יום שני, 29 בספטמבר 2014

תפקידים שחברות כ"א והשמה הציעו לי מספר פעמים בחודש ברבעון 3 ב2014

תפקידים שחברות כ"א והשמה הציעו לי מספר פעמים בחודש ברבעון 3 ב2014
כידוע יש הרבה חברות כ"א והשמה. חלק מחברות כ"א והשמה מקבלות את העבודה של גיוס עובד\ים לאותו תפקיד מאותו מעסיק. אם שולחים קורות חיים להרבה חברות כ"א והשמה או להרבה חברות \מעסיקים, יש סיכוי שתקבלו 2 הצעות ומעלה מחברות כ"א והשמה לאותו תפקיד בדיוק.
לעיתים זה יהיה תחרות לאותו זמן קצר כמו שבוע, ויתכן שזה יהיה גיוס חוזר של המעסיק לאחר חודש עד 3 חודשים וכן הלאה, בהתאם לכמה שאתם לא עובדים עדין.כמו שאתם מבינים זה בזבוז זמן יקר עבורי שלעיתים לוקח 6-10 דקות לפחות וגם עבור רכזת כ"א והשמה במקום להתמקד במשרה רלבנטית .
הנקודה שרכזת כ"א לא אוהבת בלשון המעטה מובטל שהיה כבר בראיונות עבודה שהיא מציעה ולא התקבל או התקבל ולא המשיך לעבוד שם, כי המחשבה למה שהוא יצליח להתקבל דוקא במשרה שאני אציע לו? עדיף כבר לנסות אצל מובטל אחר.
כל המשרות להלן הציעו לי 3-7 פעמים!  אני מניח שיש עוד משרות,אך אני כבר לא זוכר מהכמות. המשרות לא רלבנטיות כי חלק הייתי כבר בראיון עבודה לפני חודש-חודשיים ולא התקבלתי ולא אתקבל,חלק לא הזמינו אותי לראיון עבודה עד כה,וחלק כי התפקיד לא מתאים לי מבחינת תנאי העבודה
1.מוכר טלפוני ביטוח בוידיומית בבני ברק
2.מוכר טלפוני לחברת מאגר מידע משפטי lawdata  באור יהודה
3.מוכר טלפוני לתמי 4 שטראוס מים באור יהודה
4. מוכר טלפוני בחברת ביטוח  aig בפ"ת
5.מוכר טלפוני או שימור בחברת ביטוח הראל בר"ג
6. שירות\מכירות במדנס סוכנות ביטוח גדולה בת"א יד אליהו
7. מוכר טלפוני בחברת מי עדן בבני ברק
8. מוכר טלפוני בחברת הביטוח  מנורה בת"א

9. מכירת אופציות בינאריות - ממספר מעסיקים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה