יום שני, 23 בינואר 2012

ביקורת צרכנית וביקור קניה חוזר עם מבצע ירקות בויקטורי בגני תקוה


ביקורת צרכנית וביקור קניה חוזר עם מבצע ירקות  בויקטורי בגני תקוה
בפוסט קודם לפני שבוע כתבתי ביקורת צרכנית על סניף ויקטורי בגני תקוה. השבוע יש חגיגת מבצעי ירקות בויקטורי והלכתי שוב עם אחי לסניף בהליכה ברגל במשך חצי שעה (האוטובוס 76 הגיע לסניף כאשר הגענו לשם)וגם חזרתי איתו עם עשרות ק"ג ירקות על הכתף ברגל במשך 40 דקות(האוטובוס עדין לא הגיע ,הוא כבר עבר).בדקתי בסניף מה חדש והאם יש תיקון לליקויים שכתבתי אז. אני שמח לומר שיש שינוי חיובי כלשהו.
הגעתי לאחר 11.30 בצהרים. ראשית כל עובדי הסניף הכירו אותי ואמרו שזה שכתב על הסניף ויקטורי בגני תקוה בפוסט בבלוג באינטרנט. כאמור בתגובת המנהל בפוסט הנ"ל סגנית מנהל לא פוטרה מתפקידה ולא הועברה לתפקיד אחר, היא עדין סגנית מנהל (אין לי מושג מה היא עושה) היום כשסיימתי את הקניות היא החליפה את השומר עד שיגיע השומר הבא.
סגנית המנהל ראתה אותי שנכנסתי לסניף ואמרה לי שאני יוריד את הכובע(וחזרה לחור שממנו היא באה), אמרתי לה שהיא יכולה להוריד את הכובע (וגם את הציציות).מענין מי לימד אותה לומר כך ללקוח הסניף שהיא עובדת בו שהוא קונה במאות ש"ח והוא גם לקוח חדש? האם כך נותנים שירות? האם מנהלי הסניף מעדיפים שאני לא יקנה בסניף ואקנה אצל המתחרים?  
מנהל הסניף ,כנראה קבל הודעה שהגעתי ובא לקבל את פניי (הייתי במחלקת החלב קונה קוטג') ושאל האם אני החרדי מקרית אונו?(כנראה אין הרבה חרדים שקונים שם..) הסתכלתי על התג וראיתי שהוא המנהל(אדם מבוגר עם משקפים ושערות שיבה מדולדלות). ואמרתי שכן.
תפס את מקומי אחי שגם אמר כן ודבר עם המנהל כמה מילים קשות.(המנהל אמר שהוא ידאג שהוא יקנה בבני-ברק ולא פה, אחי אמר שהוא ידאג שהמנהל יהיה על כסא גלגלים בבית אבות בבני-ברק) המנהל אמר שהוא רק רוצה לדעת מי כתב את הביקורת ומול מי הוא עומד (ולהסתכל בלבן שבעינים). לא הציע קפה ולא שיחה ולא כלום ולא איך הוא הופך אותי ללקוח מרוצה ,בניגוד למה שכתב בתגובות, ואני כמובן לא הצעתי ולא אמרתי כלום, אלא הלך לדרכו.
כאמור זה דוגמא לעובדים ולמנהלים שמקום העבודה קים כדי שיקבלו משכורת ולא על מנת לתת שירות מצוין ללקוחות ולדעת למכור ולעבוד בהתאם. עובדי הסניף מוותרים על לקוח "קשה" בקלות. הם חייבים לעבור קורס מזורז שירות ללקוחות חדשים בעיקר ברשת שיווק. אני כאמור קונה לפי ערך כלכלי בלבד ולא לפי יחס גרוע וחוסר שירות של עובדי סניף.
כתבתי לו בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלו לפני שבוע שאני מוכן לעבוד אצלו כסגן מנהל לכמה שעות בסניף-כמובן שלא כתבתי שזה בחינם, על מנת לתת ייעוץ עסקי נטו ועזרה לסניף איך לתת שירות טוב יותר ואיך לעשות הזמנות וכיוצא. מנהל הסניף כמובן חשב שאני מדבר על עבודה בשכר ואמר שהוא לא יקבל אותי לשום תפקיד ועוד מילים,כמו שכתב בתגובה בפוסט הנ"ל.את הייעוץ בחינם שלי הוא הפסיד,והוא גם וויתר עליו,וגם אני ויתרתי עליו.  
רק נעזרתי בו לדעת היכן פירות היבשים,ואמר בכניסה,(יש סלסלות למספר פירות יבשים יחדו,ויש מדפים לפירות יבשים ממול הקופות) עדין אין סחורה מקיפה של פירות יבשים יש עוד שבועיים וחצי ויגיע סחורה לטו בשבט בשבוע הבא (כך אמר שאני אכתוב בפוסט כאן).
יחסית מדפי המוצרים היו מלאים לעומת המדפים הריקים שהיו בשבוע שעבר. (וכמובן המדף של קפה ג'קובס היה מלא כי אין מבצע) לא היה לי זמן לעבור בכל המדפים כמה פעמים. במבצע החודש היה כתוב שקורנפלקס דבש 500 גרם של תלמה 2 ב-20, אך במדף לא היה זכר במחיר לכך. אין בעיה-לא קניתי!אין לי כח לטרוח שוב עם הקופה והקופאית ראשית בקשר למחירי מוצר. 
המוצר תה ירוק 50 שקיקים ב-35 ש"ח לא היה במדף בשבוע שעבר וגם השבוע. יש רק תה ירוק ויסוצקי 25 שקיקים ב-20 ש"ח.יש מבצע בירה שחורה ליטר וחצי ב-5 ש"ח ,רק אין דיאט יש רק רגיל. המנהל עושה הזמנות למשקאות עם סוכן החברה- לא סומכים על סדרני הסחורה או סגנית המנהל בעשית הזמנות? למנהל יש תפקידים חשובים יותר לעשות בסניף.
היו כ-10-15 קונים שונים בסניף. והעגלות לא היו מלאות כמו שבוע שעבר. מתברר כנראה שהמבצעים בשבוע שעבר חסלו את המלאי, או שלא עשו הזמנות נכונות למלאי. לא ראיתי זכר לסדרני הסחורה של הסניף שסדרו סחורה למעט את סדרניות החברות.
הפליירים של המבצעים לחודש ינואר נשארו עדין בחוץ בכניסה ולא ליד הקופות. לא ניסיתי לקנות 4 פסטות ב-12 כדי לגלות האם המחיר עכשיו רלבנטי לכל הלקוחות (כמו שהמנהל אמר לי),או שלא. כתבתי פוסט שבוע שעבר על שילוט זה עם הטעית צרכנים שרלבנטי רק לחברי מועדון ויקטורי ולא לכל הלקוחות. מוצר הפסטה לא זול יחסית ואני יכול לקנות זול יותר ברשת שיווק אחרת.
מה לגבי ירקות והמבצעים? היו כל המוצרים והירקות וקניתי הכל למעט צנון וצנונית שלא ראיתי. מוצרים מסודרים טוב. כל ירקות השורש(לפת, סלק וכיוצא)היו טובים עם פחות עלים שהירקן הוריד. שקלתי את כל הירקות במשקל לוודא שיש 3 קילו ולא יותר. מה שהיה פחות ,פלפלים בעיקר,הוספתי.
 יש מספר מוצרים שנגמרו (יש לקוחות שקנו והרבה) והירקן הצעיר אמר שאין במלאי כרגע: הפלפל הכתום נגמר ולקחנו רק 2 וחצי קילו(מוגבל ל-3 קילו לכל הירקות),פלפל חריף נשארו כמה יחידות(המוצר הכי יקר עולה 10 ש"ח בסניף). הפלפל הירוק הגדול נגמר והביא פלפל ירוק קטן.פלפל אדום היה גמבה (קטן) ולא פלפל גדול כלשהי.
כמו שהבנתם המוצרים היקרים יותר לא הביאו הרבה מהמלאי. ואם הייתי מגיע יותר מאוחר בשעה ויותר, גם הירקות הנ"ל לא היו במדף.הייתי צריך להגיע מוקדם יותר לסניף ויקטורי, אך יש מחויבות קודמת של קניות וייעוץ.
הדלעת לא הייתה טריה וגם לא סגורה הרמטית בניילון,וצריך לאכול אותה במיידית בימים הקרובים (מורידים את השכבה העליונה),קניתי גם קצת דלעת כי הדלורית מוגבלת רק ל-3 קילו (שזה רק 4 יחידות). קניתי קצת ערמונים- הם לא חזקים מספיק ורכים יחסית וצריך לאכול אותם בטווח הקצר שבוע- שבועיים הקרוב.  
הייתי בסניף קצת יותר מחצי שעה קניות וזה מצוין ,אחי עזר לי הרבה. בקופות היו 3 קופאיות ולא 2,ולא היה עומס בקופות והמתנה להרבה זמן. אנחנו הגענו לקופה בדיוק שקופאית אחת סגרה, אז עברנו לקופאית(שהייתה דתיה) שלידה כמה דקות (זמן סביר) עד שהאישה שלפני תסיים את החשבון, וממש לא חיכינו שהאישה תארוז את המוצרים שלה (אחי עזר לה לסיים).   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה