יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות במוקד מילגם תקשוב בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות במוקד מילגם תקשוב בפ"ת
שבוע שעבר עברתי על משרות בתחום שירות ומכירה שמציעה לשכת התעסוקה מהמעסיקים באתר תעסוקה.
אחת מהמשרות הייתה תפקיד שירות לקוחות במוקד מילגם תקשוב ברחוב מוטה גור 7 בפ"ת. באתר עצמו לא היו פרטים ונאלצתי להדפיס את הצעת העבודה דרך ציפי פקידת לשכת תעסוקה ביהוד ביום חמישי. שלחתי מייל לרמית אשת הקשר וגם שלחתי לה הודעת sms ששלחתי לה קורות חיים, אך לא צרפתי את הטלפון הנייד שלי להודעה.

ביום ראשון השבוע, אני מקבל שיחת טלפון מאישה מבוגרת בשם לאה ,היא עשתה לי ראיון טלפוני קצר ובסוף השיחה קבעה לי ראיון מחר ביום שני ב-12.10 בצהרים עם רמית הנ"ל בכתובת הנ"ל בבנין c בקומה 3, ובקשה שאדייק ואגיע בזמן, כי בודקים אותנו על הגעה בזמן(ואכן המוקד נגוע באיחורים כרוניים של צוות המוקד שמורכב ברובו ככולו בנשים) ,ובנוסף להביא קורות חיים. למרות ששלחתי קורות חיים במייל ולא נהוג כבר כמה שנים לומר למועמד להביא קורות חיים, זה מה שאמרתי לה. היא אמרה שהם דורשים זאת, יחד עם זאת זה לא חובה גמורה להביא קורות חיים.

לקחתי ברצינות להגיע בזמן ויצאתי 40 דקות לפני הזמן. לקחתי קו 68 עד צומת גהה ומשם קו 51 עד לקניון אבנת. הגעתי בזמן. לחצתי על הפעמון בחוץ ונפתחה הדלת. בחדר המבוא יש את חדר האוכל לאורחים. לא נכנסתי מיד אלא הסתכלתי מבחוץ על המוקד ושמעתי כמה שיחות מהדלת הפתוחה.

נכנסה בחורה אחת ושאלה היכן רמית יושבת והבחורה אמרה לה בדלת ממול. אותה אישה הלכה ואני אחריה. הבחורה אמרה שבאה לראיון. וגם אני אמרתי שבאתי לראיון ב-12.10 ובקשו ממני להדיע בזמן ולדייק. התברר שאותה בחורה התקשרה שהיא לא יכולה להגיע בזמן . רמית העדיפה לעשות ראיון עם הבחורה המאחרת ולא את הבחור הדייקן (למרות שכל רכזת כ"א הייתה עושה הפוך,הסיכוי לקבל בחורה כזאת לעבודה קלוש)

שלחה אותי להמתין בחדר אוכל.ישבתי.בינתיים כמה בנות יצאו להפסקת צהרים,והשליח המסעדה הביא את האוכל (הצעירים קונים יקר ומעדיפים נוחות מאשר חור בכיס). שמעתי על המוקד ועל העבודה שלהן בפרק זמן של רבע שעה.אף אחת לא שאלה מה אני עושה כאן. כנראה הניחו שבאתי לראיון עבודה ,אבל אף אחת לא הציעה את עזרתה. זה אכן נשות השירות במוקד.

רבע שעה עברה ובשעה 12.25 הבחורה יצאה ואמרה שאני מוזמן להיכנס. לא היה עוד ראיון אחריי.ראיון של כ-20 דקות שכמחציתו סימולציה. מסרתי לה את קו"ח על השולחן ואמרתי שהתבקשתי למסור לה.רמית הסתכלה עליו ואמרה שאכן קו"ח מרשים ולא כל יום ראוים זאת, ומה מביא אותי לעבודה כזאת שזו ירידה ברמה-השכר והניהול?

עניתי ואמרתי שאני יכול להעיד על עצמי שאני מאסטר בשירות ,ואני מחפש מקום עבודה שאוכל לעבוד ,פחות מענין אותי השכר והקידום ויותר מענין אותי עבודה בשירות, עם הרבה לקוחות ,עם עבודה במוקד ובצוות, עם אפשרויות לעתיד. לא קבלתי ולא אקבל הצעות טובות יותר.

העבודה במוקד משותף של תקשוב –מילגם . תקשוב ממוחית בהקמת קול סנטרים, ומילגם מתעסקת בעיריות ובמים. העבודה היא שירות ללקוחות העיריות לתשלומי מים וארנונה וגם יש מוקד לפאנגו חניה סלולרית.

אמרה שהשכר 22.5 ש"ח לשעה, ובונוס של עד 3 ש"ח על יעדי שירות ,אבל רק לאחר 3 חודשי עבודה במוקד מקבלים את הבונוס. לאחר ששאלתי שוב אמרה לי את שעות העבודה במוקד מ-7 בבוקר עד 22.00 ,כל משמרת בת 5-8 שעות בהתאם לצורכי העבודה .בד"כ אורכת כל משמרת 6-8 שעות בעיקר בבוקר. ויום שישי לסירוגין.

שאלה אם יש לי שאלות נוספות ולבסוף סימולצית שירות. אשה עם ילדים לא שלמה חשבון מים כבר חצי שנה -3 תשלומים דו חדשיים ולכן החברה ניתקה לה את המים. המשפחה במצב סוציו אקונומי נמוך .

אמרתי לה שיש ניתוק עקב חוסר תשלום, ואני יכול לפרוס את התשלומים,שתשלם את החוב כל חודש לאורך 3 חודשים והתשלום הבא תשלום בעוד 4 חודשים והתשלום הבא בעוד 5 חודשים. שיגיע התשלום הראשון נוכל לחבר שוב למים עד לתשלום הבא.

טענת האישה שאין לה כסף לשלם והיא במצב כספי לא טוב. הצעתי שתפנה לעיריה למתן הנחות בארנונה ומים וכן ולאגודות תמיכה וסיוע וחסד על מנת שתוכל לקבל כסף אם אין לה על מנת לשלם. וכן שתוריד את תצרוכת המים,כי שיטת חישוב המים עלתה ועכשיו היא משלמת יותר . על מה שמקבלים צריכים לשלם.

האישה אמרה שאין לי לב ואין להם מים והם לא יכולים לשתות ולהתקלח וכו',אתה לא יכול לחבר אותי למים ? אמרתי שאני אכן מצטער בכאבה ושאין לה מים, ויחד עם זאת היא צריכה לשלם ומיד תקבל חיבור מחדש. סוף סימולציה

לבסוף  שאלה אותי אישית האם אני לא כואב את כאבה של המשפחה והאם לא הייתי מחבר לה שוב את המים. ואמרתי לה מה שעניתי בסימולציה ואמרתי שזה 2 דברים ,בין להשתתף בצער המפשחה ולבין לחבר אתהמים. היא אמרה שלא כולם יכולים לעשות את ההפרדה הזאת. אמרתי לה תוך חיוך רחב : נכון, ולכן אני מאסטר בשירות. היא גם חייכה.

לבסוף אמרה לי שהיא תתן לי תשובה מחר(ברור שיש מספר מועמדים נוספים). מחר? ממש לא! לאחר שעה וחצי ב2 וחצי לערך היא מתקשרת אלי ואומרת שיש הרבה מועמדים והחליטו שאני לא ממשיך הלאה בתהליך. אחלתי לה בהצלחה .

ובדרך אגב במוקד עצמו היה הצעת דרושים של מדריך לעובדים חדשים במוקד. הדרישות: עובד במוקד 3 חדשים ,עם יכולת  הדרכה ועמידה בפני קהל. לא חשבו שאני מתאים לתפקיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה