יום שני, 2 בינואר 2012

כיצד קונים בזול ומנצלים את המבצעים ברשת מגה וביינות ביתן השבוע?


כיצד קונים בזול ומנצלים את המבצעים ברשת מגה וביינות ביתן השבוע?
ברשת מגה השבוע מ1-16 לינואר 2012 יש מבצעים שרלבנטים רק למי שיש כרטיס מועדון you שמועבר בתחילת החשבון. למי שעוד לא עשה כרטיס מועדון  you, חובה לעשות בדחיפות. זה רק כרטיס זה לא כרטיס אשראי ואין שום תשלום כלשהו בשום שנה,ואתם מקבלים מבצעים והנחות.

כצפוי יש מבצעים רלבנטים ויש פחות, יש יותר הנחה במחיר המוצר ויש מוצר עם פחות הנחה.יש התנית כמות קניה ואפשר לקנות עד 3 יחידות מוצר מכל מוצר. אין התנית קניה כלשהי ואפשר לקנות רק את המבצעים בלבד.אין כפל מבצעים או הנחות או הנחות תתי מועדונים.  

היום שני המבצעים צורפו כדף לעיתון ישראל היום,וגם יש פרסום בטלווזיה לחלק מהמבצעים, וכמובן יש בעיתון פוסט של רשת מגה. לקנות עכשיו ולנצל את המוצרים וכמובן לקנות בסוף הזמן שוב.

יש מוצרים זולים ב-2 ש"ח: רסק עגבניות 22% של פרי ניר 260 גרם. המחיר מבצע 2.5 ש"ח ומחיר רגיל עד 3.5 ש"ח ויותר.  קילו קמח מגה בהכשר הרב לנדא, מחיר מבצע 2.5 ש"ח,מחיר רגיל עד 3.5 ש"ח.

פסטה מגה ללא כשרות 500 גרם,מחיר מבצע 2.5 ומחיר רגיל 3-4 ש"ח. בעבר נמכר ב-5 ש"ח במגה ,כך שתבינו כמה יקר המוצר לכם ורווחי לרשת. יש בייגלה שמיניות ובייגלה שטוחים של אוסם  2 יחידות 60 גרם – יוצא 6 ש"ח לשקית גדולה של שטוחים 350 גרם

יש מוצרים זולים ב-5 ש"ח:יש שיישית לחמניות ארוכות של אנג'ל. יש זיתים ללא גלעין של קבוצת יבנה 560 גרם.(בפרט לאחר העלאת מחירי הזיתים וקופסאות הפח של השימורים),שוקו כד 2 ליטר יטבתה השגח הרב רובין– ממליץ.

יש תפוצ'יפס טבעי עלית 100 גרם (אין כדאיות כלכלית לקנות בכלל), במבה אוסם 200 גרם (לילדים גדולים ולא קטנים כדאי לקנות בוטנים ממש ב-20 ש"ח לקילו). אצבעות שוקולד פרה לילדים 540 גרם.עוגיות אוראו 176 גרם(עדין יקר)

 2 יחידות מוצר מגבונים לחים מגה עם 72 יחידות במוצר. קרם ידים לולווטה,משחת שיניים אקווה פרש 100 מ"ל. שמפו מרכך הוואי 400 מ"ל- לא זול כ"כ,700 מ"ל עולה 10 לא במבצע, ובמבצע 6-8 ש"ח.

יש מוצרים זולים ב-10 ש"ח: חומוס אחלה קילו (מומלץ למי שקונה חומוס ולא מכין בבית, התעשייתי המוכן לא בריא כלל) קטשופ לחיץ של אוסם 750 גרם (תכינו מקילו עגבניות מרוסקות טריות, טוב יותר) ,

בורקס תפוח אדמה 800 גרם של 3 האופים(לבדוק שמן ומרגרינה ושומן טרנס,לא בריא - לא ממליץ למרות שזול).קילו אורז בסמטי הודי (המחיר הכי נמוך של מגה. במבצע רשתות אחרות 8-9 ש"ח)שמן קנולה\חמניות מועשר עץ הזית (חברת השמן הכי יקרה, יש שמן קנולה ב-9 ש"ח ברוב הרשתות)

שלישית סבון אסלה ירוק של סנו,ליטר סבון נוזלי ארומה נקה 7 ,אבקת כביסה סנו מקסימה 1.25 קילו.
יינות ביתן פרסמו מבצעים בעיתון ישראל היום ביום ראשון.וגם פרסמו מבצעי ירקות ופירות הדר בסניפים 2-3 ש"ח לקילו,ושקל לתפוחי אדמה. מה שלא ציינו בפרסום שמבצע הירקות מותנה בקנית 100 ש"ח משאר מוצרי החנות. מחירי הירקות לא היו זולים כ"כ משאר הרשתות כמו רשת יש וכמעט חינם,כך שאני מעדיף לקנות ללא התניה.

יש מבצע ללא התנית קניה-רסק עגבניות טומטו 550 גרם 3 -10 ש"ח בלבד. המחיר הכי זול שאפשר לקבל רסק עגבניות. הכי זול קניתי ב-4 ש"ח (3 ב-12) חודש שעבר בסופר ברקת ביהוד ובכמעט חינם אור יהודה.

יש מבצע דג מושט טרי 3 קילו ב-50 ,כ-17 ש"ח לקילו.לאחר ראיון העבודה באזור תעשיה סגולה בפ"ת(שכתבתי על הראיון בפוסט קודם) ,הלכתי לסניף רשת יינות ביתן בפ"ת ליד תחנה מרכזית פ"ת ,אולם לא היה שם דגים טריים כלל. בפרסום בעיתון וגם הרדיו ולא היה ציון של הסניפים שיש בהם את המבצע.

בסניף אין כל פליירים למבצעים ולמוצרים זולים, הצרכן צריך לחפש בסניף את המוצרים והמבצעים. יש שילוט גדול ויפה על המוצרים. עשיתי מספר סיבובים בסניף ולא מצאתי מבצעים או מוצרים זולים מלבד קילו סוכר לבן סוגת שעלה 4.20 ש"ח בלבד לעומת 4.75 בכמעט חינם ו4.90 ברשת יש ו-5 ש"ח במגה.

יש מבצע קפה טסטרס צ'ויס ב-25 ש"ח. יש עוגות אוסם ב-6 ש"ח בלבד. ועוד כמה מבצעים.

תגובה 1: