יום רביעי, 4 בינואר 2012

ראיון עבודה לתפקיד תפעול טיוב נתונים בחברת ביטוח הפניקס דרך חברת כ"א מנפאואר



ראיון עבודה לתפקיד תפעול טיוב נתונים בחברת ביטוח הפניקס דרך חברת כ"א מנפאואר
שלחתי קורות חיים למשרה בחברת ביטוח במוצאי שבת. התקשר אלי ביום ראשון בחור בשם אורן מחברת כ"א מנפאואר והציע לי עבודה תפעול בחברת ביטוח הפניקס. התפקיד להתקשר למאגר לקוחות קימים של חברת הביטוח הפניקס ולהסביר להם על השירות שיעברו מתכתובת של חברת הביטוח אליהם מניר בדואר ישראל לדואר במייל ולשכנע אותם לעבור מטעמים של נוחות וזמינות ואיכות הסביבה ועוד.

למרות שהבחור קרא את קורות החיים שלי ואני מתאים לתפקיד ואף מעבר, הבחור ביקש שאגיע מחר יום שני בשעה 11-13 למרכז הערכה בת"א בחברת מנפאואר שבו יהיה אפשר להבחין בין טוב לטובים יותר. אמרתי לו שיש לי מרכזי הערכה מחר בשעות 11-15 לערך ואני לא יכול,אם היה בשעות הבוקר 9 ,זה היה אפשרי.

אורן קבע איתי לראיון אישי ליום שלישי  בית אשדר בת"א רחוב יגאל אלון 90 כניסה ב' קומה 2  בשעה 11.00 בבוקר.הטלפון שלו לשאלות נוספות ולהודעות-0732369641

ביום שלישי עליתי על קו 168 ב-10 בבוקר. הגעתי ב10.40, הלכתי כמה דקות והגעתי ברבע ל-11. אורן היה בישיבה,המתנתי כמה דקות, לאחר שיצא ונפגשנו, חיכיתי עוד כמה דקות למציאת חדר לראיון. התחלנו ב-11 את הראיון. הראיון ארך כחצי שעה.

לראיון הצטרף לאחר כמה דקות ערן ראש הצוות. אורן הסביר על העבודה והקשר בין מנפאואר לחברת ביטוח הפניקס.  לא היה לו את קורות החיים שלי (כצפוי).

אמרתי את הניסיון התעסוקתי שלי בדלקה חברה לביטוח כמוכר טלפוני בשעות הערב ללקוחות החברה בלבד שיחות יוצאות בלבד. עמדתי ביעדי סגירה אבל לא ביעדי כסף, כלומר שלקוחות לא התקבלו לביטוח כי היו חולים. וגם הלקוחות סגרו דרך הוראות קבע ולא בכרטיס אשראי.

לאחר שפוטרתי כי לא נתנו לי הזדמנות נוספת לעמוד ביעדים(כן,אני חושב שהייתי עומד ביעדי המכירות, אם היו לי נותנים לי הזדמנות של עוד חודש) הרבה חברות לא קבלו אותי לעבודה. באיילון גמל התקבלתי ללא תנאים מוקדמים והיו בטוחים שאצליח, ואכן כך.

באיילון גמל התקבלתי כמתאם פגישות לסוכני שטח של קופות גמל וקרנות השתלמות וחלק גם קופות פיצויים. באזורים י"ם ,הצפון והשרון. הצלחתי לעשות הרבה פגישות, ובעיקר מקוימות. סוכן השטח סגר כבר בפגישה ראשונה ומספר פגישות הסוכן רק הגיע כדי למלא טפסים כי אני כבר הצלחתי לסגור. וחלק הסוכן סגר לאחר מספר פגישות.

אמרתי שאני מבין בתחום של שירות ומכירה ומעונין לעבוד בתחום. חלק מהענין של עבודה קבועה ורצון לעבוד לטווח הארוך, למרות שהמשרה מיועדת רק ל-11 חודש לערך,אולם יהיו עוד עבודות ופרויקטים אחרים להמשך עבודה. וראש הצוות מקווה להמשך עבודה עם חברת הפניקס לפרויקטים נוספים. בקיצור עובדים שיצליחו לעזור לו להצליח.

אמרתי שאצל סוכן הביטוח יניב מוסקוביץ עבדתי בעיקר בתחום התפעול והבקאופיס ,יחד עם שירות ומכירה (שדרוג פוליסה תרופות 10 מיליון של הפניקס) וגם עשיתי טיוב נתונים באאוטלוק שלו לכל הלקוחות: שם פרטי ומשפחה לפי הסדר, טלפון נייד ובית, מקום עבודה, וכתובת מגורים ועוד)

אני עובד בצוות ותמיד עוזר לשאר חברי הצוות. באיילון עזרתי במציאת מקומות והזמן המשוערך להגיע לשם,וגם בשיוך שם הקופות והקרנות לחברות ביטוח ולבתי השקעות.

נשאלתי כסימולציה מה אני אומר ללקוח שאומר שהחברת ביטוח מרוויחה מזה ולא הלקוח, והלקוח מצפה לקבל יותר מחברת הביטוח בפחות עמלות או ביותר רווחים. אמרתי ,השאלה היא רגשית ולא שכלית, המצב הקים הוא הפסד-הפסד לחברה וללקוח. במצב החדש המצב רווח-רווח ללקוח ולחברה.כמה חברת הביטוח חוסכת אם בכלל? הרי מערכת הדיוור האלקטרוני והעובדים שמתחזקים את המערכת עולה יותר כסף

אמרתי שיש לקוחות שאין להם כלל מחשב ולא יודעים להשתמש במחשב שמתוכם לקוחות הפניקס - הפתרון, רלבנטי אם יש קרובי משפחה(בן זוג, בן,בת וכיוצא) שיש לו מחשב ויכול לעזור לו.

אמרתי שזה לא שיחה שלי מול לקוח, השיחה זורמת וקולחת יותר, והלקוח גם מגיב לדברים ואפשר לחוש בקול האם מסכים או מתנגד.

אמרתי שהייתי בהרבה ראיונות עבודה, ערן ראש הצוות התרכמו פניו ושאל אותי למה אני מספר להם את זה? לא ממש עניתי על כך.אמרתי שאני אעבוד הכי טוב אצל המעסיק שיקבל אותי לעבודה ,ואני אומר זאת כבר כמה שנים.

למה כדאי לקבל במייל ולא בניר?
1.איכות הסביבה-פחות ניר ופחות פסולת ניר.
2.יש זמינות מיידית ,כאשר כל הפרטים נמצאים בתיקיה אחת.
3.אין צורך במקום יקר בבית של טפסים.
4.יש סיכוי קלוש לאיבוד ע"י שריפה כיוצא כמו ניר (אפשר לעשות גיבוי בדיסק במחשב או בענן) .
5.פרטיות- השכן לא יכול לקחת את דברי הדואר שלך או כל בן משפחה אחר ולדעת מה יש ומה אין לך בביטוח.
6.במייל אתה מקבל הכל במיידי ולא צריך שיגיע בדואר. יתכן גם שדואר ישראל והדוור לא ישלחו את הדואר לכתובת שלך אלא לכתובת אחרת.  

בסוף,ערן ראש הצוות אמר לי שאני ממשיך הלאה בתהליך. צריך לעבור מבחן אמינות אצל הלקוח, חברת הפניקס. ובקש שאחכה בחוץ. הוא בירר האם אני יכול לעשות את מבחן האמינות עכשיו.

נכנסתי ואמר לי שאני יכול לעשות ב-12 בבנין  הפניקס קומה 10 בדרך השלום ליד פלאפון וערוץ 10. לצערי אמרתי לו יש לו עוד פגישה בשעה זו עד 14.00 לערך (בועדת הערר של לשכת תעסוקה,שנמשך עד 14.30). נתן לי את הפרטים של הקב"ט ולפנות ללינדה, ואמר שמחר התקשרו אלי לתאם זמן למבחן אמינות.

התקשר אלי אחר הצהרים ב-16.30 ואמר לי לעשות את מבחן האמינות מחר ברביעי -12.00. רק מבחן אמינות על מחשב.ללא חקירת קב"ט של הפניקס.התוצאות מיידיות, אם יש בעיה כלשהי במבחן על מחשב,יש מבדק קצר של קב"ט.

הגעתי לבנין הפניקס בדרך השלום ב-11.30 חצי שעה לפני הזמן. הגעתי למקום בקומה ה-1, והפקידה למרות שבאתי מוקדם, לקחה אותי לחדר מחשב,הפעילה את המחשב ואת המבחן. אמרה שלוקח 20-30 דקות ובסיום אני יכול ללכת. סיימתי תוך רבע שעה. עשיתי כבר עשרות מבחני אמינות של בנקים וחברות ביטוח ובתי השקעות ועוד.

הלכתי ברגל לבית קלקא בת"א דרך מנחם בגין ב-10 דקות לערך לקומה מינוס 1. עובדת שם פתחה לי את הדלת ,ערן היה שם, ישבתי כרבע שעה מול מוקדן ומוקדנית שעשו את העבודה. הבנתי את העבודה לגמרי.

בסוף ההאזנה לאחר שהמוקדן יצא להפסקה , אמרתי לערן שאני הולך, אמר שיקבל תשובה על מבחן האמינות ויעדכן אותי בהקדם. אמרתי לו ש2 שאלות עניתי הפוך ממה שצריך מהמהירות, אבל השאלות לא מהותיות.

האם אתם חושבים שהתשובה של הפניקס חיובית ואני התקבלתי לעבודה ? בחדר היה חום אדיר,אין כל מיזוג ולא איוורור, יוצאים החוצה ומקבלים הקלה ואוויר קר ונעים. אם לא יהיה שינוי בטמפרטורה, לא אוכל לעבוד שם. 


ערן ענה שאני צריך להתחשב בשאר העובדים ואי לא העובד היחיד, יש אפשרות להדליק מזגן מאחורה (פשוט מנפאואר רוצים לחסוך בחשמל) ,אין אפשרות לפתוח את הדלת ולהשאיר אותה על מנת שיכנס אוויר קר מצורכי אבטחה. ותגיע ביום ראשון ונראה האם זה מתאים לך. ולא אמרתי לו שיש לי בעיה עם החדר ועם קומת המרתף בנוסף לחום ועוד איזה בעיות יש לך ? ואל תשכחו שיש עוד גיוס עובדים בהמשך.


אתם מבינים שתשובה כזאת לעובד טוב היא לא ראויה למנהל. פתרון קל הוא לא יכול לתת, איזה פתרונות הוא היה נותן לבעיות אחרות בהמשך? לא הגעתי ביום ראשון , וגם ערן לא יצר איתי כל קשר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה