יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני ומתאם פגישות בביסיורסרוויס בפ"ת

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוכר טלפוני ומתאם פגישות בביסיורסרוויס בפ"ת
שלחתי באוגוסט 2014 קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני ומתאם פגישות, לא רק למשרות בודדות אלא ניסיתי גם שליחת האתר גובמאסטר לעוד משרות מותאמות עבורי.
התקשרו אלי,אך לא הייתי זמין,התקשרתי ואף אחת לא ענתה, התקשרתי למחרת יום רביעי בצהרים וענתה בחורה בשם סימה. חשבה בתחילה שכבר קבעו לי ראיון,אמרתי שרק התקשרו לתאם לי ראיון עבודה.
לאחר בירור שמי (לא יודע אם מצאה קורות חיים) וניסיון תעסוקתי רלבנטי קבעה לי ראיון  ביום ראשון בשעה 12. יש במוקד 2 תפקידים מוכר טלפוני ומתאם פגישות. תיאום פגישות הוא ללקוחות פרטיים ובעיקר ללקוחות עסקיים כמו בנקים וביטוח וחברות אינטרנט וסלולר ועוד.
שכר הבסיס 24 או 28 בהתאם לתפקיד. בראיון ייקבע לאיזה תפקיד אני מתאים יותר. 5 ימי עבודה בשבוע ללא יום שישי, שעות עבודה של 6-7 שעות ,גמישות אפשר 9-15 או 10-16 או 12-18 וכיוצא. צריך לתת משמרת ערב אחת בשבוע.    כתובת החברה: ברקת 9  קומה 3 קרית מטלון פ"ת. דלית או ורד יעשו לי ראיון עבודה.
ביום ראשון בשעה 11.10 אני מתכונן ללכת לראיון, אבל כניסה לשירותים ושיחות עם 2 רכזות כ"א ,11.25 כבר ואיחרתי מול העינים קו 68 . יגיע בעוד רבע שעה. אמרתי שעדיף ללכת 10 דקות ברגל ולחכות לקו 70 מתל השומר,וכך אחסוך את זמן ההמתנה ואת נסיעת 10 דקות עד בר אילן וללא נוסעים.
הלכתי הגעתי לתחנה 11.35, שאלתי ועדין קו 70 לא עבר. עברו קווים אחרים כמו 43 ו45 של דן. וגם 55 ו1 של קווים ו143 של אגד.  מתברר שגם בשעה 12 הוא לא הגיע! וגם לא ב12.15! באפליקציית מוביט הוא מראה שהוא מגיע, אך שמגיע השעה הוא מראה עוד רבע שעה.יש אדם שחיכה מ11.20  -שעה שלמה! ועדין הוא מחכה...
התקשרתי למוקד שירות לקוחות של דן, ושם רק נאמר שהם לא קיבלו דיווח כלשהו למה קו 70 לא מגיע... בקשתי שתדבר עם הסדרן בתל השומר או אחראי, ואז הטלפון נותק.
בהתאם התקשרתי לטלפון החברה 0722608050 ,הגעתי למזכירות ואמרתי שקבע לי ראיון ב12 אך האוטובוס לא הגיע. מי שענתה לטלפון אמרה שמי שמראיינת אותי נכנסת לפגישה ב12.20 , כך שאם אגיע אוכל להתראיין בשעה 13, ומקסימום היא תראיין אותי לפני 13.
לא שמעתי מילה אחת לגבי השתתפות בצער שאדם מחכה לתחבורה ציבורית חצי שעה ויותר בשמש ללא מים ומזיע.שלכאורה זמן הראיון הוא רבע שעה-20 דקות בלבד,וזה קצר יחסית (או שמקבלים או שדוחים),הבחורה לא הציגה את עצמה...למה בחורה שמראיינת מועמדים צריכה לענות לטלפונים כמו פקידה, או שיש ניתוב שיחות?

בקיצור אמרתי לעצמי שלא אבזבז את היום על האוטובוס ועל זמן המתנה לראיון ועל ראיון עבודה קצר,וויתרתי על הראיון,עליתי על קו 43 עד בר אילן ומשם חיכיתי לקו 68 שהגיע מפוצץ בנוסעים. ירדתי בבני ברק ועשיתי קניות אחרונות לראש השנה ,מהשהיה מתוכנן לעשות אחרי הראיון.

תגובה 1: