יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

התירוצים של נהגים שחונים בחניית נכים לפני ואחרי קבלת דוח חניה


התירוצים של נהגים שחונים בחניית נכים לפני ואחרי קבלת דוח חניה

יש השקה של סלוגן פרסום  "לא נכה,אל תחנה" בעקבות ריבוי המקרים של נהגים לא נכים שחונים בחניית נכים. השבוע וגם בעבר ראיתי הרבה מקרים ששוטרים עם רכב משטרתי חונים בחניית נכים ללא היתר ולא לצורך תפקידם אלא בד"כ להיכנס לאכול.

יש קנס של 500 ₪ על חניה בחנית נכים. יש מצלמה נסתרת של המשטרה ששמעה מספר תירוצים של מי שנתפסו חונים  בחנית נכים . אכפת להם יותר הקנס הכספי  מאשר חניה במקום אסור ותפיסת חנית נכה. למעט לציין , שאף אחד לא הזיז את הרכב במיידי גם כאשר הבין מהשוטר שזה לא חוקי , אלא המשיך לדבר עם השוטר.  
  מי שנתפסו היו רק גברים. לא יודע אם זה כי רק בעיקר גברים חונים או כי לא צולם באותו מקום גם נשים. לא היה כל חרטה או קבלה לעתיד לשיפור המעשים, אף אחד לא טען זאת לשוטר.אכן מי שנתפס היו חילונים. לדתיים יש מצות התשובה.  הקישור לסרטון בגלובס  
 התירוצים המובילים (מובאים בקיצור עם פרשנות משלי עם הוספת תירוצים בסוף):
1.אני עצלן- קשה לי ללכת מחניה יותר רחוקה, חנית נכה קרובה יותר והולכים פחות. 
 2. אני אדם רע - ולכן אני חונה בחניה כדי שלנכים לא יהיה חניה וילכו יותר ברגל.
 3.בחור שנוסע ברכב עם תו נכה של אביו כנראה וטוען שזה רכב נכה ולכן אני יכול לחנות גם שאין נכה. לפי החוק אפשר לחנות ברכב נכה רק כאשר מסיעים את הנכה ברכב או לצורך הנכה,לדוגמא כאשר הנכה מצפה שהרכב יגיע ויקח אותו.
4.באותו הגיון אחד טען שיש לי חברה נכה.
 5.נהג השאיר את אשתו כנראה ברכב בחנית נכים והוא לא מבין למה נותנים דוח על חנית נכים כאשר יש אישה ברכב בחניה? ובדרך אגב, האישה לא הזיזה את הרכב כאשר השוטר בא ורשם דוח. חניה ודוח פקח עיריה שלא נותן לאדם שמזיז את הרכב במיידי מהחניה שונה לעומת דוח על חנית נכה של שוטר.
 6. חניתי רק לדקה לקחת משהו ותכף חזרתי , ולכן על זמן מועט לא צריך לתת דוח.
 7. אכן חניתי בחניה אחת של נכה , אבל יש עוד חניות נכה רבות פנויות.
 8. חזרתי ושום נכה לא היה צריך את החניה שלי
 9.אני גר באזור ויש בקושי נכים, או שנכים לא מגיעים לכאן  לחניה בשעות אלו. כמו שאפשר לרכב פרטי לחנות בחנית אופנועים בחורף שיורד גשם.
 10. שוטרים אמורים לעסוק בפשע בתפיסת רוצחים וגנבים ולא בדוחות חניה. במילים אחרות, זה אכן אסור לחנות בחנית נכים, אך לא צריך שיהיה שוטר שיתן דוח. חוק ללא אכיפה.  
 11. כמובן שיש רבים שמזייפים תו נכה וחונים בחניית נכים.
 אתם מוזמנים לכתוב עוד תירוצים למטה. וכמובן ,איך לא, כל הטוקבקים דברו על מה שכתבתי שצריכים לתת דוחות לשוטרים שחונים עם רכב משטרתי בחנית נכים  


תגובה 1: