יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח מנורה בת"א

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח מנורה בת"א
ביולי-אוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים גם לתפקידי שירות לקוחות בתחום הביטוח. יצרו איתו קשר רכזות כ"א בחברות כ"א אחת מהן במנפאואר ,גם עברתי מבחן פסיכמוטרי קצר של חצי שעה (מבחן יפה שלראשונה עשיתי).
רכזות כ"א אמרו ששלחתי קורות חיים לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח מנורה בת"א, ולמה כתואר שני במנהל עסקים אני מחפש עבודה בשירות לקוחות, גם השכר הבסיס נמוך- שכר מינימום! לא יותר(בתחום הביטוח)זה הכי נמוך שאפשר לתת בשירות לקוחות כאשר רוב החברות השירות כולל הביטוח משלמות לפחות שכר של 25 ש"ח לשעה. יחד עם זאת יש בונוסים של כמה מאות ש"ח בחודש במקסימום,לא מובטח.

אני ממליץ לא לעבוד בחברת מנורה בתנאי עבדות אילו,עד שהחברה תעלה את רמת התנאים עבודה כמו שאר חברות הביטוח. ובהתאם גם בחברה שירות אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה