יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני משווק 012 מובייל ומתאם פגישות לביטוח בראשל"צ

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני משווק 012 מובייל ומתאם פגישות לביטוח בראשל"צ
שלחתי באוגוסט 2014 קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני ומתאם פגישות, לא רק למשרות בודדות אלא ניסיתי גם שליחת האתר גובמאסטר לעוד משרות מותאמות עבורי.
התקשרו אלי,אך לא הייתי זמין,התקשרתי ואף אחת לא ענתה, התקשרתי למחרת יום רביעי בצהרים וענתה בחורה בשם מירב. חשבה בתחילה שאני לקוח, עד שהבינה לבד שאני מחפש עבודה ויצרו איתי קשר בקשר לראיון עבודה.
לאחר בירור שמי וניסיון תעסוקתי רלבנטי ,מירב קבעה לי ראיון עימה למחרת ביום חמישי בשעה 12(לא שאלתי מה התפקיד שלה בחברה) כתובת החברה: רחוב ז'בוטינסקי 16 קומה 2 כניסה דרומית (ולא צפונית) בראשל"צ מרכז. אורך נסיעה כחצי שעה-40 דקות כולל הליכה,יש קצת בעית זמינות של קו 139 .בחזרה אפשרי קו 164 לבני ברק ובר אילן ומשם לקרית אונו.
יש במוקד 2 תפקידים מוכר טלפוני סלולר 012 מובייל ויש ביטוח. מוכר טלפוני בביטוח מקבל עמלות הרבה יותר גבוהות. העמלות של סלולר הוא 10 ש"ח לקו,כך אם מכרת 100 קווים קבלת רק 1000 ש"ח,שזה גרושים לעומת ההשקעה והתוצאות.
שכר הבסיס 25 ש"ח בהתאם לתפקיד. בראיון ייקבע לאיזה תפקיד אני מתאים יותר סלולר וביטוח. 5 ימי עבודה בשבוע ללא יום שישי, שעות עבודה של 6-7 שעות .
לא היה לה קורות חיים ובקשה שאגיע עם קורות חיים ,אמרתי שאוכל לשלוח לה במייל עכשו. שלחה הודעה sms עם המייל שלה ושלחתי קורות חיים.שלחתי לה הודעה sms האם קיבלה את קורות חיים,ושלחה כן תודה רבה.
מובן  וברור שזה משווק סלולר ולא חברת 012 מובייל עצמה, ובהתאם שזה לא סוכנות ביטוח או משווק לסוכנות ביטוח קיימת, ששם הסוכנות לא נאמר לי. לא נאמר לי האם זו חברה חדשה של כמה חודשים או כמה שנים, גם לא את שם החברה -
ומכיוון שאני לא עובד אצל משווק של סוכנות ביטוח בפרט ,כדי שלא יקרה מה שקרה בבול שירותים שפשט רגל ולא קבלנו משכורת אחרונה עם כל עמלות המכירה של חודשיים,ואני מעונין להיות מוכר ביטוח שמרוויח ולא סלולר- היא יכולה לקבוע שאני יעבוד בסלולר ולא בביטוח, ובנוסף שאני מעונין בשקיפות שלא נאמר שם החברה והסוכנות, ואיך אין לה קורות חיים שלי, האם היא קיבלה הטלפון ממישהו שהמליץ? –
שלחתי לה למחרת בבוקר ב8 וחצי הודעה שאני מוותר על הראיון עבודה.


תגובה 1: