יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מתאם פגישות ליועץ לימודים בג'ון ברייס ת"א

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מתאם פגישות ליועץ לימודים בג'ון ברייס ת"א
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים דרך אתר דרושים אינטרנט גובמאסטר גם לתפקיד של יועץ לימודים במכללה או באקדמיה. בהמשך לעבודה שעשיתי כיועץ לימודים בהתנדבות בקריה האקדמית אונו בדרך אגב שעבדתי כמאבטח,וגם בתואר השני. בנוסף הייתי רכז לימודי בתואר השני,ואני בעל תואר ראשון ושני, ואני יודע למכור טלפוני וגם יודע לתאם פגישות.
התקשרה אלי בחורה מג'ון ברייס מתחום הייטק, ואמרה שקבלה קורות חיים שלי לתפקיד של מתאם פגישות ליועץ לימודים ,לא יועץ לימודים אלא מתאם פגישות,מקבל לידים וטלפונים של מתענינים ובעצם עושה שיחה ראשונה ומברר פרטים, על מנת לקבוע פגישה עם יועץ לימודים שיסגור את הלקוח ללמוד בגון ברייס ולא אצל המתחרים.
תוך כדי הדברים האלו שלי ושלה ,ולפתע הטלפון התנתק-אני אישית לא נתקתי.מכיוון שהטלפון חסוי לא יכולתי לחזור, ומצד שני היא גם לא התקשרה שוב,היא כנראה חשבה שאני ניתקתי ולא נתנה הזדמנות שנית.אני מניח שתטען שהתקשרה שוב אך לא הייתי זמין או לא עניתי(מה שלא נכון). אני עדין אני נותן הזדמנות לג'ון ברייס להתקשר אלי ולעשות ראיון טלפוני וגם זימון לראיון פרונטלי ולבדוק התאמה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה