יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני בחברת סינון מים בראשל"צ מערב

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני בחברת סינון מים בראשל"צ מערב
שלחתי באוגוסט 2014 קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני ומתאם פגישות, לא רק למשרות בודדות אלא ניסיתי גם שליחת האתר גובמאסטר לעוד משרות מותאמות עבורי.
התקשרו אלי,אך לא הייתי זמין,התקשרתי ואף אחת לא ענתה, התקשרתי למחרת יום רביעי בצהרים וענתה בחורה בשם הילה. לא רצתה לומר מה שם החברה. התפקיד מוכר טלפוני למערכות סינון מים וברים. מדובר בלקוחות קיימים של החברה שמוסיפים להם מוצרים נוספים (מה שנקרא אפגרד) ולא בלקוחות חדשים.
שעות עבודה 8.30-17. והכתובת ליד חונים קונים במערב ראשל"צ. כך שיש שעת נסיעה לפחות ויש רק קו 139 כל 45 דקות (או יותר נכון כל שעה וחצי,יש קו 138 מיהוד,שאני צריך לקחת 76 לאור יהודה ומשם לקחת 138) הוא יוצא ב7.40 בבוקר מתל השומר ,אני עולה עליו בקניון קרית אונו,כך שאין סיכוי להגיע ב8.30 אלא ב8.50 לערך,בפרט אם צריך ללכת ברגל אחרי ירידה מהאוטובוס. 
אבל מה קורה אם אני מפספס את הקו או שהקו מאחר?האפשרויות האחרות הם 3 קווי אוטובוס: קו למחלף אלוף שדה, קו 164 למרכז ראשל"צ, ומשם קו ישיר לחונים קונים מערב ראשל"צ. הצפי הוא שעה וחצי.לא רק זמן הנסיעה אלא ההמתנה לאוטובוסים.
ואני לא מדבר לגבי ההמתנה לאוטובוס לאחר שעות העבודה יוצא קו  138 ב17.15,שעוצר בצומת סביון ומשם לחכות לקו 76 או 1 עד לקניון קרית אונו (צפי לחכות 20 דקות או ללכת ברגל  20 דקות)
הסברתי לה המצב לגבי הנסיעה וההגעה בזמן וגם לגבי שעות העבודה ואמרתי לה שאני מצטער,אך לא אוכל לבצע את התפקיד במתכונתו הנוכחית .אמרתי שאוכל להגיע בשעה יותר מאוחרת מ8.30 ,אולי קרוב ל10. היא אמרה שהשעות לא גמישות. ובזה לצערי סגרתי את השיחה.היה באזור ת"א-פ"ת לא היה בעיה.

לאחר פחות משעה היא התקשרה אלי שוב. מכיוון שהייתי בשיחה לא עניתי ,וגם לא חזרתי אליה, והיא לא התקשרה שוב. יתכן שרצתה לעדכן שזהרלבנטי\לא רלבנטי. יש לי כלל ברזל- מי שרוצה אותי ,יתקשר שוב אם זה חשוב לו. אם זה לא חשוב לו, אז גם עבורי זה לא חשוב וחבל לבזבז את הזמן והמחשבה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה