יום שני, 15 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בסוכנות ביטוח אודי דגן ברמת גן

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בסוכנות ביטוח אודי דגן ברמת גן
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידי מכירות טלפוניות בעיקר לתחום הביטוח דרך אתרי אינטרנט גובמאסטר וגובנט. התקשרה אלי רכזת כ"א בשם בת שבע והציעה לי 2 משרות. השניה הייתה מכירות טלפוניות לביטוחי בריאות וחיים בסוכנות ביטוח אודי דגן. בעבר עשיתי בסוכנות ראיון למכירות טלפוניות תאונות אישיות
אני חייב שרכזת כ"א בת שבע הייתה מרכזות כ"א הבודדות שגם הציעו משרה רלבנטית וגם 2 משרות ביום! וגם שעה אחר שעה באותו יום, פשוט מדהים ואמרתי לה זאת.
היא קבעה לי ראיון עבודה למחר בחמישי בשעה 14.30  ברחוב בן גוריון 2 פינת אבא הלל בנין בסר 1 קומה 1 .לא נכתב עם מי לעשות את הראיון עבודה. שלחה לי זאת בהודעת sms.
בהמשך לפוסט הקודם של ראיון במרכז הארצי למשכנתאות ,סיימתי את הראיון חיכיתי דקה שתים עד שהגיע קו 42. רבע שעה ואני שם! עליתי במדרגות לקומה 1 ,וראיתי שינוי במקום שהדלת תהיה מצד ימין ,אז הלת מצד שמאל וגם מזכוכית שאפשר לראות דרכה וכתוב עליה תביעות. בנוסף לאורך הקיר היה שולחן ארוך צר וכסאות כמו במסעדה ,כדי לאפשר לעובדים לאכול שם. כמובן בהתאם גם החלל הפנימי של הסוכנות שונה בהתאם.
צלצלתי ונכנסתי, אמרתי לבחורה הראשונה שישבה סמוך לדלת שבאתי לראיון עבודה למכירות טלפוניות,המוקד היה ממול מצד ימין, היו בו כמה בנות, בחור צעיר ועוד בחורה צעירה+ בלונדה צבועה. נגשתי ואמרתי שבאתי לראיון. הבחורה אמרה שאשב בכיסא ויקראו לו.
כצפוי לא קבלתי כל חיוך,חיכיתי עוד 10 דקות עד 14.30 ,זמן זה זמן אין קודם. עדין לא אכלתי ארוחת צהרים סדירה, טוב שאכלתי פתי בר לפני 13.
שחר קרא לי ונכנסו לחדר, שבעצם עשוי מחלונות זכוכית 2*2 מטר. הוא הוציא את קורות חיים מהמחשב. ענין אותי לדעת לגבי 2 העבודות האחרונות בתחום הסלולר ובתיאום פגישות בכלל ה-1. כמה מכרתי ומתי ולמה עזבתי מה סוגי הלקוחות .ספרתי על כלל הראשון ועל בול שירותים שהמעסיק סיים פעילות ולא שלם משכורות,את השכר והתגמולים.
שחר כלל לא ציין את שעות העבודה ולא את השכר והעמלות ולא שום פרט על העבודה, עשה טובה שאמר שמתקשרים ללקוחות קימים וללקוחות חדשים בעיקר, ועובדים עם איילון ומגדל חברות לביטוח.
ספרתי לו בהתאם על ראיון העבודה הקודם ועל הסיפור שהסוכנות ביטוח אודי דגן מכר תאונות אישיות  של כלל ללקוחות קימים בעלי אופנוע (כי בעל הסוכנות שותף בעסק של יבוא אופנועים) ,וכלל אמרה לסוכן שיותר לא ימכור תאונות אישיות בכלל(כיום מוכרים איילון)
אצל שחר ראש הצוות  מכירות יש סגנון מזרחי ערסי  מעודן,מענין אותי לשמוע איך הוא מוכר לאישה אשכנזיה (כמו בפרסומת החתונה והזמר של מפעל הפייס). לא היה סימולציה כלשהי,למעט שאמרתי את תסריט השיחה. נראה שלא כ"כ האמין לי שעבדתי בבול שירותים מטעם סוכנות ביטוח בתפקיד מכירה טלפונית ,כי זה לא מצוין בקורות חיים..
שחר לא התכוון לשניה אחת לקבל אותי לעבודה או לשאול עוד שאלות רלבנטיות כדי לבחון התאמה.אמר לבסוף אנחנו עושים עוד ראיונות ואם רלבנטי ניצור קשר. כמו שהבנתם הוא לא חייך בראיון,פני דיכאון כמו זוהר ארגוב. עשה טובה שקים בכלל את הראיון...
לא ראיתי דתי אחד שם וגם בעבר לא ראיתי. יש רק עובדים ועובדות צעירות בעיקר. לכל העובדים יש חולצה מכופתרת או מעין חולצת טרנינג עם שם הסוכנות אודי דגן.

כמו שהבנתם לא התקשרו אלי. רציתי להגיד לשחר בפנים בסוף הראיון: מה מונע ממך\מה מפריע לך לקבל אותי לעבודה כאן, למה אתה חושב שאני לא מתאים לעבודה,או שאני לא מתאים לך כעובד...למה אתה חושב שאני לא יכול 3000-5000 פרמיות בחודש?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה