יום שבת, 6 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות ביטוחי בריאות וחיים בסוכנות ביטוח אינווסט פתרונות פיננסים בפ"ת

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות ביטוחי בריאות וחיים בסוכנות ביטוח אינווסט פתרונות פיננסים בפ"ת
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים דרך אתרי גובמאסטר וגובנט למשרות של מכירות טלפוניות ומתאמי פגישות בתחום הביטוח בעיקר.
קבלתי טלפון מאיל מסוכנות ביטוח אינווסט פתרונות פיננסים לגבי תפקיד של מתאם פגישות של ביטוח בריאות וחיים בעיקר לסוכני שטח. הוא טען שבתחום הפיננסים קופות גמל וקרנות השתלמות יש להם הרבה לקוחות עם נכסים בגובה חצי מיליארד ש"ח, וכעת מעונינים להתרחב לתחום הביטוח ולהגיע לפרמיות גבוהות בזמן קצר.
לאחר ראיון טלפוני קצר של ניסיון תעסוקתי  בכלל ביטוח ובאיילון גמל ומכירות טלפוניות בסלולר ומה אני מחפש,והאם יש התמחות בתחום הפנסיוני ,הוזמנתי לראיון עבודה למחרת.מכיוון שהיה לי ראיון בבית השקעות מיטב דש (שהובא בפוסט הקודם) ב10.30 ,לא יכולתי להיפגש ב10, ולכן קבענו לבסוף  בשעה 12 כאשר יש אופציה שאוכל להקדים בהתאם שאסיים את הראיון.
הכתובת גונן 15 בפ"ת קרית מטלון קומה 1. לאחר שסיימתי את הראיון במיטב דש ב11.05 לערך (כמובא בפוסט הקודם) ,ולאחר הליכה לתחנת האוטובוס ברחוב זבוטינסקי בבני ברק ועליה על קו 1 לכיוון רחוב זבוטינסקי בפ"ת בקרית מטלון (הוסעים ישר). בדרך התקשרתי לאיל ואמרתי\שאלתי האם אוכל להקדים לרבע ל12? אמר שכן.
ירדתי מהאוטובוס והלכתי כמה דקות ברגל. הגעתי לבנין והיה שילוט מבחוץ על העסקים בבנין,ומחוץ לבנין  היו מעשן ומעשנת. אחת עלתה למעלה לבנין ושאלתי היכן אינווסט פתרונות פיננסים? אמרה שהיא גם עולה לשם ושאצטרף אליה(מתברר שהיא הייתה מתאמת פגישות בסוכנות), שאלה למי הגעתי ואמרתי לאיל,אמרה שהוא עדין לא הגיע,אמרתי שדברתי איתו עכשו והוא אמור להיות.עלינו למעלה והיא הציעה לי לשתות מהמטבחון מים. המתנתי עוד כ5-10 דקות והתקשרתי לאיל ואמרתי שהגעתי, אמר שהוא בחניה ותכף מגיע.
איל הגיע לחצנו ידים נכנסו לחדר ישיבות, צמוד אליו חדש תיאום הפגישות עם 8 עמדות כאשר אוישו רק 3 (2גברים ואישה אחת כאמור, כאשר בחור צעיר עבד בכלל ה-1 במכירות טלפוניות של ביטוח כמה חודשים) יש פקידת קבלה שהייתה עסוקה בצילום מסמכים.
דברתי לגבי מה הציפיות שלי מהתפקיד מהסוכנות ומהמנהל לעומת סוכניות אחרות. מה הדרישות לגבי תיאום, מה שיעור הסגירה של הסוכנים ועוד, דברנו כאמור על הניסיון התעסוקתי שלי , לגבי שעות העבודה(6 שעות בד"כ מ9-10 עד 15-16) ,השכר(25 ש"ח לשעה) והעמלות (יחסית נמוכות לעומת שאר הסוכנים),יש אפשרות להרוויח 6 אלף ש"ח ומעלה בחודש, אופציה להתמחות לאחר 3 חודשי עבודה.  היה סימולציה, ובקשתי וקבלתי לראות את המוקד ולהכיר את העובדים ואת העבודה, יש מערכת ממוחשבת של לקוחות, ושמעתי שיחה אחת ושתים.
בסוף איל אומר לי שהתקבלתי לעבודה, עם הסתייגות שסוכן אחר גם עורך ראיונות עבודה ובעקרון הוא יתקשר אלי בראשון לגבי התחלת עבודה.
כמו שאתם מבינים הוא לא טרח להתקשר,גם אני לא טרחתי להתקשר. קל להבין שהוא שיך לאותם סוכנים וסוכניות שמדברים ולא מקימים הנ"ל שדברתי עליהם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה