יום ראשון, 22 בינואר 2012

איך קונים בזול ומנצלים את מבצעי הירקות ופרי הדר בויקטורי ובכמעט חינם וביינות ביתן ובסופר ברקת השבוע ?


איך קונים בזול ומנצלים את מבצעי הירקות  ופרי הדר בויקטורי ובכמעט חינם וביינות ביתן ובסופר ברקת השבוע ?
כלל בקנית ירקות: כאשר מחירי ירקות עולים 2-3 ש"ח יש כדאיות קניה. בפרט כאשר אותו ירק עלה בחודש-חודשיים האחרונים יותר כסף כמו 4-6 ש"ח לקילו ויותר. בד"כ יש התנית כמות של 3-4 קילו לקניה אחת. אפשר לעשות פיצול קניה ואפשר לקנות ברשת אחרת באותו מחיר.

בכמעט חינם בימים ראשון שני ושלישי 22-24 לינואר יש מבצע ירקות ופרי הדר ב-2ש"ח: עגבניות,תפו"א לבן ארוז, גזר ארוז, כרוב לבן\אדום.  תפוזים, פמולית ולימונים. הקניה ללא התניה קניה כלשהי אך יש התניית כמות של 3 ק"ג לירק או לפרי הדר.

בסופר ברקת כל השבוע עד יום שלישי 24 לינואר ללא התנית קניה וללא התנית כמות (לפי נהלי הסניפים) יש כרוב לבן\אדום, תפוז ברשת(אין כדאיות קניה כי נמכר ב-2 ש"ח) שומר, צנון,כרובית, פלפל בהיר, חציל,בננה, ואבוקדו ב-3 ש"ח. היינו שם ביום רביעי בבוקר ולא היה סחורה במדפים. ראה לעומת ויקטורי.

ביינות ביתן כל השבוע 22-28 לינואר יש 3 ירקות בשקל:עגבניה,גזר ובצל.  יש התנית כמות במבצע ל-5 קילו, יש התניית קניה מ-100 ש"ח ויותר.(יש גם מבצע עוף ודגים טריים).

בויקטורי יש חגיגה במבצע ירקות ופרי הדר ב-2 ש"ח עם התנית קניה של 75 ש"ח. לא נכתב האם הסכום כולל את מבצעי החודש או שלא: בננה,תפוז, פומלה,אשכולית. עגבניה,מלפפון,בצל אדום,פלפלים,דלורית,דלעת,קולורבי,סלק,לפת,צנון, צנונית,גזר,שומר,חציל, יחידת כרובית,בצל יבש,תפוח אדמה,כרוב לבן\אדום.

ויש "מבצע" פרות עץ במחיר 9 ש"ח: תות שדה, רימון,אפרסמון,אגס ירוק וקיווי - זה לא מבצע ואין בכלל כדאיות קניה, בפרט כאשר רשתות שיווק אחרות מוכרות בזול כמו לימונים, ואבוקדו וקלמנטינה ב-3 ש"ח. תפוח עץ ב-6-7 ש"ח בלבד.  

בירקות קפואים ושימורים: ביינות ביתן יש 4 קופסת שימורים תירס(תירס נטו 1.35 קילו) של פרי זה ב-10 ש"ח.אני אישית קניתי תירס של פרי זה ברשת יש בני ברק וזה בסדר(היתרון לא תופס מקום במקרר או במקפיא ואפשר לאכול מתי שרוצים וגם מחוץ לבית ובעבודה) בכמעט חינם יש 2 תירס קפוא 800 גרם של ביכורי שדה ב-10 ש"ח (רלבנטי רק לחברי מועדון כמעט חינם ויש התנית קניה כללית מקניה מעל 50 ש"ח).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה