יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים השבוע ברשת סופר ברקת ?


איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים השבוע ברשת סופר ברקת ?
השבוע סוף נובמבר תחילת דצמבר 2011 יש מבצעי סוף שנה ברשת שיווק סופר ברקת. לרשת בינתיים יש 3 סניפים בלוד ביהוד ובפ"ת ובקרוב בת"א. כמו שציינתי בפוסט קודם ,כדאי לקנות רק מבצעים של הרשת הם זולים ולא את שאר המוצרים שהם ביוקר לעומת רשתות שיווק אחרות.

יש רשימה של יותר מ- 50 מוצרים במבצע. אציין  בעיקר את המבצעים שאנחנו במשפחה קונים.
מבצע ירקות ופרי הדר- ברביעי היום וחמישי מחר בלבד ב-3 ש"ח  תפוז ברשת, קלמנטינה, תפוח אדמה לבן, גזר ארוז, כרוב לבן, פלפל בהיר בצל יבש שומר , בננה, לימון. מלבד קניה כדאית של לימון ובננה ,שאר הירקות ופרי הדר אפשר לקנות ב-2 ש"ח.  

ככל רשת פרטית יש מבצעים של בשר ועוף וגם דגים. יש לבדוק את הכשרות-רגילה או מהדרין והאם יש משגיח כשרות במקום. גם במעדניה של הגבינות. יש גבינת "אדם" 30 ש"ח לקילו.

מבצע טיטולים האגיס  2 ב-90 עם התניית קניה של 100 ש"ח ורלבנטי להתניית כמות של יחידה אחת

יש מוצרי אסים זולים ושאר מוצרים ב-13 ש"ח: קורנפלקס תלמה 750 גרם. 2 קפה טורקי 200 גרם.בעצם זה 
מבצע 1+1.  2 שמן קנולה ויליפוד. 2 מיונז תלמה חצי קילו . 4 משקה קל קריסטל 2 ליטר –יש התניית כמות של פעם אחת בלבד.  יש שאלה האם אפשר לפצל קניה, או לקנות רק את המוצרים אלו בלבד.

2 שקדי מרק קנור 400 גרם. תה ליפטון 100 שקיקים. 2 ביגל ביגל תלמה. 4 קמח לבן קילו רוט. 3 שקיות חלב ליטר תנובה. 3 קוטג' תנובה 250 גרם,3 בירה גולדסטאר בפלסטיק ליטר וחצי. 6 בירה נשר מאלט חצי ליטר. 6 סודה טמפו.4 טבלאות שוקולד עלית.

3 אורז מלא קילו מיה . 4  קטניות: חיטה גריסים עדשים אדומים\ירוקים, שעועית חצי קילו .3 ריבה מעורבת מיטב (לא מצוין המשקל) .דג פילה זהבון קילו. 4 קרטונית פרימור ליטר ב-13 ש"ח.

 3 חלות לשבת מאפית ברקת ב-11 ש"ח–יש לבדוק הכשרות. 2 גרעיני תירס 800 גרם מילוטל ב-14. יש מבצעי יין מרלו ליטר ויין סגל 750 מ"ל ויין קלאסיק שיראז 750 מ"ל.

ויש עוד ועוד מבצעים ואני לא יכול לציין כאן הכל. יש בוודאי עוד מבצעים ברשת שלא מצויינים וכדאי לבדוק. יש מוצרים במבצע שלא ציינתי כאן שהם לא זולים גם לאחר הנחה ואין כדאיות כלכלית לקנות אותם. כמו ליטר שוקו קרלו תנובה ב-10 ש"ח ובמבצע 2 ב-19. כאשר ליטר חלב עולה 5 ש"ח .מחיר כפול עבור השוקו.

יש מוצרים שמטעמי בריאות לא לקנות כמו מרגרינה פלוס וילי פוד 5 ב-13. 2  ממרחית שוקולד עלית ,מרק דגש קנור קילו (שחלקו מלח) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה