 לנובמבר. מבצע הבא מתחיל ב-15 לנובמבר,עוד שבוע.

אנחנו לא קונים סלטים של חברות כלל (ולכן לא קניתי אחלה), כי אנחנו מכינים סלטים ביתיים בלבד מלבד הכשרות , יש הבדל גדול בין הטעם והבריאות בין סלט ביתי לבין סלט תעשייתי.

אבקת חלב נכרי אמור להיות כתוב על האריזות. כמעט בכל אריזת מוצר בשטראוס, בפרט ביוגורטים ומעדנים כתוב מכיל אבקת חלב נכרי. וזה לא חדש, זה כבר עשרות שנים, מאז ששטראוס ועלית ייצרו את אותם מוצרים. מומלץ להסתכל על אריזות המוצר. יש מקילים מוצרים שמכילים אבקת חלב נכרי לגבי פעוטות וילדים קטנים עד 7 לערך. אבל אם יש תחליף כשר של חברות אחרות, למה לקנות ולאכול את זה?!

לפני מספר שנים היה תביעה ייצוגית נגד שטראוס שהציגו מספר מוצרים ככשרים ללא סימון של אבקת חלב נכרי ולבסוף התברר שזה מכיל אבקת חלב נכרי, התביעה הייצוגית נסגרה עם פשרה לפיצוי מוסכם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה