יום רביעי, 4 בינואר 2012

ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות ליועצי לימודים במרכז ללימודים אקדמים באור יהודה



ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות ליועצי לימודים במרכז ללימודים אקדמים באור יהודה
ביום ראשון השבוע קבלתי טלפון מרכזת כ"א יפית מחברת כ"א כלג'וב והציעה לי תפקיד של תיאום פגישות ליועצי לימודים במרכז לימודים אקדמים (לשעבר דרבי) באור יהודה. גם עוד רכזת כ"א מחברת כ"א אחרת הציעה לי את אותה עבודה, אך היא לא יצרה איתי יותר קשר מיום ראשון.

התפקיד במשמרות,בוקר 9-18.00. צהרים 12.-21.00. עבודה מראשון ועד חמישי ויום שישי אחת לשבועיים.  24 ש"ח לשעה, כאשר לכל תיאום פגישה מקוים ליועץ לימודים, מקבלים בונוס.10 ש"ח עד 25 ש"ח בהתאם ליעדים. לא רלבנטי האם הסטודנט\ת סגרו את הלימודים או לא.  

העבודה לקבל שיחות נכנסות של מתעניניים בלימודים, למסור מידע על לימודים ומסלולי לימוד במרכז ללימודים אקדמים ,לבדוק את הזכאות והאפשרויות לקבלה ללימודים , וקביעת פגישה מתואמת עם המתענין ליועץ לימודים. יתכן גם לחזור למתענינים שכבר דברנו איתם בעבר.

רכזת כ"א בחברת כ"א כלג'וב התנתה את מסירת קו"ח למנהלת המוקד וראיון עבודה, בראיון עבודה ראשוני אצלה במשרד חברת כ"א כלג'וב שנמצאת בדרך השלום 7 ת"א קומה 3.וקבעה איתי לשלישי בשעה 11.30
לאחר הראיון במנפאואר (שכתבתי בפוסט הקודם) הלכתי לכל גו'ב.הגעתי ברבע ל-12. מלאתי טפסים. והייתי בראיון אצל יפית למשך חצי שעה.שאלתי לגבי הראיון מכירות עסקיים בחברת 012 סמייל, וענתה שלא קבלה תשובה מרכזת גיוס ב012 סמייל, ובד"כ אם מתקבלים יש המשך תהליך באותו יום.

בסוף היא המליצה לי בראיון עבודה אצל מעסיק או רכזת גיוס להיות עם יותר מוטיבציה לעבודה ולהציג זאת בשפת גוף ולומר זאת גם בכמה מילים, להציג יותר את המקצועיות שלי בתחום שירות ומכירה ובתחום האקדמי במשך 3 שנים האחרונות.

אמרה לי שיש בעיה עם הקפיצות בעבודות וחוסר התחייבות למקום העבודה. במרכז ללימודים אקדמים יש התחייבות לחצי שנה (קשה לומר שאפשר לתת קנס למי שלא עומד בהתחייבות זו)

בסוף הראיון נסגר שאני מתאים והיא שלחה קורות חיים לטניה מנהלת המוקד לאישור עם חוות דעת שלה. לאחר מכן הלכתי לועדת הערר של לשכת התעסוקה בקרית הממשלה ממול ליד עזריאלי. לאחר מכן,היא התקשרה אלי ב-15.00 אמרה שקבעה לי ראיון אצל טניה מנהלת המוקד ברביעי ב-11.00 בבוקר. הסכמתי בדוחק (להזכיר שיש לי מבחן אמינות ב-12.00 בגבעתיים,מחייב הליכה ברגל).

עליתי על קו 1 בבוקר ב10.25,הוא איחר אך יצא לטובה. הגעתי לאור יהודה הלכתי ברגל ונכנסתי לרחוב הלא נכון. לשמחתי דווקא בגלל הטעות הזאת הגעתי למקום הנכון. הגעתי ליוצרים 2 ושאלתי עובדת היכן נמצאת טניה מנהלת המוקד? ואמרה שהיא עובדת שם, והיא מחכה למישהו שתכף הגיע והלכתי אחריהם. והתברר שמקום העבודה ביוצרים 5 בקומה 3. הגענו ברבע ל-11.

אמרתי לה שבאתי לטניה לראיון. חיכיתי רבע שעה . התברר שטניה לא נמצאת במשרד ועדין לא הגיעה לעבודה עקב פנצ'רים בגלגלים. היא הודיעה שהיא תגיע בעוד שעה ב-12.00.  מכיוון שיש לי עוד ראיונות , אמרתי לאותה עובדת שאני לא יכול לחכות עוד שעה ואני הולך. מסרתי את הטלפון הנייד והשם על מנת שטניה תיצור איתי קקשר לתיאום ראיון חדש היום.

היא לא איתי יצרה קשר.כאשר הייתי בנסיעה באוטובוס, ברבע ל-14.00 התקשרה אלי רכזת כ"א מכלג'וב בקשר לראיון,אמרתי לה שלא היה ראיון וכל הסיפור והיא לא יצרה איתי קשר. אמרתי לה שאני לא יכול לחכות שעה-שעה וחצי עד שתגיע, יש לי עוד דברים לעשות (ראיונות). והוספתי שאני מעונין שהראיון יהיה היום. מחר יש צום 10 בטבת ואני לא הולך לשום מקום.

לאחר מספר דקות ,טניה יצרה איתי קשר(כנראה רכזת כ"א הנ"ל יצרה איתה קשר בקשר לראיון. עקב הנסיעה והרעש לא שמעתי כלום מי בכלל מדברת,על מה היא מדברת ונתקתי את הטלפון. טניה לא התייאשה והתקשרה שוב (בד"כ רכזת כ"א לא הייתה טורחת להתקשר שוב),והיה זמן של שקט וקבענו לראיון עוש שעה ב-15.00.
אחרי ארוחת צהרים,ואחרי איחור אוטובוס קו 1 והליכה הגעתי ב-15.10 לראיון. הראיון ארך כחצי שעה לערך. 

אמרתי שאני מכיר את המנכ"ל רשף שעבר לפני כ-6 שנים מהקריה האקדמית לדרבי.ואני בטוח שהוא יזהה ויזכור אותי גם עכשיו.  יש מרצים שעברו לכאן.

עשיתי ייעוץ אקדמי למתענינים כאשר הייתי מאבטח בקריה האקדמית. גיליתי את תוצאות המבחנים ואת סיכויי הקבלה של המועמד\ת. הקריה האקדמית כמובן לא אהבה זאת. הייתי רכז לימודי לסטודנטים בתואר השני.

הייתי עוזר מרצה של עו"ד צבי יוגעב בקורסים תורת השכנוע ודיבייט בעיקר בדיקת מבחנים. היא שאלה איך אני יכול לבדוק מבחנים? האם עשיתי את הקורס? אמרתי שלמדתי את החומר דרך הספר\ים של צבי יוגב,וגם בתאום עם המרצה לגבי הורדת והוספת ניקוד. אמרתי מה הסיבה שאני לא עובד שם – נגמר העבודה.   

סיפרתי על הניסיון המקצועי שלי בתיאום פגישות באיילון גמל. שאלה לגבי ציפיות שכר ,אמרתי ש-5000 ש"ח ומעלה בחודש יכולים לספק אותי. לא שאלה על קידום.

שאלה איך אני יכול לעבוד אצל המתחרה, כי המרכז ללימודים אקדמים מתחרה בקריה ההאקדמית וחלק מהסטודנטים יש בחירה בין אור יהודה לקרית אונו? האם אני יכול לשכנע מתענין\ת אמרתי שהקריה האקדמית לא קבלה אותי לעבודה עד כה. לא כנציג שירות ולא יועץ לימודים- יש רק נשים בתפקידים אלו,ולא מכניסים גברים (הדרת גברים טהורה),וכל שכן לא כעוזר מרצה.  

בסוף הראיון שאלה האם יש שאלות נוספות על התפקיד. ואני החזרתי האם יש משהו נוסף שאני צריך לדעת על התפקיד. שאלתי מי יעשה את ההכשרה ,אמרה שהיא, הבעתי התפעלות ואמרתי שזה כבוד. מתי אקבל תשובה? אמרה שהיום ותמסור לחזי מחברת כ"א כלג'וב.אני מניח שבחמישי יהיה תשובה. העבודה תתחיל בראשון-שני.

אמרתי בסוף שאני צריך רבע שעה להתפלל תפילת מנחה על חשבון זמן ההפסקה שלי. האם אתם חושבים שהתקבלתי לעבודה? כצפוי מתקשר אלי חזי מחברת כ"א כלג'וב ומודיע לי שלא התקבלתי לעבודה. ואם יהיה עבודה מתאימה אחרת ייצור איתי קשר.

אמר שהיו הרבה מרואיינים לתפקיד. אני יכול לומר לכם עובדה (ולא דעה) היא שאני העובד הכי טוב בתחום האקדמי יותר מכל עובד אחר. טניה עשתה החלטה רעה. ואני יכול להתייאש מלהתקבל לעבודה בתחום האקדמי. 

תגובה 1: