יום רביעי, 11 בינואר 2012

ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית בחברת האינטרנט בזק בינלאומי בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית בחברת האינטרנט בזק בינלאומי בפ"ת
לאחר ששלחתי קורות חיים במוצ"ש לתפקיד תמיכה ושירות של מרכזיות טלפוניה בחברת בזק בינאלומי,התקשרה אלי ביום שני בבוקר ברבע ל-11 רכזת כ"א מבזק בינאלומי,אמרה לי שאין לי ידע וניסיון תעסוקתי בתחום (וזה נכון) ולכן מציעה לי עבודה בתחום תמיכה טכנית,לאחר שעניתי על שאלתה באיזה תחומים אני מחפש עבודה (תמיכה שירות ומכירה).

אמרה את שעות העבודה במשמרות בוקר וערב 8 שעות משמרת. בוקר מ-8 ,יכול להיפתח גם ב-9 או 10. משמרת ערב נפתחת ב-16 ויכולה להסתיים ב-2 לפנות בוקר. כאשר אין תחבורה ציבורית,העובד זכאי להסעות.

אמרה שצריך לתת 4-5 משמרות לאורך השבוע בעיקר משמרות ערב 3-4 ו-2-1 משמרות בוקר. וגם משמרת בשישי או בשבת (לא שניהם). אמרתי שאני יכול לתת משמרת בשישי ולא בשבת כי אני שומר שבת. רכזת כ"א אמרה שהיא מציינת זאת (זו התחלה של הפליה ולא של התחשבות),שאלה האם אני יכול לעבוד במוצ"ש? אמרתי שכן בחורף אך לא בקיץ שהשבת יוצאת מאוחר ב-8-9 בערב.

אמרה שאפשר לעבוד במוצ"ש עד 2 לפנות בוקר. אמרתי לה שנכון, אך הצעת לי עד כה עבודה במשמרת לילה.היא אמרה נכון וזה יתכן שיוצע לי בהמשך (נותנים זאת לוותיקים,כי אין תמיכה לנציג בשעות אלו)

השכר 22 ש"ח לשעה. השכר עולה מידי חצי שנה בהמלצת מנהל. לאחר 9 חודשים יש אפשרות לקידום ולהצעת מכרזי עבודה בחברה. שאלה לפני כן מה ציפיות השכר שלי? ולאחר מכן שאלה האם השכר מתאים לי?

הקורס מתחיל רק ב-29 לינואר, כלומר עוד 3 שבועות.למשך שבועיים  מ-8.30 -17.30 ולעיתים גם עד 18.30. אמרתי שאין לי בעיה ללמוד את החומר ושעות הלימודים. לא הזכירה תקופת התחייבות כי אין התחייבות רשמית.

שאלה על הניסיון התעסוקתי- עבדתי כאמור במכירות ושירות. שאלה על עבודה כטכנאי מחשבים? אמרתי שלמדתי את הקורס בשנת 2000 וגם בנית אתרי אינטרנט ועסקתי קצת בתחום אז, אני גם מתעדכן בתחום מידי חודש ושנה. יש לי ניסיון בהדרכות .יש לי ניסיון במוקד טלפוני.

היא שאלה אני רואה שיש לך תואר במנהל עסקים ,אתה מעונין בתחום הכלכלי או מחשוב- טכנולוגי?  ציינתי שלמרות שעבדתי בתחום הביטוח והאקדמיה, אני מעונין לעבוד בתחום המחשוב והטכנולוגיה, פשוט לא התקבלתי אז לעבודה והעדפתי לעבוד בעבודה אחרת על פני להיות מובטל עד שאתקבל לעבודה בתחום.

לבסוף הזמינה אותי לראיון ומרכז הערכה (בלשונה יום היכרות ) ביום רביעי הקרוב בשעה 9.30 בבוקר ברחוב השחם 36 קומה 1. צריך להביא קורות חיים ות.ז. כמובן שיהיה מבחן טכני בסיסי קצר והיא תשלח לי חלק מהשאלות המוצגות. הטלפון של רכזת כ"א לבירורים וביטולים: 076-5014036.

בשלישי התקשרו אלי בצהרים לתזכור,הייתי במקלחת ולא יכולתי לענות. שלחו לי הודעת sms בערב ובבוקר יום רביעי התקשרו שוב ברבע לעשר לאחר שלא הגעתי למרכז ההערכה.

אין שום טעם וריח שאני יגיע שוב למרכז ההערכה בבזק בינלאומי, לאחר שאין כלל סיכוי (שואף לאפס עד אפס) להתקבל לעבודה שם. מה הסיבות לכך ? על כך בפוסט הבא. 

תגובה 1: