יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מנהל תיקי לקוחות בקופונפון בר"ג

ראיון עבודה לתפקיד מנהל תיקי לקוחות בקופונפון בר"ג
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידים של מוכר טלפוני ומנהל תיקי לקוחות.לפעמים אני שולח גם באופן כללי ולא רק באופן פרטני. קבלתי טלפון לקראת הצהרים מבחורה בשם מאיה מחברת קופונופון לגבי תפקיד של מנהל תיק לקוחות בחברה.
דברנו כמעין ראיון טלפוני קצר והיא מאד התרשמה ממני לחיוב  והיא שאלה אותי ספונטנית האם אני יכול להגיע עכשו לראיון עבודה? מכיוון שלא היו לי ראיונות עבודה באותו זמן בצהרים, זה היה אפשרי. הראיון עם המנכ"ל איתי.
הכתובת: אבא הלל 7 קומה 11 כניסה 1 בית סילבר בר"ג. בתחילה סגרנו על שעה 13, אבל לא יכולתי להתחייב שאגיע בשעה זו,ולכן אמרתי שיהיה ב13.30. אולם האוטובוס נסע מהר והגעתי 13+. התקשרתי ואמרתי שהגעתי והאם אפשר להקדים.
מצאתי את המקום ויש שילוט בכניסה. אחרי הדלת ממש מצד ימין היה השולחן של מאיה. משרד יחסית קטן לגודל החברה,נתנה מים ואמרה לי להמתין עד שאיתי יתפנה בדקות הקרובות.
בינתיים נכנס בחור דתי שגם בא לראיון, אך הוא הקדים בשעה! הראיון בשעה 14. איתי הזמין אותי לחדר שהיה בסוף המשרד. אפשר להתרשם מהחברה באתר האינטרנט.
החברה עוסקת בתיווך בין מסעדות ובתי קפה לבין מקום העבודה ועובדים. עובד מקבל כרטיס של קופונפון , קונ אוכל \שתיה במסעדה בשיתוף פעולה עם קופונפון ,מעביר את הכרטיס ,מועבר כסף מהחברה למסעדה, והחברה מחייבת את העובד בכסף במשכורת נטו.
יש מספר חברות גדולות שעוסקות בתחום,ויש מסעדות ובתי קפה שעובדות עם כמה חברות במקביל. התפקיד הוא לתת שירות לאותם עובדים וגם אופציה לצרף מקומות עבדה נוספים.
עבודה מראשון עד חמישי ללא יום שישי של 9 שעות ביום מ9-18 ,6000 ש"ח משכורת בלבד! (כאשר את השכר הוא אמר בדרך אגב מחוסר ברירה) הראיון ארך 45 דקות.
יש כבר מנהלת תיק לקוחות של מאות מקומות עבודה ואלפי עובדים והיא מסתדרת לבד, והחברה מחפשת עוד מנהל תיק לקוחות נוסף לחלק את העבודה,כדי לתת שירות טוב יותר ,במיוחד שיש עוד מקומות עבודה נוספים שמצטרפים לקופונפון עם עוד עובדים.
לא אלאה בשאלות והתשובות הסטנדרטיות שהיו, כי אני בעיקר שאלתי שאלות על התפקיד והחברה, כי איתי המנכ"ל לא האריך בפרטים כלשהם. התפקיד הוא לא מכירתי(כמו מנהל תיקי לקוחות רגיל) אלא שירותי."נפלתי" כי  נראה שהרושם שאיתי קיבל עלי הוא שאני יותר אדם מכירתי ופחות לגמרי שירותי. וזה תפקיד שירותי.
איתי המנכ"ל טען שהם מחזירים תשובה לכל מועמד ,גם מי שלא התקבל. עד היום לא קיבלתי טלפון כלשהי או הודעה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה