יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ראיון עבודה שלא התקיים לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בסוכנות ביטוח אשכול קדם באזור

ראיון עבודה שלא התקיים לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בסוכנות ביטוח אשכול קדם באזור
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים בעיקר לתפקידים של מכירות טלפוניות ובעיקר לתחום הביטוח. קבלתי טלפון מבחור שעובד בסוכנות ביטוח אשכול קדם באזור והציע לי תפקיד של מכירות טלפוניות. לאחר בירור פרטים, אמרתי לו בגילוי נאות שעבדתי אצל יקי באשכול קדם בת"א,והאם אין בעיה שאבוא לראיון אצלם? הוא אמר שאין בעיה ואני בא לראיון אצל מנהל הסוכנות ביטוח שלא אמר לי את שמו.
בתחילה רצה לקבוע לי ב11.30, אך מכיוון שהיה לי ראיון עבודה בפ"ת  ב13 ולא רציתי  לאחר,אמרתי שאני יכול ב11. אז קבענו ראיון לשעה 11 בבוקר בכתובת הפרדס 5 קומה ב באזור באזור תעשיה.בררתי את המקום במפה, וזה כרבע שעה ברגל לפחות
יצאתי מבית ב11 והלכתי לכיוון תל השומר כדי לעלות על קו אגד 143. הגעתי ב10.40 לצומת אזור תעשיה חולון. יש אפשרות לחכות ולעלות על אוטובוס ל2 תחנות (קילומטר וחצי עד 2 ק"מ ליעד) וכאן עשיתי טעות. במקום ללכת ברגל רבע שעה ,יחד עם החום הכבד ללא מים, עליתי על אוטובוס 174 שהתברר שלא עוצר אלא רק בת"א.
לא אספר על הדרמה שהייתה איתי באוטובוס,(הנהג אותי לי למה לא שאלת אותי אם אני עוצר? לא אוכל לעצור לך) בקיצור עצר בצומת חולון. השעה 10.45, מחכה 10 דקות עד שהגיע אוטובוס שעצר לי והגעתי ב11 לצומת. עברו עוד כמה דקות עד שהגעתי לרחוב הפרדס. עליתי לקומה 2 אך אין שילוט,עוד בזבוז של כמה דקות השעה כבר  11.10
התקשרתי לטלפון  הנייד של האיש שדבר איתי לגבי ראיון אך אין מענה שוב ושוב.עובר עוד כמה דקות,עד ענה אחד בשם בנימין ואמרתי שאני לא מוצא את החדר ואין שילוט. אמר שישלח את העובד ויפתח לי את הדלת, כי הדלת סגורה ע"י קוד.
אמר שקבענו ראיון ב11 אפס אפס ולא ב11.20! ואני עוד התעקשתי שזה יהיה ב11 ולא ב11 וחצי.  לא רציתי לומר לו שהוא לא הרים את הטלפון לפני 11 וגם לא אחרי 11 ,וניתן לי רק מספר טלפון אחד ולא טלפון משרד פנוי ולכן איחרתי.
אין לי ענין להתחיל להתווכח עם מעסיק, ואם מעסיק מתיחס בצורה כזו לפני שמתחילים לעבוד, אז אני מעדיף לא לעשות בכלל ראיון. אז שאלתי אותו אם עדיף שנוותר על הראיון, הוא אמר כן, אמרתי תודה רבה וירדתי במדרגות לכיוון האוטובוס.
ממילא אם אין אוטובוס בצומת אזור תעשיה חולון -אזור ומגיע בתדירות גבוהה שגם שעוצראחרי 2 תחנות באזור תעישה אזור, אין לי כדאיות מבחינת זמן ללכת לעבוד באזור.

עליתי לקו 159 ל2 תחנות ולקו 143 עד בר אילן ומשם קו 68 לצומת גהה, וקו 1 עד תחנה מרכזית בפ"ת לראיון הבא, הגעתי ב12.30 חצי שעה לפני הזמן.

תגובה 1: