יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

ראיון עבודה טלפוני נוסף עם שאלות ראיון לתפקיד תמיכה טכנית בחברת בזק בינלאומי


ראיון עבודה טלפוני נוסף עם שאלות ראיון לתפקיד תמיכה טכנית בחברת בזק בינלאומי
בראיון עבודה זו יש רק שאלות ללא כמעט הסבר. ההסבר על התשובה של רכזת כ"א בא אחרי מתן התשובות לשאלות ולא לפני השאלות. .
שאלות שתשאלו בראיון עבודה טלפוני לחברת בזק בינלאומי ע"י רכזות כ"א

לאיזה תפקיד אתה מעונין ? שירות לקוחות בעיקר ותמיכה טכנית . אין לנו תפקיד שירות רק בינואר 2012. יש עכשיו תפקיד תמיכה טכנית.
מה הניסיון התעסוקתי שלך בשירות ותמיכה ? פעיל באגודות התנדבותיות, עבדתי במוקדי מכירה ושירות ,ניסיון של הדרכה ונתינת שיעורים פרטים לאורך 20 שנה.
מה הידע שלך באינטרנט? טכנאי מחשבים ובונה אתרי אינטרנט. ומערכות מידע בתואר הראשון.
האם אתה סטודנט או לומד? מה שעות הלימודים שלך ? 2 מבחנים אחרונים ללא ימי ושעות לימודים. פנוי למשרה מלאה לכל השבוע.  
האם הגשת בעבר מועמדות לעבודה ? כן לפני שנתיים. אנחנו רואים שדברו איתך לפני חודש ושנה ושנה וחצי
האם יש קרובי משפחה שעבדו בחברה? לא (פנסיונרים, לא עובדים, עובדים בחברה משפחתית, בחו"ל)
האם עבדת בחברה מתחרה ? לא. האם זה טוב או לא?  שאלתי האם גם בזק נחשב לחברה מתחרה. רכזת כ"א אמרה שכן ,כל חברה שהיא לא בזק בינלאומי למרות שבזק היא חברת האם של בזק בינלאומי
האם שעות המשמרות  ערב וסוף שבוע מתאימים לך? כן. אם אתם עונים לא, אין מה להמשיך בפרט בסופי שבוע.
האם אתה פנוי  לקורס במשרה מלאה ? כן. אם אתם עונים לא, אין מה להמשיך  הקורס במשרה מלאה מתחיל ב-4 בדצמבר
מה הציפיות שכר שלך? 23-25 לשעה ,4500 ש"ח לחודש. בזק בינלאומי מציעה שכר מינימום 22 ש"ח לשעה עם בונוס של מאות ש"ח (300-500 ש"ח לערך) על יעדי שירות (שברור שאני יעמוד בכל יעדי השירות). פחות או יותר אותו דבר  
האם אתה מוכן להתחייב לשנה ? לא נשאלתי שאלה זו שהייתה רלבנטית מאד בעבר. אמרתי לה שאני מוכן להתחייב לשנה שנתיים בעבודה למרות היא לא הזכירה התחייבות. הרכזת כ"א אמרה שאין התחייבות. לא מאמינים בעובדים שרוצים לעזוב את החברה. בוחרים עובדים מתאימים שיישארו לאורך זמן.

אתה בגיל מבוגר יחסית 35, שרוב העובדים בגיל  צעיר 20-25 לערך ,האם יש לך בעיה עם זה?
יש לך תואר במנהל עסקים, למה אתה רוצה לעבוד בתמיכה טכנית ואתה לא מחפש עבודה בתחום מנהל עסקים שלמדת במספר התמחויות כמו שוק ההון ושיווק ?

אישית נהניתי לדבר עם אותה רכזת כ"א למרות שניכר שהיא חדשה חדשית והיא קוראת את השאלות מהנייר.הרשתי לעצמי קצת להשתחרר בראיון.(אני נהנה לדבר עאשר מאפשרים לי להשתחרר קצת) במהלך הראיון היא השאירה אותי על הקו מספר פעמים.

ולבסוף דברה איתי רכזת כ"א אחרת. פעם ראשונה שאני מועבר לרכזת כ"א אחרת במהלך שיחה. היא אמרה שרכזת כ"א תראה את המשרות הקיימות בחברה ותבחן האם המשרות רלבנטיות אלי ותחזור אלי בטלפון עד השעה 18.00. אמרתי לה שאני מוכן לקבל כל משרה רלבנטית בחברה ואני עונה על דרישות התפקיד. בנוסף אמרתי שאני לא זמין מ16.15-17.15, והיא אמרה שהיא תחזור אלי לאחר 17.15. כצפוי שום רכזת כ"א מבזק בינלאומי לא חזרה אלי. יתכן שיחזרו אלי מחר אם בכלל.  

תגובה 1: