יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מתאם פגישות ליועץ לימודים למכללה לא נודעת שמה

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מתאם פגישות ליועץ לימודים למכללה לא נודעת שמה
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים דרך אתר דרושים אינטרנט גובמאסטר גם לתפקיד של יועץ לימודים\מתאם פגישות ליועץ לימודים במכללה או באקדמיה. בהמשך לעבודה שעשיתי כיועץ לימודים בהתנדבות בקריה האקדמית אונו בדרך אגב שעבדתי כמאבטח,וגם בתואר השני. בנוסף הייתי רכז לימודי בתואר השני,ואני בעל תואר ראשון ושני, ואני יודע למכור טלפוני וגם יודע לתאם פגישות.
קבלתי טלפון מאדם מבוגר שקיבל קורות חיים שלי והזדהה כמנהל במכללה(לא ציין את שמה ובאיזה עיר במרכז) שמחפש יועצי לימודים שבעצם זה שם אחר למוכרים פרונטלים של קורסים.שגם יודעים לתאם פגישות וגם למכור טלפוני\פרונטלי  שזה המומחיות שלי
אחד הראיונות הטלפונים הלא ממוקדים שעברתי (ועברתי כמה אלפי ראיונות טלפונים) גם מבחינת מה דרישות התפקיד וגם הניסיון התעסוקתי הרלבנטי. לאחר 20 דקות שלא מתקדמים לשום מקום, הוא שואל אותי מה הניסיון התעסוקתי שלך במכירות פרונטליות. אמרתי יועץ לימודים בהתנדבות בקריה האקדמית וגם בתנובה כדייל מכירות.
אומר לי לבסוף שאין לי ניסיון מספק בכלל במכירות פרונטליות ולכן אני לא מתאים לתפקיד וניתק את השיחה...כאילו שהוא חידש משהו שלא כתוב בקורות חיים שזה מה יש, יש לי ניסיון במכירות טלפוניות ותיאום פגישות לאורך 3 שנים לפחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה