יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת פדקס

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בחברת פדקס
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים גם לתפקידי שירות לקוחות. התפקיד רלבנטי מבחינת המקצועיות שלי בשירות לקוחות, מלבד במכירות טלפוניות ותיאום פגישות. יחד עם זאת אני דורש משרה מלאה ושכר שעתי 25 ש"ח לשעה +בונוסים או עמלות ,וכמובן סיפוק וענין בתפקיד.
התקשרה אלי רכזת כ"א בפדקס (חברת שילוח של חבילות ומטענים וכיוצא) והציעה לי תפקיד של שירות לקוחות בחברה. 6-7 שעות עבודה בלבד עם שכר של 25 ש"ח לשעה ללא עמלות או בונוסים כלשהם. דחיתי על הסף את העבודה. ואני לא מדבר על זמן הנסיעות שצריך לבזבז למקום העבודה וחזרה.וכמובן יש דרישה לאנגלית בסיסית-בינונית  לשיחה עם לקוחות.

בתחילה רכזת כ"א שאלה מה אני מחפש בשירות לקוחות,וחשבה שהסכמתי להמשך תהליך של ראיון עבודה פרונטלי למרות תנאי העבודה הנ"ל. אמרתי לבסוף, שהתנאי עבודה ישתנו לטובת העובדים אסכים להגיע לראיון ולהתחיל לעבוד בחברה. לא בתנאים האלו. 

תגובה 1: