יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

למה יש חור ואין רשומות בבלוג מיולי 2012 עד פברואר 2014 ?

למה יש חור ואין רשומות בבלוג מיולי 2012 עד פברואר 2014 ?
הסיבה פשוטה. בסוף יוני 2012 התקבלתי לעבודה בכלל ה-1 בפ"ת לתפקיד תיאום פגישות פנסיה וגמל לאחר שמ2009 לא התקבלתי לעבודה במשרה מלאה בחברה גדולה.עבדתי רק באקדמיה במשרה חלקית מ2009 עד אמצע 2011.
מנהלת המוקד תיאום פגישות פנסיה וגמל  ענת קוסטיקה עשתה חיפוש באינטרנט על שמי וגילתה להפתעתה שאני פעיל ברשתות כמו פייסבוק וטוויטר  ויש לי בלוג. היא בקשה ממני לא לפרסם סטטוסים ברשתות החברתיות וגם לא לפרסם פוסטים בבלוג,פשוט שום דבר, גם מה שקשור לעבודה נטו.
כיבדתי את רצונה ואכן לא פרסמתי כלום ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק וטוויטר וגם לא בבלוג בזמן שעבדתי בחברה במשך שנה וחצי.
מכיוון ששלחתי חברות בפייסבוק לכל חבריי במוקד בכלל ורובם אישרו את החברות וגם לקראת הפיטורים הצפויים באוקטובר 2013 ,לא נמנעתי מלפרסם כמה סטטוסים רלבנטים לעבודה בפייסבוק ובטוויטר- מה שקידם את פיטוריי בטענה שאני לא מכבד את בקשת המנהלת.
כאשר פוטרתי בסוף נובמבר 2013  מכלל הראשון ע"י ענת קוסטיקה מנהלת המוקד(שהפך להיות ביטוח חיים ובריאות דרום) לא היה לי כל מחויבות יותר לא לפרסם.
יחד עם זאת לא פרסמתי במיידי כי התקבלתי לעבודה חדשה בתחום הסלולר, והיה לי חשוב להצליח בתחום,ולכן לא היה לי מספיק זמן כדי לכתוב והתעכבתי עד פברואר-מרץ 2014.   


תגובה 1: