יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

הצעות עבודה מחברת כח אדם לין ביכלר ללא זימון לראיון

הצעות עבודה מחברת כח אדם לין ביכלר ללא זימון לראיון
אני לומד ועובד בתחום הביטוח והפיננסים שנים רבות מ2006. לחברת כ"א לין ביכלר יש פרסום באתרי דרושים כגון:גובמאסטר,גובנט ודרושים. הרבה הצעות עבודה בתחום הביטוח בעיקר וגם פיננסים, שגם לא מופיעים אצל חברות כ"א והשמה אחרות. ולא מדובר בהצעה אחת או שתים אלא ממש בעשרות. ההצעות ממש טובות ורלבנטיות לכל מי שעוסק בתחום ומנוסחים יפה.
למרות שאני שולח קורות חיים לתפקידים ספציפיים ורלבנטי, לא קבלתי אפילו טלפון אחד משום רכזת כ"א בלין ביכלר בשום סניף! זה לא לתקופה של שבוע או חודש אלא אפשר לראות תופעה של חודשים ואף שנים.
כללית יש תופעה של חברות כ"א והשמה בעיקר וגם חברות פרטיות לפרסם הצעות עבודה שלא קיימות\אין דרישה בשוק כרגע, על מנת לקבל קורות חיים חדשים או סטטוס של עובד שהפך להיות דורש עבודה.
כללית יש תופעה של רכזות כ"א של חברות כ"א והשמה שמתקשרות למחפש עבודה, שואלות מה אתה מחפש, רושמות פרטים אם בכלל ואף פעם לא חוזרות (כי אין משרות או שסתם התקשרתי כדי שתפסיק לשלוח אלינו קורות חיים)
הגעתי פעמיים ללין ביכלר בר"ג ברחוב ביאליק לגבי עבודה בבנק בתפקיד בנקאי טלפוני  ומשרות אחרות לאחר שקבלו קורות חיים וראיון טלפוני קצר, אך לא היה כל המשך תהליך ולא יצרו איתי קשר, השאלה אם בכלל שלחו את קורות החיים שלי למעסיק...
כמחפש עבודה אין לי ענין לשלוח למשרות שלא אתקבל בוודאות כי אני לא עונה על דרישות התפקיד המנימליות,או לחברה שמראש לא תזמין אותי לראיון עבודה גם אם אני מתאים. לצערי ,לין ביכלר עונה על חוסר ענין למחפש עבודה לשלוח קורות חיים.

ולכן באמת השאלה, האם לין ביכלר מעונינת שאני ועוד מחפשי עבודה נשלח אליה קורות חיים רלבנטים למשרות?ורכזות כ"א תתקשרנה ותצענה ראיון לתפקיד, או שאנחנו סתם עושים להן עבודה קשה במיון ובמחיקה ללא תוצאה כלשהי 

תגובה 1: