יום שני, 15 בספטמבר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בריאות וחיים במרכז הארצי למשכנתאות בת"א

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח בריאות וחיים במרכז הארצי למשכנתאות בת"א
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידי מכירות טלפוניות בעיקר לתחום הביטוח דרך אתרי אינטרנט גובמאסטר וגובנט. התקשרה אלי רכזת כ"א בשם בת שבע והציעה לי 2 משרות. אחת מהן מכירות טלפוניות של ביטוחי חיים ובריאות במרכז הארצי למשכנתאות בת"א. לאחר בירור קצר מה אני מחפש ומה הדרישות.
היא קבעה לי ראיון עבודה למחר בחמישי בשעה 13.30 עם מנהלת המכירות בשם מיכל ,בכתובת מנחם בגין 88 בקומת קרקע בת"א.
באותו יום היה לי קודם ראיון בסוכנות ביטוח מיתב ברחוב המלאכה 2 בת"א ב11.30 מרחק של דקה הליכה.הבנתי כבר שאצטרך להמתין כי אי אפשר לקבוע עוד ראיון אחר .הראיון הסתיים ב12.40, ישבתי בחוץ  הספסל ואכלתי ונהניתי מהרוח. עד 13.10  
בתחילה נכנסתי לבנין ולא ראיתי בכניסה א המרכז הארצי למשכנתאות,התקשרתי לבת שבע ואמרתי שאני לא מוצא את המקום ואני נמצא בכתובת. שלחה לי הודעה עם הטלפון של מיכל.יצאתי החוצה וראיתי מדבקה גדולה עם השם המרכז הארצי למשכנתאות על דלת זכוכית ואז הבחנתי שמדובר בקומת קרקע מחוץ לבנין הרגיל.
נכנסתי ואמרתי לפקידה שבאתי לראיון עבודה למיכל,נאמר לי לשבת בכיסא ממול ונתנו לי גם כוס מים.במרכז הארצי למשכנתאות יש חלק תחום משכנתא ויש חלק תחום הביטוח ויש שילוט. בינתיים יכולתי ליהנות מסגירה של ביטוח מחלות קשות שסגרה נציגה מכירות,ומיכל מידי פעם אומרת לי עוד כמה דקות , עד קרוב ל13.30  ואז קראה לי להיכנס לחדרה ולעשות ראיון.
הראיון בחדר שמחולק לשנים למנכ"לית ולמנהלת המכירות. נכנסתי וראיתי שכל המשרד מצולם בטלוויזיה סגורה.התבקשתי לסגור את הדלת. קורות חיים שלי היה על המחשב ,אמרתי שהגעתי דרך רכזת כ"א בת שבע ,והיא בחיפוש שכתבה את שמי ראתה שגם הגיע להם קורות חיים דרך אתר גובנט.
נשאלתי לגבי הניסיון התעסוקתי במכירות ובביטוח. אין צורך לעשות קורס שיתחיל בשבוע הבא ,עברתי את בחינות הביטוח ואני מכיר את תוכניות הביטוח גם של הפניקס מלבד הראל וכלל ועשיתי רענון לתוכניות הפניקס ללא מזמן (גם מחברת ביטוח הפניקס מגבעת שמואל וגם דרך סוכן הפניקס),הם עובדים רק עם חברת ביטוח הפניקס.
התבקשתי לעשות סימולציה לגבי ביטוח בריאות (תאונות אישיות הוא קל יותר).מיכל בחורה גבוהה ורזה וגם מחייכת,סימן טוב שיש סיכוי שאתקבל לעבודה. לבסוף אמרתי גם מה אני מצפה ממקום עבודה כולל חוזה עבודה וכולל שעות עבודה ושכר.
השכר 25 ש"ח לשעה, עמלות:100% מהפרמיה ולא מעבר לא משנה מה הסכום. זה טוב למי שלא מוכר מעל 1000 ש"ח,אך מצד שני הוא יפוטר בהתאם. עבודה של 5-6 שעות,מתחילים מ10 בבוקר,אפשר גם להקדים ל9 בבוקר,אבל זה בהמשך שיש תוצאות אפשר להקדים.
בקיצור בסוף היא אומרת לי שהתקבלתי לעבודה במיידי. אך אני צריך להתחייב שלא אלך למקום עבודה שאתקבל,כי תחילת העבודה ביום שני (להזכיר הראיון בחמישי),אמרתי שאני יכול להתחייב,למרות שיש לי עוד כמה הצעות.מי שמקבל אותי לעבודה ראשון,אני עובד אצלו.
בקשתי חוזה עבודה,והיא אמרה שאין לה כרגע ויהיה בתחילת העבודה בשני, ביום שני ושלישי היא אמרה שהיא עסוקה במשכורות של העובדים ולא יכולה להתפנות. בקיצור לא ראיתי חוזה עבודה,ואחת מהסיבות שלא הייתי ממשיך גם אם הייתי מצליח למכור ביטוחים והרבה. בנוסף שלא היה הדפסת כרטיס אלא רישום ידני. קבלתי למלא טופס101 של מס הכנסה עם פרטי חשבון בנק.
סיימנו את הראיון עבודה קרוב ל14. ולמרות שהתקבלתי,יצאתי לראיון עבודה נוסף ב14.30 בר"ג,ועל כך בפוסט הבא.


תגובה 1: