יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מכירות טלפוניות ביטוח רכב בחברת כלמוביל ראש העין


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מכירות טלפוניות ביטוח רכב  בחברת  כלמוביל ראש העין
נובמבר 2011 , לאחר ששלחתי קורות חיים רבים במהלך השנה דרך אתר דרושים לחברת כלמוביל לתפקיד מכירות טלפוניות ביטוח רכב, התקשרה אלי  סוף סוף ביום ראשון בבוקר רכזת כ"א ועשתה לי ראיון טלפוני קצר.

שאלה שאלות רלבנטיות : ציפיות השכר, אפשרות הגעה, האם מתאים תנאי העבודה והענין בתפקיד, ניסיון תעסוקתי במכירות, ערך המוסף שלי במכירות ובמוקד, הידע שלי בביטוח רכב.  

לבסוף קבעה לי ראיון עבודה אישי אצל  אדווה רכזת משאבי אנוש. בתחילה רצתה לקבוע לי ביום שני 9.30 בבוקר ,אך הייתי תפוס בראיון עבודה אחר באותו בוקר, ולכן קבעה לי ביום רביעי  8.30 בבוקר. הטלפון  - 039154490 היה לי על הצג הטלפון . הכתובת פארק אפק ראש העין רחוב העמל 20.

התקשרה אלי למחרת בשני בצהרים ובקשתה להקדים את הראיון ליום שלישי. ושאלה אילו שעות נוחות לי. קבעה לי לשעה 11.30 .יש זמינות יותר לקו אוטובוס 186 של אפיקים מת"א לאריאל דרך צומת קסם ופארק אפק , ואין פקקים של הבוקר.

בבוקר שלישי חיכיתי יותר מחצי שעה (כנראה פספסתי את האוטובוס בדקה) לקו 76 מקרית אונו לתחנה מרכזית בפ"ת. הגעתי ובדיוק יצא קו 185 של אפיקים לכיוון פארק אפק. עליתי לאוטובוס עם הרב קו, ואז התברר לי מהנהג שהרב קו שלי לא תקף באפיקים (תקף בקווים,דן,אגד,מוטרופולין).מכיוון שלא היה לי כסף מזומן , כי אני נושא רק כרטיסי חיוב וכרטיסי אשראי ,נאלצתי לרדת ולחזור הבייתה בקו 76 .

רכזת כ"א לא התקשרה אלי למה לא הגעתי. לא התקשרתי שוב לרכזת כ"א לתאום מחדש מכיוון שאני יודע שהסיכוי קלוש, וגם ההמתנה לאוטובוסים והנסיעה באוטובוסים מקרית אונו למקום העבודה בפארק אפק , גרמה לי להרגיש רע וליכולת  פחות טובה בעבודה, והחלטתי מעכשיו שלא אפנה ולא אלך להתקבל למקומות העבודה בפארק אפק (כולל פרטנר והייטק)   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה