יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות גמל וניהול תיקים בבית השקעות מיטב דש בבני ברק

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות גמל וניהול תיקים בבית השקעות מיטב דש בבני ברק
שלחתי קורות דרך אתר גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני ומתאמי פגישות (טלמרקטינג וטלמיטינג בלעז) לבית השקעות מיטב דש בין השאר. לאחר כמה ימים קבלתי טלפון מבחורה צעירה השם לירן לגבי המשרה של תיאום פגישת למשווקים פנסיונים והשקעות לגבי קופות גמל והשתלמות וניהול תיקי השקעות בבית השקעות מיטב דש.
לאחר ראיון טלפוני קצר שכלל מה הניסיון התעסוקתי ומה אני מחפש והאם עברתי את בחינות הביטוח ואוכל להתחיל התמחות שיווק פנסיוני ולמה תואר שני פונה למשרת טלמיטינג ,ולאחר שאמרה מה תנאי התפקיד מבחינת שעות ושכר: שעות עבודה מ9.00-18 כל יום ללא יום שישי וערבי חג. בסיס 5300 ש"ח +עמלות ,(מגלם שכר של עד 27 ש"ח לשעה)לערך,ועם עמלות שאפשר להגיע ל7-8 אלף בחודש.  
תאמנו ראיון עבודה עם מנהל צוות בשם ארז.הראיון למחרת בשעה 10.30בבנין צמפיון מוטורוס ברחוב ששת הימים בבני ברק קומה 21 מול קניון איילון. (לפני כן הם היו בבנין ביטוח ישיר בקרית אריה בפ"ת ברחוב אפעל) 
למחרת יצאתי 45 דקות לפני הזמן,בתכנון נסיעה של עד חצי שעה +10 דקות הליכה במקום אוטובוס נוסף.  אך האוטובוס התעכב והגיע רק אחרי 10.כצפוי עומסי נוסעים וצפיפות באוטובוס כמו סרדינים בכיתות. ב10.25 התקשרה אלי לירן ושאלה האם אני מגיע ואמרתי שכן ואני כנראה יאחר ברבע שעה,כי האוטובוס מתעכב. 
נסיעה של 10 דקות עד בר אילן לקחה לו 20 דקות! הייתי רק בבר-אילן והערכתי שאגיע במינימום עוד 20 דקות. אז קרה נס והנהג לא הכניס נוסעים רק הוריד וטס הלאה. ב10.35 הגעתי לבני ברק ברחוב זבוטינסקי והתחלתי לרוץ.השעה 10.40 קבלתי טלפון מלירן היכן ומתי אני מגיע, אמרתי עוד כמה דקות ,אמרה שאגיע למעלית אתקשר אליה ותחכה לי מחוץ למעלית. המשכתי לרוץ תוך כדי הפסקות. 10.45 הגעתי התקשרתי אליה ועליתי במעלית.
יש לציין שמדובר בקיץ וחם והזעתי מאד,גם עקב הריצה ,הרחוב חשוף לשמש ולא מוצל כלל ,הוצרכתי במעלית לנגב את הזיעה ולשפר את ההופעה.
לירן הייתה בפתח מצד ימין של המעלית והזמינה אותי להיכנס פנימה, קראה לארז והכניסה אותי לחדר,נתנה מים קרים ופתחה את המיזוג ושמה על נמוך שאוכל להתקרר. ארז בחור צעיר,גבוה וחטוב עם שיער עומד.
הראיון היה ממש כמו בתבנית הראיון הטלפוני ,לא יאומן, ארך כ10 דקות במקסימום.נשאלתי כמה פגישות עשיתי בכלל ביטוח ואיילון גמל וכמה נסגר. כאשר הציפיה לעשות כל יום 4 פגישות גמל או ניהול תיקים לפחות.
"נפלתי" בשאלה האם עברתי את כל מבחני הביטוח כולל מקצועית א', כדי שאוכל להתחיל התמחות (ההתמחות ממילא תתחיל רק אחרי 4 חודשים עד חצי שנה מתחילת העבודה בכפוף להמלצת מנהל). אמרתי שעברתי את כל הבחינות (למרות שכתבתי שרק למדתי מקצועית אבל לא עברתי את הבחינה).
התבקשתי למסור 2 שמות וטלפונים של ממליצים,נתתי אבל מראש ידעתי שלא יטרחו להתקשר אליהם. אם זה יהיה רלבנטי ונתקדם יהיה ראיון שני עם המנהלת הבכירה. ובכך הראיון הסתיים.
יצאתי בתחושה של החמצה תרתי משמע,גם של האוטובוס שלא הגיע בזמן וגם שלא ניתן לי האפשרות  להציג את עצמי באופן טוב יותר. לירן יצאה אחרי ושאלה ליד המעלית איך התרשמתי. אמרתי שזה היה קצר מידי וציפיתי ליותר שאלות, היא אמרה שזה ראיון ראשוני ויש עוד ראיון המשך עם המנהלת ולכן זה קצר. אמרתי קצרות שזו לא הסיבה וירדתי במעלית.
כצפוי אף אחד ואחת לא התקשר לראיון המשך.


תגובה 1: