יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ראיון עבודה שלא התקיים לתפקיד תומך מכירות בלייזר ליין בר"ג

ראיון עבודה שלא התקיים לתפקיד תומך מכירות בלייזר ליין בר"ג
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידים של מכירות ותומך מכירות. קבלתי טלפון מרכזת כ"א לגבי משרה של מכירות, לא בתחום הביטוח והפיננסים אלא בתחום מחשוב ומדפסות, והאם זה מתאים עבורי? אמרתי שכן,אני לא דוחה משרות בתחומים אחרים רלבנטים בתחום המכירות.
אמרה ששם החברה לייזר ליין, והיא תשלח קורות חיים שלי אליהם ,והם ייצרו איתי קשר ביום-יומיים הקרובים, כדאי שאבדוק באתר האינטרנט מה החברה עושה. וכך עשיתי החברה עוסקת בעיקר במדפסות וטונרים ונייר ועוד ציוד נלווה.
רכזת כ"א אמרה שאדבר עם המנהל אבי,לאחר יומיים אבי אכן התקשר אלי בחמישי בצהרים,שאל האם אני זוכר לגבי המשרה והאם זה עדין רלבנטי, אמרתי שכן וקבענו לראשון אחרי צהרים שאבוא להתרשם.
מכיוון שאני מקבל הרבה הצעות ביום ושולח קורות חיים רלבנטים קשה לעקוב אחרי כל הצעה,ולכן הייתי קצת מבולבל למה הוא מתכוון,ונראה שהוא חשב שהוא המשרה שאני זוכר שעומדת על הפרק ולא היא, ולכן חשב שאני פחות מעונין.
ביום ראשון לקראת צהרים מתקשר אלי בחור ואמרתי לו שהיום לא אוכל להגיע ,יש לי התחייבויות קודמות ואגיע מחר 16-17. גם התקשרה אלי רכזת כ"א ושאלה האם אבי התקשר ומתי קבענו,אמרתי שקבענו לשני ולא להיום לראשון.  
התכנון היה להגיע ב16.30 לערך לאחר הראיון אחר ב15.30, אולם כרמית הזיזה את הראיון ב17 בפלטיניום בית השקעות ,ובעצם הייתי צריך להגיע יותר מוקדם לליזר ליין כדי לא להפסיד את הראיון בפלטיניום השקעות, מבחינתי לא היה בעיה לאחר רבע שעה לערך.
הכתובת של לייזר ליין : בצלאל 10 בר"ג קומת קרקע ,לא בחזית אלא מהצד השני של הבנין,ליד החניה. עליתי על קו 68 עד הבורסה, והלכתי כ5 דקות עד שהגעתי למקום. לא ידעתי שהמתחם מאחור ולא בחזית בחינה ולכן התקשרתי לטלפון החברה.
הבחור אמר שזה מאחורה, נכנסתי וראיתי משרד+מחסן עם הרבה עובדים, היה המולה עבודה טובה למרות שהשעה אחרי 16!  אבי לא היה שם,היה פקידה+עובד אחר. התקשרו אליו ואמרו לו שיש בחור בשם איל שהגיע לראיון, נתנו לי לדבר איתו אישית ואמר שהוא יכול להגיע אחרי 16.30 לערך, כי הוא נמצא בבית עם הילדים בגלל אשתו. שאלתי אם אפשר לקיים את הראיון ב17.30,האם הוא יהיה ?אבי אמר שכן.

אותו עובד רצה לעשות לי את הראיון בעצמו, ושאל האם אני אגיע ב17 וחצי, אמרתי שכן. כמו שקראתם בקישור בראיון בסוכנות ביטוח פלטיניום השקעות- הוא לא הוקדם,המנכ"ל הגיע למשרד רק ב17.10,ועד 17.30 לא היה ראיון ,וויתרתי על העבודה בסוכנות ביטוח.והייתי עיף עם כל הראיונות באותו יום, כדי לנסוע חזרה לר"ג מת"א ומי יודע האם הראיון יתקים. אם הייתי יודע זאת מראש הייתי ממתין בלייזר ליין ולא הולך לשם.

תגובה 1: