יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

מה הפרמטרים שבוודאות יש סיכוי הכי טוב שאתקבל לעבודה?

מה הפרמטרים שבוודאות יש סיכוי הכי טוב שאתקבל לעבודה?
רק בשנים האחרונות מ2011 עד כה 2014 שכתבתי את ראיונות העבודה הרבים בבלוג שמסודר בספר מיומנו של מרואיין סדרתי גיליתי מדד חשוב עם מספר פרמטרים לאורך שנים עם וודאות שיאמר לי מה הסיכוי הכי טוב שאתקבל לעבודה.
1.ראיון עבודה צריך להיות ע"י המנהל המקצועי\המנהל הישיר, ולא רכזת כ"א או השמה של החברה וכל שכן לא רכזת כ"א בחברת כ"א.
בתנובה בתפקיד סדרן סחורה התקבלתי ע"י ויקי המנהלת אחראית סדרניות.
ברשת ביטחון בתפקיד מאבטח ע"י המנהל יוגב
ברשת שיווק וחנות ירקות לתפקיד סדרן סחורה ע"י המנהל
בדקלה ביטוח לתפקיד מוכר טלפוני ע"י ר"צ בני ומנהלת מוקד
באילון גמל  לתפקיד תיאום פגישות ע"י  מנהל סוכנים
בסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ ,ע"י הסוכן יניב מוסקוביץ
באקדמיה לתפקיד עוזר מרצה ע"י המרצה עו"ד צביקה יוגב
בכלל הראשון לתפקיד מתאם פגישות פנסיה וגמל ע"י מנהלת המוקד
במשווק 012 לתפקיד מוכר טלפוני ע"י ר"צ  טל סגל.
מוכר טלפוני בסוכנויות ביטוח ע"י ר"צ או הסוכן.
אם הראיון עבודה לא מבוצע ע"י המנהל\ר"צ וכיוצא, חבל לי ללכת לראיון עבודה, זה מיותר,ממילא לא אתקבל לעבודה. בנוסף כמובן שאני לא עושה 2 ראיונות עבודה לתפקיד אחד: גם אצל רכזת כ"א וגם אצל המנהל\ר"צ ,אלא רק ראיון אחד.
2. ראיון אישי ולא מרכז הערכה- בהתאם מנהל\ר"צ עושה ראיון אישי ולא מרכז הערכה שעושות רכזות כ"א והשמה.
3. תוצאות הראיון- "התקבלת לעבודה" נאמר לי במעמד של סיום הראיון במיידי, או לפחות תשובה באותו יום,כאשר יש גישה (למנהל)שלא אומרים במיידי למועמד שהתקבל אלא לאחר זמן. מי שלא הבין עד סוף הראיון מדוע אני מתאים לתפקיד ומה למנהל יוצא שהוא יקבל אותי לעבודה, אז זה לא יקרה אח"כ ,גם לא ע"י ממליצים.

4. ממליצים- המנהלים שקבלו אותי לעבודה לא בקשו ממני המלצות ולא ממליצים. אם לא מאמינים למה שאני אומר בראיון עבודה ,אז גם הממליצים והמלצות לא ישנו את הגישה השלילית של המראיינ\ת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה